Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:09

Ik moet ook echt aan de nieuwe dansschoenen, deze schieten steeds vaker uit :=

Maar over een maand beginnen we met de nieuwe cursus! Heb er hartstikke veel zin in. Het was nog even spannend of danspartner er wel zin in had, hij heeft een nieuwe vriendin en misschien wilde hij met haar beginnen... Dat heb ik uit zijn hoofd kunnen praten := Niet dat ik het haar niet gun, maar ik ken deze jongen al vier jaar en zou het echt een domper op onze vriendschap vinden als hij ineens niet meer met mij wil dansen.

Ik heb nu trouwens een nieuwe vriend die zes jaar heeft gestijldanst (stijl gedanst?)(raar woord :P ). Ik kende hem al een tijdje maar ben voor hem gevallen toen hij me op een feestje mee de dansvloer op trok <3 romantisch! Hihihi :o

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:25

romantiek dus ook geen gebrek op de vloer :)
hihi

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:28

bicci schreef:
romantiek dus ook geen gebrek op de vloer :)
hihi


Nope! <3

Ik blijf wel met mijn huidige partner dansen en niet met mijn vriend, die is veel te goed :o Topklasse gedanst enzo.

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:38

haha, ik heb 1keer met mn broer mogen dansen, basis foxtrot, hij danst ook topklasse..
en 1x de wals met de dansleraar....

paasei....
dat wil elke dag de hele dag wel hoor :)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:40

Oeh ja, als mijn dansleraar iets voordoet, da's ook leuk hoor! Helaas is ie een kop kleiner dus voor het mooie werkt het toch net niet :P Maar het is wel tof!

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:42

hahahaha,

ik ben 1,65 ongeveer,
mn danspartner en mn broer beide 1,80.
en de dansleraar ergens 170-175 denk ik...
danst beide qua lengte wel goed.

beter dan met mn man denk ik, die is 1,96.
die danst overigens helemaal niet :(

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:48

Magrathea schreef:
Ik moet ook echt aan de nieuwe dansschoenen, deze schieten steeds vaker uit :=

Maar over een maand beginnen we met de nieuwe cursus! Heb er hartstikke veel zin in. Het was nog even spannend of danspartner er wel zin in had, hij heeft een nieuwe vriendin en misschien wilde hij met haar beginnen... Dat heb ik uit zijn hoofd kunnen praten := Niet dat ik het haar niet gun, maar ik ken deze jongen al vier jaar en zou het echt een domper op onze vriendschap vinden als hij ineens niet meer met mij wil dansen.

Ik heb nu trouwens een nieuwe vriend die zes jaar heeft gestijldanst (stijl gedanst?)(raar woord :P ). Ik kende hem al een tijdje maar ben voor hem gevallen toen hij me op een feestje mee de dansvloer op trok <3 romantisch! Hihihi :o


Haha hoe herkenbaar! Zo viel ik ook voor mijn vriend! Vijf jaar later nog steeds happy-together en uiteindelijk - toen we allebei zonder partner zaten - samen gaan dansen :D

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:57

Mijn vriend zit nu ook zonder partner :j misschien dat het er in de toekomst ooit in zit, maar voorlopig klooi ik wel even aan met mijn huidige dansmeneer. Ook niet verkeerd hoor :j

Ja het was zo tof, ik weet niet eens hoe het kwam, er was misschien een kleine hoeveelheid alcohol in het spel... :o Maar jeetje, hij kan leiden! Mijn hemel :oo Ik was helemaal overdonderd.

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:00

keus uit 2 heren om te dansen, je kan het slechter treffen nie?
_O-

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:10

bicci schreef:
keus uit 2 heren om te dansen, je kan het slechter treffen nie?
_O-


80% heren in studerend Delft :D
Ook genoeg met het ritmegevoel van een aardappel, maar hè :D

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:11

hahahahaha

dat ritme gevoel heb ik ook, lolll

ik hoor t tempo niet, ben zoooow blij dat de heer leid :D :))

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:47

Hahaha leuke verhalen. Ik dans inmiddels zelf niet meer, maar kreeg op schoenen met rubber zolen heel veel last van mijn knieen toen we eenmaal meer gingen draaien. Zoonlief ben ik trouwens al blij als hij een half jaar red met zijn dansschoenen ;)

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 15:24

dan zal ik er toch wel een keer aan moeten gaan geloven denk ik,
echte dansschoenen.
maar voor nu gaat dit ook wel.
:))

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:21

Zo, gisteren afgedanst. Ging best wel lekker, niet zo lekker als met de les maar vooruit. Mogen niet klagen over de punten. Mijn man had dezelfde punten, alleen een 8+ voor de engelse wals.

