Waar 'neppe merken' kopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilzjuh
Berichten: 7565
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Overal en nergens.

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:46

FZ_Lin schreef:
casperrr, waarom moeten er vrienden gezocht worden als je merk of nep wilt kopen?
Ik zoek geen vriendjes met me merkgeuren en die merkbroekjes en truitjes die ik heb! Ik heb ze omdat ik ze lekker vind ruiken, fijn en mooi vind zitten!
Ookal zal ik nep kopen (wat ik btw al eens heb gedaan qua geurtjes) dan zoek ik bv nog geen vriendjes. Voel me er niet beter door! Ik koop het dan omdat ik dan bv dat model tas of model broek mooi vind!

Dat wilde ik dus ook gaan zeggen, maar ik kon het niet verwoorden. Clown

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:47

Barmat schreef:
Goh, toevallig hadden mijn man en ik het er gisteren nog over.... wij zijn al iets ouder dan de gemiddelde poster in dit topic denk ik Knipoog Ik ben 33 en we hadden het er over wat we zouden doen ALS we kinderen zouden hebben. Vroeger hadden we namelijk nooit merk-kleding en alhoewel mijn man daar geen last van had, werd ik gruwelijk gepest met mijn C&A-tjes.... Beiden waren we het er mee eens dat we, als onze portemonnaie het toe zou laten, we onze kinderen het zouden gunnen "mee te laten doen" aan de feitelijk absurde merk-rages. Waarom? Gewoonweg omdat het idd sociale zelfmoord is tegenwoordig om in Zeeman te lopen.

Nee, het is misschien niet goed en je word er geen leuker mens door. Maarrrrrr.... "Er bij horen" is voor sommigen gewoon belangrijk en waarom zou je dat een kind niet gunnen? Op een bepaald moment komen ze toch wel tot inkeer en vormen ze hun eigen mening en beseffen ze dat er meer is dan Gucci en Armani Knipoog


Buiten dus dat ene rokje om, heb ik m'n leven lang nog niet met merkkleding of neppe merkkleding gelopen. Echt niet dat ik nu absoluut geen sociaal leven heb ofzo, of dat ik ver onderontwikkeld ben in het omgaan met andere mensen Verward Zeker van iemand van 33 zou je toch wel mogen verwachten dat die weten dat niet alles om uiterlijk en kleding gaat Haha!

En daarbij, tussen zeeman en prada zit nog een héééle hoop hoor..

Norway_girl

Berichten: 2046
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Noorwegen

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:47

Dat is strafbaar tegenwoordig als je het uit het buitenland haalt. Verder vind je vaak op de markt van die nep merken Clown

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:48

tita schreef:
ik wil een broek met een klein kontje erin en dan maakt het me niet uit welke broek het is.

Tja ik draag iid geen broeken onder de 100 euro omdat ik daar niet in wil lopen.

Vraag me niet waarom want dat weet ik niet...zal wel te maken hebben met de business-class Clown



Ik vraag het toch! Haha!
Hoezo wil je niet in goedkopere broeken lopen? Als je in de broeken loopt, laat toch geen prijskaartje eraan zitten van: Kijk heeft me bijna een maandelijkspaardenstalling gekost!
Laatst bijgewerkt door FZ_Lin op 17-12-07 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:49

Ilzjuh schreef:
katiavl schreef:
Ik kan echt niet geloven dat het sociaal zelfmoord is hoor

Nou ik wil toch echt niet uitproberen hier in de rondte te gaan lopen met kleding van de Zeeman. Op mijn school moet je al behoorlijk wat moeite doen, ik bedoel niet dat ik zal gaan rondlopen met dure kleding vanwege hun, maar ik koop m'n kleren liever bij de H&M (ik houd serieus van die winkel Vork ) dan bij de Zeeman hoor. Vork


Volgens mij heb jij nog nooit zeemankleding van dichtbij gezien.. Hoe kan je nou in godsnaam zien of kleding van de zeeman of h&m komt?

Ik koop trouwens nooit wat bij de zeeman hoor, behalve m'n sokken, haha, en ga ook veel vaker naar de h&m, maar dat je uitgelachen wordt als je met zeemankleding rondloopt, is wat mij betreft de grootste onzin, want dat zíé je niet..

