Pappadag, ikke heb.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-01 18:44

en cake voor mn vader gebakken, hij komt pas over een uur thuis of zo, en zn vaderdag moet nog beginnen Haha! maar toch, hij is alleen wel erg vreemd geworden, hij heeft een grote bult in het midden, en in de onderkant zit juist een groot gat, t is net zo'n chinees hoedje, een soort schaal zeg maar Verward heel raar, maar als ie nou eens thuiskomt ik heb honger! maar kan pas in die cake gaan snijden als hij er is Bloos (hoezo zelfzuchtig *LOL* )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 20:03

en? issie d'r al???
ik heb mijn pappa afgebeuld in het bos. En ik ben nog vriendelijk geweest, want helemaal aan het eind heb ik een stukje afgesneden. En ik heb het water gedragen (wat ik al niet voor die vent over heb)...
Hij had wel pijn in z'n ruggetje...

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 20:20

Ik heb een tekening gemaakt.. Haha! *LOL* Ik was gistermiddag beetje ziekjes, en toen het weer over was waren de winkels dicht, dus hij heeft een tegoedbon gehad..Moet ik dus nog steeds iets bedenken Verward

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 20:50

ik een flesje badedas jaja Haha!
én ik heb opgetreden voor hem (niet dat dat eigelijk voor hem was maar hij kwam kijken hihi) Cool

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 20:56

Oh wat fijn, creatieve kado's bedenken voor vaderdag, dusssss een staatslot (krijgt hij ook met zijn verjaardag en met kerst, voor die man is echt niets leuk te verzinnen Frusty )
Ooit hadden we hem aftershave van de Bodyshop gegeven, maar ja eerst het oude flesje opmaken natuurlijk. Toen het Bodyshop flesje leeg was, wij blij, is het al tijden niet meer in het assortiment Frusty Frusty

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 22:14

hij heeft van mij niks gekregen.. van mn broer(s) ook nie, we zijn gewoon ff gezellie langsgegaan, en that's it.

kom daar nu net van terug, was wel gezellie opzich, dussss dat was de vaderdag van 2001 (hopen da'k er volgend jaar net zo gemakkelijk vanaf kom Tong uitsteken)

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 23:09

mijn papa heeft een t shirt met bert en ernie gekregen hahahaha!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 11:21

hij kwam pas 1,5 uur later aanzetten, dus wij fijne vaderdag he pap, wist ie niet eens dat het vaderdag was Frusty , maar ok, de cake was lekker is nu dus ook op Haha! tralalala, ok daar zijn we ook weer een jaartje vanaf, nou is ie alleen wel jarig in oktober, krijgen we dat weer Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:25

Ik heb mijn vader een snoeischaar gegeven (zo'n ding voor de tuin) en mijn broertje heeft een fotolijstje gemaakt en een gedichtje (nouja die krijgen ze gewoon van de lerares om bij het cadeautje te doen) en hij heeft een chocoladesigaar gegeven Vingers aflikken Schijnheilig en mijn moeder een stoel die je uit kan klappen zeg maar en mee kan nemen en zelfs een netje waar je je blikje in kan zetten zonder dattie omvalt jaja. Bij de weg heb ik dat cadeautje niet zelf gekocht, dat was ik vergeten Knipoog gelukkig koopt mijn moeder altijd wel wat wat ik dan moet geven Kusje

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:47

ik heb een tegoedbon voor visjes gegven Lachen Want al onze visjes zijn opgegeten Boos!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 16:31

ik heb after-shave gegeven! (had me moeder gekocht.. khad geen tijd! Party!! ) maar m'n pappie is ook alweer bijna jarig Frusty (zelfde dag als mij!!!! Party!! )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:49

hmm, volgens mij heb ik m in mei (vet na zijn verjaardag env oor vaderdag) al een boek gegeven (ik heb het geregeld, hij heeft betaald, zo ben ik ook wel)... En ik zou hem wel zo'n wandelstok met zitje erop willen geven, om m dan vervolgens zelf in te pikken. Zit nl reuze lekker, bij de jacht (op Soestdijk, gaan we bijna altijd heen), op endurance wedstrijden ed... En dan mag hij die wandelstok ook betalen, zo ben ik ook wel weer...
Ben ik ff blij dat we daar dus ECHT NIET AAN DOEN...