. Zijn er al ooit eens mensen heengeweest? Is het heel ordinair of houden ze het nog wat beschaafd? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zijn er al ooit eens mensen heengeweest? Is het heel ordinair of houden ze het nog wat beschaafd?
Je komt natuurlijk ook dingen/stands tegen die je niet zo aanspreken, maar die kun je natuurlijk makkelijk voorbijlopen
bromfiets schreef:Als je een beetje open-minded bent, kun je een heeeeele leuke dag hebbenJe komt natuurlijk ook dingen/stands tegen die je niet zo aanspreken, maar die kun je natuurlijk makkelijk voorbijlopen

!
. 'de kick' ervan is dat als jij dus door dat doolhof loopt jij mensen bezig ziet. Voor de rest zijn er overal seks speeltjes, pakjes en alle toebehoren te koop en kan je zelf spoedcursussen ondergaan in bijv. SM en wat voor varianten er in seks zijn. Ook zie je 'demonstraties' van sommige varianten van seks.
(maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn).
) maar er zijn ook oude mannetjes van 70 die er echt voor de kick heen gaan. Maar die moeten er ook zijn. Kayuna schreef:Beetje op die site gekeken, begrijp ik nou goed dat je daar gewoon op plaatsen 'je-weet-wel' mag hebben?
Joyceee86 schreef:Kayuna schreef:Beetje op die site gekeken, begrijp ik nou goed dat je daar gewoon op plaatsen 'je-weet-wel' mag hebben?
er staat een heel groot bed ik denk wel 25x25 meter en daar heb ik idd ook gewoon mensen van alles zien doen..
en ze hadden een soort van uhm.. 'apperaten' waar je op moest zitten in je niksie... en dan.. nouja.. jeweetwel

Renske_ schreef:uitleg van alles wat er is, incl erostisch doolhof
)
Wat was dat leuk haha.