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:49

FZ_Lin schreef:
casperrr, waarom moeten er vrienden gezocht worden als je merk of nep wilt kopen?
Ik zoek geen vriendjes met me merkgeuren en die merkbroekjes en truitjes die ik heb! Ik heb ze omdat ik ze lekker vind ruiken, fijn en mooi vind zitten!
Ookal zal ik nep kopen (wat ik btw al eens heb gedaan qua geurtjes) dan zoek ik bv nog geen vriendjes. Voel me er niet beter door! Ik koop het dan omdat ik dan bv dat model tas of model broek mooi vind!

Niet zo zeer alleen vrienden, maar als jij merk moet kopen om erbij te horen zit er echt een steekje los, maargoed dat is nog altijd mijn mening.
Diegene die er niet onder vallen hoeven zich niet aangesproken te voelen of zich te verdedigen, so be it Knipoog
Als jij nep wilt kopen omdat je mooi vind dan doe je het, ik houd je niet tegen, wil niet zeggen dat mijn mening anders is dan de jouwe.

Ilzjuh
Berichten: 7565
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Overal en nergens.

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:51

Myuki schreef:
Volgens mij heb jij nog nooit zeemankleding van dichtbij gezien.. Hoe kan je nou in godsnaam zien of kleding van de zeeman of h&m komt?

Ik koop trouwens nooit wat bij de zeeman hoor, behalve m'n sokken, haha, en ga ook veel vaker naar de h&m, maar dat je uitgelachen wordt als je met zeemankleding rondloopt, is wat mij betreft de grootste onzin, want dat zíé je niet..

Het zal vast wel, maar dat kan ik me écht niet meer herinneren. De laatste keer dat ik daar kwam was zo'n tien jaar geleden of langer. Knipoog
Bij ons is "Zeeman-kleding" meer een uitspraak dan een feit. Maar het verschil tussen Zeeman kleding en H&M kleding, dat zie je echt wel. *LOL* Vooral door het feit dat iedereen in H&M loopt. Knipoog

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:52

casperrr schreef:
Niet zo zeer alleen vrienden, maar als jij merk moet kopen om erbij te horen zit er echt een steekje los, maargoed dat is nog altijd mijn mening.
Diegene die er niet onder vallen hoeven zich niet aangesproken te voelen of zich te verdedigen, so be it Knipoog
Als jij nep wilt kopen omdat je mooi vind dan doe je het, ik houd je niet tegen, wil niet zeggen dat mijn mening anders is dan de jouwe.



Blij toe dat meningen verschillen hea! Maar oke ik houd er dan over op, voelde me net wel aangesproken, maar je hebt het duidelijk uitgelegd!

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:53

Of fake van merken zoals f&company beetje sparen en iedereen kan ze wel kopen hoor

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:54

Maar hoe weet jij dan zo goed dat de laatste keer dat je zeemankleding hebt gezien 10 jaar geleden is? En hoe weet je dat het meisje wat naast je zit op school niet toevallig een trui van de zeeman heeft? Zoals ik al zei, het staat er echt niet met koeieletters op hoor..

Natuurlijk zie je het verschil in kwaliteit tussen de H&M en de zeeman wel, maar dat je niemand kent die de afgelopen paar jaar in zeemankleren heeft gelopen is volgens mij echt bullshit *LOL*
Geen persoonlijke aanval ofzo hoor, maar het is gewoon een feit dat je echt niet kan zien of iets van de zeeman komt of niet Clown

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:57

Ben het met Myukii eens. Ja
Je kunt niet op afstand al zien dat het van de Zeeman komt, hoor. Tuurlijk, kwalitatief zal het vast minder goed zijn dan duurdere kleding, maar daar is de prijs ook wel naar. Althans, dat vind ik dan. Clown

Annemijn
Berichten: 789
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Hilversum

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:58

Oooooh, nu snap ik hem! Iedereen inclusief jij loopt in kleren van de H&M, maar ze lopen ook in nep-merkkleding maar jij nog niet.
Meid, wil je echt alleen maar meelopen met anderen? Ik zit nu in de vierde van de middelbare school en ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, en wéét je wat? Ik ben niet die éne die in de pauze altijd alleen staat, die na school naar huis gaat huiswerk maken en daarna naar bed toe gaat. Ik zie er over het algemeen niet uit, TH truien en polo's met grote zwartwitte sjaals allstars en riemen met die vierkante dingetjes erop. En ja, ik heb vrienden! Go jij! Go jij! En ja, ook best veel vrienden! En dat zijn óók de populaire kinderen.

