wat vinden jullie daarvan? En trouwens, tuurlijk zijn er veel ergere dingen waar een mens zich zorgen over kan maken of zich kan irriteren maar ik vind dit ook gewoon afzetterij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stephanie09 schreef:ik vind het neppe reclames:= ze zijn ontzettend ongeloofwaardi
Bienotje schreef:Ik ben ook niet weg van die reclames, maar enerzijds hoeft de overheid ook niet alles te gaan verbieden om alle tere Nederlandzieltjes te behoeden voor evt. foute invloeden. Over het algemeen is een ieder er zelf bij in de keus die ze maken, als mensen die keus maken om wel te lenen kun je dat niet afschuiven op de vele reclames..
p.s. Hebben jullie al gezien wat voor google ads er bij dit topic verschijnen
Bienotje schreef:Ik ben ook niet weg van die reclames, maar enerzijds hoeft de overheid ook niet alles te gaan verbieden om alle tere Nederlandzieltjes te behoeden voor evt. foute invloeden. Over het algemeen is een ieder er zelf bij in de keus die ze maken, als mensen die keus maken om wel te lenen kun je dat niet afschuiven op de vele reclames..
Enige wat mij stoort is al dat ´veilig en vertrouwd etc.´ wat ze er in zetten. En natuurlijk die paar die volmondig promoten dat je er ook met een negatieve BKR registratie terecht kan, dat is inderdaad wel misleidend.
P.s. Hebben jullie al gezien wat voor google ads er bij dit topic verschijnen
Enige wat mij stoort is al dat ´veilig en vertrouwd etc.´ wat ze er in zetten. En natuurlijk die paar die volmondig promoten dat je er ook met een negatieve BKR registratie terecht kan, dat is inderdaad wel misleidend.
P.s. Hebben jullie al gezien wat voor google ads er bij dit topic verschijnen