Waar 'neppe merken' kopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:34

ben tegen merken Clown Vind het onzin dat je dubbel zo veel moet betalen enkel en alleen om dat verrekte naampje erop te hebben. Onzin, echte onzin!

Ben blij zat met mijn broeken die ik in de solden voor tien a 15 euro op de kop heb kunnen tikken en waar toch genoeg mensen van gezegd hebben dat ze mooi zijn Ja

Nepmerken vind ik ook onzin. Als je het koopt omdat je het mooi vind (soms vind ik de neppers mooier als de echte) vind ik het nog kunnen maar als je het koopt om te zeggen dat het echt is zou je je moeten schamen...We mogen potverdikke blij zijn dat wij deze ruime keuze aan kleding enz hebben en dat we ook op goedkopere merken terug kunnen vallen. Waarom verbergen dat je het wat moeilijker hebt financieel, sinds wanneer is dat een schande?

_Denies
Berichten: 2723
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:35

Ik kijk meestal niet eens naar het merkje als ik een broek koop, dat intresseerd me ook niet heel erg veel, het gaat erbij mij om hoe die zit en kwalitatief ook goed is Ja
Laatst bijgewerkt door _Denies op 17-12-07 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Midasje

Berichten: 1675
Geregistreerd: 16-09-07
Woonplaats: Cuijk

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:37

Koop gewoon lekker wat je zelf mooi vindt, heb zelf ook wel een een broek aan van 50,- maar ik heb bv ook een huispak van 330,- als ik het mooi vindt koop ik het ( als ik het kan betalen he )

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:44

Zwarte markt beverwijck vind je zat nep.
en Turkije ook.

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:46

Ga naar Turkije, daar wordt je ermee doodgegooid. Clown
En op de Zwarte markt idd ook, staan ook van die stands met nepkleren. (En niet eens zo duur).

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:46

Tjah als je het kan betalen en het mooi vind, vind ik het anders!
Ik heb ook soort van nepperts, zoals een mooie weekendtas van binusi uit Thailand, lijkt een beetje op Louis Vuitton! Nou he maakt mij niet uit, maar ik vind die tas megastoer!
Ik beoordeel echt niemand op het feit dat hij geen merkkleding draagt of juist wel!
Ik koop zelf mijn schoenen bij de schoenenreus of bristol! Zeker als het schoenen zijn die ik maar 1 seizoen draag, beetje zonde van mijn geld anders!
Maar ik koop ook gerust duurdere kleding als ik het geld heb en het echt supermooi vind!
Maar volgens mij kan je in nederland niet echt veel nepperts kopen, dacht dat het in nederland verboden was!

Midasje

Berichten: 1675
Geregistreerd: 16-09-07
Woonplaats: Cuijk

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:49

Olle schreef:
Tjah als je het kan betalen en het mooi vind, vind ik het anders!
Ik heb ook soort van nepperts, zoals een mooie weekendtas van binusi uit Thailand, lijkt een beetje op Louis Vuitton! Nou he maakt mij niet uit, maar ik vind die tas megastoer!
Ik beoordeel echt niemand op het feit dat hij geen merkkleding draagt of juist wel!
Ik koop zelf mijn schoenen bij de schoenenreus of bristol! Zeker als het schoenen zijn die ik maar 1 seizoen draag, beetje zonde van mijn geld anders!
Maar ik koop ook gerust duurdere kleding als ik het geld heb en het echt supermooi vind!
Maar volgens mij kan je in nederland niet echt veel nepperts kopen, dacht dat het in nederland verboden was!

Juist met alles.

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:51

Ik heb ook een nep-Burberry tas. Die was 25,- bij de Zwarte markt, in de winkel kost hij 99,-. En ik zie geen verschil. Lachen

En dat is met kleren ook. Kwalitatief zijn de neppers soms wat minder, maar ze zijn soms niet van echt te onderscheiden, dus wat maakt het uit?

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:56

Anthea schreef:
Ik vraag me toch af Tita, op de 1e foto in je profiel, is dat dan ook merkkleding? Bloos Nagelbijten / Gniffelen


topje esprit
schoenen adidas
broek die jij iig niet kan betelan Bloos Bloos! (dior)

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:57

Marjolein_18 schreef:
Ik heb ook een nep-Burberry tas. Die was 25,- bij de Zwarte markt, in de winkel kost hij 99,-. En ik zie geen verschil. Lachen

En dat is met kleren ook. Kwalitatief zijn de neppers soms wat minder, maar ze zijn soms niet van echt te onderscheiden, dus wat maakt het uit?


Er is altijd een verschil te vinden, zeker bij nepperts! Net zoals bij die weekendtas van mij een hele andere merknaam draagt!
Kan je over het algemeen aan de labeltjes wel zienof iets echt is. En ook aan de afwerkingen..

@tita: maar als iemand anders geen merkkleding draagt, zou jij die persoon er dan op afrekenen?