Kleren zeggen niet alles, echt niet.

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:03

Ik denk niet dat het hier gaat om 'populair-worden-door-neppe-merken-te-dragen' hoor, Annemijn.
Als zij dat mooi vinden en daar graag mee willen lopen, is dat aan hen. Vrienden die alleen maar met elkaar om kunnen gaan omdat iemand merkkleding aan heeft, vind ik niet eens vrienden.
Het gaat erom wie je bent, niet wat je draagt.

Norway_girl

Berichten: 2046
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Noorwegen

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:07

Dan zal ik jullie eens ff wat opbiechten!
De duurste broek die ik ooit aan heb gehad, is een cars broek van 40 euro Clown En echte Nike schoenen in de uitverkoop, verder allemaal niet merk kleding uit allerlij winkels. Huismerk van Coolcat bij voorbeeld, ik hoef niet met de meute mee en dure kleding aan me reet. Ik trek gewoon aan wat ik leuk vind, en dat hoeft niet iets duurs te zijn, mij kan het niet boeien wat een ander van mijn kledingsmaak vind. Dan ben ik maar een alternatieve doos. En ik loop er echt niet als een slons bij.
Mijn moeder kocht wel eens wat bij de Zeeman, maar ik trok het niet aan, waarom niet? Omdat ik al verschrikkelijk gepest werd op school en als ik dan nog eens zeeman aandeed. Nee nopes.
Van veraf zie je idd niet dat het zeeman is, maar omdat op die scholen de zeeman al taboe was, ging ik er niet in lopen. Dat is toch belachelijk? Ik heb me daar totaal vanaf gezet en trek aan wat ik leuk vind. Ik heb nu een broek van 7.50 aan, nou en?

Nepmerken hoef ik niet, daar doe ik niet aan mee....

Annemijn
Berichten: 789
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Hilversum

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:11

Waar dan wel om? Het gaat blijkbaar niet om het model, want dat advies is al weer ontkracht omdat dat niet 'voor alles telt'. In zeeman lopen is sociale zelfmoord en iedereen gaat naar de H&M. Merkdingen hebben vriendinnen blijkbaar ook. En ik kan me niet voorstellen dat hetzelfde model niet voldoet maar dat er gezocht moet worden naar een kopie met het merk erop.

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:11

FZ_Lin schreef:
tita schreef:
ik wil een broek met een klein kontje erin en dan maakt het me niet uit welke broek het is.

Tja ik draag iid geen broeken onder de 100 euro omdat ik daar niet in wil lopen.

Vraag me niet waarom want dat weet ik niet...zal wel te maken hebben met de business-class Clown



Ik vraag het toch! Haha!
Hoezo wil je niet in goedkopere broeken lopen? Als je in de broeken loopt, laat toch geen prijskaartje eraan zitten van: Kijk heeft me bijna een maandelijkspaardenstalling gekost!


Wat moet ik anders met mijn geld doen Duivel

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:12

Hehe ehh leuke uitjes met vrienden? Dagjes of weekendjes weg bv?
Ehmm weet niet of je een paard of een vz paard hebt, maar daar leuke dingen voor kopen!
Of ipv 1 broek van 100 euro kopen, 4 broeken voor zelfde prijs Tong uitsteken

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:13

Ik vind het altijd een beetje onzin als mensen zeggen " ik ga niet in goedkope kleding rondlopen" Clown
Mijn duurste broek koste €60,-

Ik koop liever 2 a 3 nieuwe broeken van samen €100,-, dan 1 !
Maargoed, daar ging dit topic niet over.