Afbeelding

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:44

wat goed!!!!

wij hoeven gelukkig niet af te dansen nu.
maar we mogen nu wel naar de cursus voor brons :)
gisteren vrije dansavond gehad, en wat we geleerd hebben met de prive les van de weense wals uitgeprobeerd :)

helaas 1x blijven hangen achter danspartner-lief zn schoenen en dus onderuit gegaan,
voor ik de grond raakte lag ik al in een deuk, ik kwam echt neit meer bij.hahahaha

verder ging eht best goed en was het echt genieten zeg :D

(helaas geen foto van valpartij, heb speciaal rond gevraagd of iemand t per ongeluk had, hihi)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:35

Hier is het ook rustig, we dansen wel af en toe maar het is nu even lastig om iets in te passen waar de vriendin van danspartner ook in mee kan doen. Het lijkt me gezellig om met een groepje de nieuwe cursus te gaan doen maar ik heb geen zin om met onbekenden te moeten dansen omdat hij per se met zijn vriendin wil :o

We hebben wel bedacht dat we voor na de zomer een "echte" dansschool gaan zoeken :) Al hebben we echt nog geen idee; iemand nog een goeie tip voor de omgeving Delft? Den Haag of Rotterdam mag ook mits goed bereikbaar vanaf de trein (voor die ene keer per week is dat prima)

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:30

Meulen Wesselink is een goede volgens mij, wij hebben bij een andere dansschool aan de laan van meerdervoort gedanst, maar weet niet meer hoe die heette.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:33

secricible schreef:
Meulen Wesselink is een goede volgens mij, wij hebben bij een andere dansschool aan de laan van meerdervoort gedanst, maar weet niet meer hoe die heette.


Ja Wesseling ken ik, maar volgens mij zijn die uit hun pand gezet -O- Dus ik kijk nog even verder. Al hoor ik ook gekke verhalen dat dansers bijv. niet hun eigen flesje water mee mogen nemen ofzo. Beetje raar :+ Maar goed, eerst zien dan geloven.

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 14:57

Ik moet volgende week afdansen, teminste vrijdag al...

Wij dansen in een buurthuis, en je wordt ook heel boos aangekeken als je met een flesje water binnenloopt(door de beheerders van dat buurthuis, die staan daar achter de bar). Nu hangt er ook een bordje met: verboden meegebrachte eten en drinkenswaren te nuttigen.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:05

PocoGaucha schreef:
Ik moet volgende week afdansen, teminste vrijdag al...

Wij dansen in een buurthuis, en je wordt ook heel boos aangekeken als je met een flesje water binnenloopt(door de beheerders van dat buurthuis, die staan daar achter de bar). Nu hangt er ook een bordje met: verboden meegebrachte eten en drinkenswaren te nuttigen.

Hmm. Tja, drankjes enzo snap ik, maar water? De ventilatie mag dan wel heul goed zijn, waar we nu dansen gutst het zweet bij iedereen binnen de korste keren van je voorhoofd :=

eva1969

Berichten: 4038
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:21

Ik ken eerlijk gezegd geen dansschool waar het op prijs wordt gesteld als je Je eigen drinken/eten meeneemt ;)

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:00

Nee, ik ook niet. Hoewel ze bij ons niet heel moeilijk doen als je een flesje water in je tas hebt, mits je ook daar wat drinkt.
En bij ons hebben ze alleen candy bars, koeken en andere troep, als ik een hele avond moet zitten (zoals afdansen) heb ik wel iets fatsoenlijks te eten in mijn tas en eet dat op. Maar dan is het druk met weinig zicht daar op. En dan drink ik wel ook gewoon bij hen een drankje uiteraars.

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:11

Waar ik train mag je altijd wel je eigen drinken meenemen. Er is ook mogelijkheid om daar wat te kopen, water mag je gratis nemen. Maar zij zijn ook mee een trainingslocatie dan een dansschool ;)
Verder ken ik inderdaad geen een dansschool waar je wel zelf drinken mee mag nemen.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 00:13

Nee ik snap wel dat je niet een pak sap ofzo gaat zitten drinken daar. Maar een flesje water, kom op, dan mag ik dus van mijn stokje gaan als ik per ongeluk mijn portemonnee ben vergeten :P

bicci

Berichten: 5113
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: breda

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 10:38

ik neem altijd water mee, drink me suf want aangezien conditie ver onder nul is, zweet ik me rot, hahaahah