Bewerkings programma gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Monnik

Bewerkings programma gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:09

Geen idee of dit hier goed staat, maar ik ga het hier toch maar hier proberen.

Ik ben op zoek naar een bewerking programma a la Printshop Pro, wat Vista als besturingsprogramma heeft. Het programma Printshop Pro heb ik, maar deze draait niet op Vista, wel op XP. Sinds een tijdje heb ik dus Vista op m'n pc.

Ik wil graag een aantal banners maken voor op m'n webpagina met m'n honden en paarden erop. Helaas kan ik geen goed programma vinden wat met Vista draait, maar misschien zoek ik wel niet goed.....ben een beetje pc blonT Bloos.

Wie kan mij met m'n neus in de goede richting zetten?
Alvast bedankt!

EvelijnS

Re: Bewerkings programma gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:14

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 20:48

Evelijn_ schreef:

Ja die link had ik al gevonden, maar ik zoek geen foto bewerkingsprogramma, daar heb ik Adobe voor.
Ik zoek een programma waarmee ik makkelijk presentatie's, banner, brochures en dergelijke kan maken. Daar was Printshop Pro dus super voor en soortgelijk iets zoek ik nu voor Vista.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:41

Omdat dit toch een redelijk specifieke (technische) vraag is mbt tot Vista en de te gebruiken programma's kan dit topic gewoon open blijven. Toch bedankt voor de link naar het centrale topic Evelijn_ Lachen.

Om het zoeken hopelijk wat makkelijker te maken zal ik je topic even verplaatsen, Monnik.

[CB] > [TV]

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 07:45

Hè jammer dat niemand een tip voor me heeft. Ik heb geen idee hoe ik nu een mooie banner moet maken voor m'n website, want dat gaat niet met Adobe....of in ieder geval heb ik geen idee hoe dat moet.