Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:36

donderdag weer priveles weense wals :D

*\o/* *\o/* *\o/*

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:58

Bij ons ligt het dansen al enkele weken stil...
Sowieso was het rond Kerst en Nieuwjaar lastig om te trainen, maar daarna ben ik een tijdje ziek geweest. Nou ja, niet echt ziek, maar wel tegen griep aan. Was heel erg stijf, zere spieren en erg moe. Tel daarbij op dat ik vanaf morgen tentamens heb, dus tijd en zin om te trainen was er niet echt.

Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter. Hopelijk kunnen we volgende week weer de vloer op. Al moeten we dinsdag eerst de verjaardag van mijn schoonvader vieren en moet ik woensdag werken. Donderdag gaan we. Écht. Denk ik.

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:05

kei leuk voorruitzicht :)

ons lijstje is al iets langer..
donderdag 2de priveles weense wals,
zaterdag workshop argetijnse tango
vrijdag erop 1ste les van de cursus voor brons :)
das pas onze 2de cursus hoor, haha
maar we hebben er zoveel plezier in :D

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 03:03

Ah vervelend Bernette, beterschap! Ik ben ook ziek geweest en ga donderdag weer :)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 12:58

Zo, ik heb een leuke muzieklijst aangemaakt om op te dansen donderdag :D Heb er zin in! Ik ben ook wat dingen aan het opzoeken die we onszelf kunnen leren... We hebben al zo lang niets nieuws geleerd, en er zijn stiekem best wat makkelijke figuren die je er even tussen kan frotten.. :) There & back in chacha bijvoorbeeld, valt vrij weinig aan fout te doen en maakt je "toolbox" net weer wat gevarieerder. Is leuk. :)

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:40

hoho, dat kan ik echt nog niet, hahhaah

*net basis cursus gehad*

Wendy_Komen

Berichten: 6333
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 10:11

Zou ik me hier mogen melden?
Mijn man en ik dansen nu voor het derde jaar, dus voor goud. Vinden het beide erg leuk, en hebben toch wel een voorkeur voor de ballroom.
Deze week vroeg onze danslerares of het ons leuk lijkt mee te doen met amateur wedstrijden. Zij jureert ook, en het lijkt haar leuk een clubje van haar dansschool bij elkaar te krijgen.
Natuurlijk ontzettend leuk om gevraagd te worden hiervoor! En tja, je moet iets toch eerst geprobeerd hebben voordat je nee zegt ;-) Dus ontzettend leuk, maar ook reuze spannend.

Gelijk nog een vraagje. Weten jullie een grote leuke dans winkel??

secricible

Berichten: 25711
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:22

In Son zit queenie, daar zijn wij pas geweest en ontzettend over te spreken. Veel keuze, zowel schoenen als kleding en goede deskundige hulp.

Wendy_Komen

Berichten: 6333
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 11:46

Bedankt voor de tip!! Ik ga eens kijken.

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 12:13

Ik doe t niet maar zou het echt heel graag willen weet alleen njet met wie en mijn tweeling broer wil niet.. er zijn meestal jongens te kort toch?
Mijn familie doet veel aan stijldans
Mijn ouders hebben het gedaan
Mijn nicht en neef doen het rn ook wedstrijden
Oom en tante
En ga zo maar door. Ze vinden dat het bij de opvoeding hoort.

T lijkt mij echt heel leuk om te doen heb alleen niemand om mee samen te gaan al mijn vriendinnen vinden t maar stom

Wendy_Komen

Berichten: 6333
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 14:42

Je zou bij de dansscholen bij jou in de buurt kunnen navragen of zij nog een danspartner hebben.

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 22:04

plaats anders een oproepje op bokt?
:D

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 22:07

of op je facebook :)

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 09:11

Hoi Wendy, welkom hier. Waar dans je?

Wendy_Komen

Berichten: 6333
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 12:00

Wij wonen zelf in Lelystad en dansen in dronten.

