Waarom moet ons dit overkomen?:(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shtlanders

Waarom moet ons dit overkomen?:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 13:39

Hallo,

ik moet het nu echt even van me afschrijven:(
Sorry als sommige woorden aan elkaar staan wat niet hoort want mijn spatie doet
het niet goed meer.

Nou het begon al een hele tijd terug..
De moeder van mijn vriendin had een vriend gekregen.
Nou het leek een hele leuke en aardige gozer. Altijd lache met hem. Op een gegeven moment
kreeg mijn vriendin ruzie met haar moeder. Steeds om kleine dingen ruzie en dan belden ze mij
weer huilend op van ja ik wil hier weg ik wil naar jou toe. Van mijn vader mogt ze niet komen als
het van haar moeder niet mocht dus ja dat schiet ook niet echt op. Maargoed zij dus zo vaak mogelijk bij mij slapen. Op een gegeven moment ik weet eigenlijk niet precies meer hoe het ging
maar kreeg ik te horen dat mijn vriendin's zus wat met de vriend van haar moeder had! zus van mijn vriendin is bijna 18 en die gozer is in de 30. Nou oke .. ja als mensen verlieft op elkaar zijn doe je
er niks aan. Nou niks aan haar moeder verteld over die relatie maar die gozer heeft het wel uitgemaakt met die moeder. Nou oke.. mijn vriendin en ik een keer meegeweest met haar zus naar het huis van die gozer. En zo gingen we steeds vaker mee.. maar wij moesten wel oppassen want niemand mocht het weten dat hun een relatie hadden. Dus ja als mijn vriendin en ik met haar zus meegingen naar zijn huis dan zijden we tegen ondze ouders dat we ergens anders heengingen. Nou oke zo is het 2 maanden doorgegaan en ondertussen had die moeder ook al wel door dat er meer aan de hand was. Nou mijn vriendin heeft deze 2 weken bij mij geslapen omdat ze nog steeds ruzie had met haar moeder. Nu zijn we van de week eventjes langs haar moeder gegaan en toen kregen we het volgende te horen: Die gozer is helemaal niet zo aardig als hij lijkt! ( ik was vergeten te vertellen dat hij die zus ook nog allemaal dure cadau's geeft. Zoals armbanden niet onder de 200euro ketting niet onder de 500euro 2500 euro om eventjes te shoppen. en ga zo maar door ) Nou.. nu staat hij dus 1000enden euro's in de schulden ( mijn vriendin en ik hebben de rekeningen gezien ) hij heeft die moder en zus aangeboden voor 250 per stuk hij bedriegt allemaal mensen. Hij heeft 2 telefoons besteld met de handtekening van die moeder. en heeft ook veelgeld van haar rekening afgehaald! Nu heeft die moeder dat ook tegen die zus verteld. Maar die zus kan neit zomaar van de 1 op de andere dag uitmaken met die gozer. Die moeder heeft inmiddels aangiften gedaan. Die gozer wilt binnekort een nieuwe auto kopen in week 5. Zodra hij die auto koopt word hij opgepakt! Maar tot die tijd moeten mijn vriendin haar zus en ik het dus nog volhouden en net doen of er niks aan de hand is. En die gozer smst mij ook wel eens daar staat bijv in: Ja er is meer met die zus en de ex van haar! al dat soort smsjes. En nu heeft die gozer tegen die zus gezegt van: (mijn naam ) die stuurt mij smsjes en zegt dat er meer aan de hand is tussen jou en je ex enzo! en nu vertrouwen die zus enmijn beste vriendin mij gewoon niet meer! omdat hij dat zegt! terwijl ik hun bescherm bijdie gozer en alles voor ze doe wat nodig is! het komt gewoon zo hard aan dat hun gisteren zijden dat ze mij niet meer vertrouwden hun denken dat ik alles tegen de gozer zeg ..

Maargoed bedankt voor het lange verhaal lezen! ik moest het gewoon eventjes van me afschrijven
ik lig er snacht's over na te denken en lig er nachten wakker van. Daardoor word ik ziek eet ik slecht enheb ik last van mijn rug.

Nogmaals bedankt voor het lezen en sorry voor de spelfouten en aan elkaar geschreven woorden en voor het beetje onduidelijk verhaal!

Tessa

Re: Waarom moet ons dit overkomen?:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 14:15

TAO -> LZP

Luuz

Re: Waarom moet ons dit overkomen?:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 17:20

Jeetje wat een gedoe zeg. Als ik jou was zou ik me er niet te veel mee bezig houden want je kunt er alleen maar problemen mee krijgen. Als die zus van je vrienden er maar van weet dan moet ze verder zelf bepalen of ze het uitmaakt of niet, maar jij en je vrienden kunnen er beter buiten blijven.
Succes!