Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Het woordt haat vind ik altijd zo erg, ik zou willen dat ik mijn broer nog zag.Maar ik kan me wel voorstellen dat je er schoon genoeg van hebt.
marleen_usar schreef:Het woordt haat vind ik altijd zo erg, ik zou willen dat ik mijn broer nog zag.Maar ik kan me wel voorstellen dat je er schoon genoeg van hebt.
en dan zeg ik 't heel subtiel. Loezoe schreef:Ik herken je verhaal helemaal. Mijn net 18-jarige broertje heeft ook PDD-NOS en haat heb ik niet tegenover hem, maar soms vraag ik me wel af hoe mijn leven zou zijn geweest zonder hem. De sfeer in huis is gewoon veel meer ontspannen als hij er niet is. De laatste tijd gaat het weer wat beter, maar hij heeft van die perioden dat ik liever had dat er een ander zaadje bij het eitje was gekomenen dan zeg ik 't heel subtiel.
Uppojono schreef:Loezoe schreef:Ik herken je verhaal helemaal. Mijn net 18-jarige broertje heeft ook PDD-NOS en haat heb ik niet tegenover hem, maar soms vraag ik me wel af hoe mijn leven zou zijn geweest zonder hem. De sfeer in huis is gewoon veel meer ontspannen als hij er niet is. De laatste tijd gaat het weer wat beter, maar hij heeft van die perioden dat ik liever had dat er een ander zaadje bij het eitje was gekomenen dan zeg ik 't heel subtiel.
Haha, ja die gedachte kan ik me goed voorstellen.. Er is gewoon niet mee om te gaan, echt de kleinste dingen. Laatst zat hij achter de computer, ik kom uit school en vraag waar m'n moeder is. Krijg ik als reactie: Hou je bek, ik ben bezig.. Nou eigenlijk krijg je dan gewoon keihard een klap in je gezicht. Wat moet je daar nou op reageren dan?
Ik ben nu in de negeerfase, weiger tegen hem te praten, maar ja, straks vraagt ie iets aan mij, geef ik geen antwoord en krijg ik weer iets naar m'n hoofd gegooid..

en het geeft niks hoor dat je de pest aan je broertje hebt, voel je daar maar niet schuldig over! Uppojono schreef:Ja idd.. Ook heel herkenbaar. Zo eten wij altijd om 17.00, nergens komt hij op tijd, maar als we iets later eten, zorgt dit alweer voor een woedeaanval, want we eten '' altijd'! om 17.00.
Idd, wat je zegt klopt ook gewoon allemaal, maar ik kan er gewoon niet meer tegen.
Uppojono schreef:Ja idd.. Ook heel herkenbaar. Zo eten wij altijd om 17.00, nergens komt hij op tijd, maar als we iets later eten, zorgt dit alweer voor een woedeaanval, want we eten '' altijd'! om 17.00.
Idd, wat je zegt klopt ook gewoon allemaal, maar ik kan er gewoon niet meer tegen.
fallenangel3 schreef:marleen_usar schreef:Het woordt haat vind ik altijd zo erg, ik zou willen dat ik mijn broer nog zag.Maar ik kan me wel voorstellen dat je er schoon genoeg van hebt.
Ik vind het jammer dat er meteen weer op een woord ingegaan moet worden... deze meid zit vol emoties en dan vind ik het niet gek dat ze zoiets zegt en zo een bericht vind ik een beetje aanvallend, ookal bedoel je het misschien niet zo.
)Jolliegirl schreef:gooi hem aan de ritalin..(medicijn voor ADHD)
jah sorry hoor.. bah wat een etter!
hier kan ik dus al echt niet tegen he, zou niet weten wat je ermee aan moet
takkie_muis schreef:Jolliegirl schreef:gooi hem aan de ritalin..(medicijn voor ADHD)
jah sorry hoor.. bah wat een etter!
hier kan ik dus al echt niet tegen he, zou niet weten wat je ermee aan moet
ritalin hoeft niet te werken en opzich kan je moeder er weleens mee heen naar de doktor of pshiaater voor medicatie
takkie_muis schreef:ritalin hoeft niet te werken en opzich kan je moeder er weleens mee heen naar de doktor of pshiaater voor medicatie
Jolliegirl schreef:geloof me dat je van dat spul wel n paar uurtjes dimt....