Ik dacht eigenlijk dat je in NL geen neppe merken kon kopen, dacht dat dit verboden was.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:13

Mijn duurste ding zijn schoenen van charles yourdan 550 heb ze dertig euro betaald, ik leef omgekeerd ben niet genegeerd om te zeggen dat het koopjes waren, ook al kon ik zeggen dat ik ze zoveel heb betaald. Het gaat dan ook niet om het merk maar om de schoen Lovers

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:14

tita schreef:
Wat moet ik anders met mijn geld doen Duivel


Aan een goed doel geven als je er zo graag vanaf wil Knipoog

FamBloem
Berichten: 539
Geregistreerd: 26-04-07
Woonplaats: Zuidbroek

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:16

tita schreef:
Wat moet ik anders met mijn geld doen Duivel


Zijn genoeg meer dingen want je nog met geld kan doen !! Ik heb ook broeken van de weekmarkt ze zijn nieuw maar de prijs is veel lager.Ik betaal 15 euro voor een mooie spijkerbroek met bewerking op de rug en 2 voor 25 euro.Je hebt ze in alle soorten.En dit zijn gewoone broeken waar een ander meer voor betaald.Ik betaalde ook veel voor mijn kleding maar sinds ik mijn kinderen heb doe ik het niet meer.Voor het geld wat ik nu over heb hebben de kinderen plezier van !!

Anoniem

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:25

Ik vraag me toch af Tita, op de 1e foto in je profiel, is dat dan ook merkkleding? Bloos Nagelbijten / Gniffelen

_Denies
Berichten: 2723
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:27

Ik ben dus ook zo'n typje wat in een merkbroek loopt
Waarom?
Ik ben vreselijk dun en lang en kan gewoonweg bijna geen broeken vinden in mijn maat. Tevens doe ik met zulke broeken echt een hele tijd (lees, 2/3 jaar als het een beetje 'tijdloos' model is)

Je kan idd niet op afstand zien dat het van de Zeeman is, maar bij nepperds haal je ze er echt zo uit. Ik vind dat je hiermee het merk ontzettend naar beneden haalt en dat is ook een rede waarom ik het niet koop

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:28

Ik snap eigenlijk niet waar je een probleem van maakt. Mijn nichtje is verzot op namaak LV, versace en van dat spul. Kind is gelukkig, loopt er leuk bij en ziet er op zich nog vrij degelijk uit. Het is zelfs zo erg dat ik er soms eentje ga lenen, want ik heb geen kleine handtassen en om nu speciaal eentje aan te schaffen voor 3 etentjes op een jaar waar ik niet met mijn megatas kan komen aanzetten .... Denk dat het ook niet realistisch is te verwachten dat een 16 jarige die dingen kan betalen. Zelfs voor de doorsnee jan modaal kan je dat vergeten, als je een tas wil voor elke outfit.

Duurste broek koste trouwens 300+ euro (die heeft ondertussen wel rafels maar ding is nog steeds zo ongelooflijk goed!), de goedkoopste 10 Haha! . Ik winkel gaande van wibra tot de versace outlet. Ja ... wel outlet Clown

Is er trouwens een groot verschil tussen de h&m in .be en .nl? Want in .be is dat echt kwalitatieve bucht, dat ze daar verkopen. Een groot deel toch van hun assortiment, slecht gestikt, kromme modellen, pluizige stoffen ... Zelfs mijn wibra souspulles blijven beter (a rato +/-6 euro het stuk). No way dat ik aan die dingen geld ga geven, je ziet er immers maar drie cm van Haha! .

Midasje

Berichten: 1675
Geregistreerd: 16-09-07
Woonplaats: Cuijk

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:28

Aranel schreef:
Ik vind de nepperts van merken als Dior, D&G, Gucci enz. heel leuk (de echte ook, maar mijn portemonnee vindt dat weer niet zo Haha! ).
Ik kijk nu af en toe op marktplaats, zo heb ik vandaag een Dior riem gekocht, maar ik vroeg me af of er ook winkels zijn die de 'neppe merken' verkopen voor een zacht prijsje. Op internet ziet alles er toch wat anders uit dan in het echt, dus.. wie weet een winkel die dit soort kleding verkoopt? Haha! Liefst in Overijssel, maar ergens anders mag natuurlijk ook Knipoog



Op Ebay heb je echt voor een klein prijsje