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:59

Dubbelpost
Laatst bijgewerkt door eva1969 op 22-02-15 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:01

Leuk! Voor kleding zou je ook goed kunnen kijken bij JB Dancefashion en voor schoenen bij Jeanne-Marie dansschoenen. Beide in Waalwijk bij Dansstudio Waalwijk. Heel betaalbaar en een tripje naar ons brabant zeker waard! Bovendien staan ze ook vaak met een stand op de wedstrijden in Hilversum. Dat is misschien beter te doen voor je ;)

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:04

Ja dat zou idd kunnen maar ik ben nogal verlegen n is dus fijner met een bekend iemand waar ik me gewoon fijn voel en mezelf kan zijn

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:04

Is alleen in t begin zo naar is heel irritant

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:12

Yvanna waar woon je? Bij ons op de dansschool zijn altijd veel mannelijke assistenten en die zijn zo sociaal dat dat met jouw verlegenheid wel goed zou komen hoor. Zo hebben we nu bijvoorbeeld open avonden met demonstraties om de sfeer te proeven. Zoiets is er in jouw buurt vast ook. Gewoon een van je ouders meenemen de eerste keer ;)

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:21

eva1969 schreef:
Yvanna waar woon je? Bij ons op de dansschool zijn altijd veel mannelijke assistenten en die zijn zo sociaal dat dat met jouw verlegenheid wel goed zou komen hoor. Zo hebben we nu bijvoorbeeld open avonden met demonstraties om de sfeer te proeven. Zoiets is er in jouw buurt vast ook. Gewoon een van je ouders meenemen de eerste keer ;)

Oww fijn! Ik kom uit Zeewolde

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 10:19

Dat is voor onze dansschool wellicht een beetje ver weg (Waalwijk) maar vraag eens na bij dansscholen in jouw buurt ;).

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 18:49

Ik ben ook weer begonnen. Super leuk! Wel echt een stampvolle les maar gelukkig kennen ik en m'n danspartner al het één en ander dus we kunnen goed meekomen.
Heb ook eindelijk een paar fatsoenlijke dansschoenen. Waren stervens duur maar ze lopen echt heeeeerlijk <3 de hak loopt net iets breder uit ook waardoor ik onwijs stevig sta, en bij de bal is ie ook heel erg comfortabel. Ik ben super blij met m'n aankoop! Nu maar hopen dat ze het ook een beetje lang uithouden :o

Die verlegenheid is best normaal hoor, maar meestal is iedereen verlegen :D
Je moet het eens ter sprake brengen de eerstvolgende keer dat je bijv op een verjaardag zit. Misschien is er wel een man in je omgeving die je kent en die ook graag wil dansen maar waarvan je het niet wist! Zo is het bij mij en mijn danspartner ook gegaan. We hadden het er toevallig over en hij zei "Ik wil al heel lang dansen eigenlijk, maar ik wil ook weer niet zonder partner gaan." En mijn mond viel open want ik wilde ook al jaaaren eens beginnen. Aangezien we redelijk goed bevriend waren leek ons dat een prima plan :D En dat is al een jaar onwijs gezellig.

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:00

Magrathea schreef:
Ik ben ook weer begonnen. Super leuk! Wel echt een stampvolle les maar gelukkig kennen ik en m'n danspartner al het één en ander dus we kunnen goed meekomen.
Heb ook eindelijk een paar fatsoenlijke dansschoenen. Waren stervens duur maar ze lopen echt heeeeerlijk <3 de hak loopt net iets breder uit ook waardoor ik onwijs stevig sta, en bij de bal is ie ook heel erg comfortabel. Ik ben super blij met m'n aankoop! Nu maar hopen dat ze het ook een beetje lang uithouden :o

Die verlegenheid is best normaal hoor, maar meestal is iedereen verlegen :D
Je moet het eens ter sprake brengen de eerstvolgende keer dat je bijv op een verjaardag zit. Misschien is er wel een man in je omgeving die je kent en die ook graag wil dansen maar waarvan je het niet wist! Zo is het bij mij en mijn danspartner ook gegaan. We hadden het er toevallig over en hij zei "Ik wil al heel lang dansen eigenlijk, maar ik wil ook weer niet zonder partner gaan." En mijn mond viel open want ik wilde ook al jaaaren eens beginnen. Aangezien we redelijk goed bevriend waren leek ons dat een prima plan :D En dat is al een jaar onwijs gezellig.


Ja precies ga gewoon vragen aan jongens wat ze van stijldans vinden en misschien zit r iets tussen haha denk t haast nie maar ja xD

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:01

Wat leer je ongeveer in 1 les?