Anoniem

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:58

tita schreef:
Anthea schreef:
Ik vraag me toch af Tita, op de 1e foto in je profiel, is dat dan ook merkkleding? Bloos Nagelbijten / Gniffelen


topje esprit
schoenen adidas
broek die jij iig niet kan betelan Bloos Bloos! (dior)


Hoe weet jij dat ik die niet kan betalen? Verward Kun je soms in m'n portemonnee kijken? Rolleyes
Wie weet wat er in m'n portemonnee zit en wat er in m'n kledingkast hangt.
Lekker kort door de bocht..

Norway_girl

Berichten: 2046
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Noorwegen

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:59

tita schreef:
Anthea schreef:
Ik vraag me toch af Tita, op de 1e foto in je profiel, is dat dan ook merkkleding? Bloos Nagelbijten / Gniffelen


topje esprit
schoenen adidas
broek die jij iig niet kan betelan Bloos Bloos! (dior)


Jammer dat je er nu zo banketstaaf op reageerd. Neem aan dat je het anders wilt brengen?

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:01

Olle schreef:
Marjolein_18 schreef:
Ik heb ook een nep-Burberry tas. Die was 25,- bij de Zwarte markt, in de winkel kost hij 99,-. En ik zie geen verschil. Lachen

En dat is met kleren ook. Kwalitatief zijn de neppers soms wat minder, maar ze zijn soms niet van echt te onderscheiden, dus wat maakt het uit?


Er is altijd een verschil te vinden, zeker bij nepperts! Net zoals bij die weekendtas van mij een hele andere merknaam draagt!
Kan je over het algemeen aan de labeltjes wel zienof iets echt is. En ook aan de afwerkingen..

@tita: maar als iemand anders geen merkkleding draagt, zou jij die persoon er dan op afrekenen?


Ik weet het, maar qua zicht kan je soms weinig verschil zien.(ver af dan. Clown)

Norway_girl

Berichten: 2046
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Noorwegen

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:03

Bij Max en Loretta, mama is bijna 50 Clown was laatst een stuk over nep kleding, is zeer strafbaar om het uit het buitenland te halen iig. Ze hadden ook van die voetbal shirts hangen, 1 nep 1 echt, ik zag het verschil toch duidelijk hoor Bloos

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:03

Marjolein_18 schreef:
Ik weet het, maar qua zicht kan je soms weinig verschil zien.(ver af dan. Clown)


Ik snapte wel wat je bedoelde..

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:06

Citaat:
tita: maar als iemand anders geen merkkleding draagt, zou jij die persoon er dan op afrekenen


absoluut niet.

Maar wanneer is merk nou merk
Ik bedoel vera moda is ook een merk of is een merk pas merk wanneer het haute courtier is.

Mij maakt het niet uit waar iemand in loopt, als die persoon maar schoon is en verzorgd dat vind ik het belangrijkste

Maar ik heb wel een hekel aan Nepmerken ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je wilt verlagen om zogenaamd bij de "mensen" te horen

Toen ik uitgekeken was op mijn LV tas heb ik echt na gedacht wat ik er mee wilde...iig niet naar de kringloop.
Mijn vriendin die een laag salaris heeft net boven minimum wilde hem niet hebben ze vond hem lelijk Nagelbijten / Gniffelen wel eerlijk van haar.
Ik heb die tas verbrandt sommige zouden dat raar vinden maar ik wil gewoon niet dat er een 14 jarig persoon met iets gaat opscheppen waarvan ze de waarde niet ken en het niet kan betalen..geldt ook voor een 35-60 jarige personen hoor.


Ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar niet iedereen kan merk betalen..
Maar ik vond die opmerking nogal laag over mijn kleren ...blijkbaar vind die persoon het eruit zien of het van de markt komt..terwijl die broek niet te betalen is.
Tevens zit ik daar op de muur in China en daar ga ik niet in mijn avondjurk zitten en dure kleding Clown

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:06

Wij hebben ladingen nepkleding vorig jaar getransporteerd vanuit onze vakantiebestemming; Turkije. Gewoon wachten tot de douane weg is. Haha!
Alleen de kleren konden we na een paar maand wel weggooien, was gekrompen en verkleurd. Ach we hadden 3 tassen vol, voor 100.- Huilen van het lachen

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:11

@Tita: ok, dan snap ik je standpunt!
Ben het dus volledig met je eens, maar sta ik alleen "onderaan" de trap van de merkgebeuren! Clown
Ik zou ook wel willen dat ik sommige kleding kan betalen de haute courtier, maar ik hou ook niet zo van nepperts!
Ik dol op mijn weekendtas, maar ik vond de kersjes zo schattig die erop zaten Haha!

Verder wil ik nog niet eens gekopieerde dvd's hebben, zo'n pietlut ben ik Haha!

Anoniem

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:13

tita schreef:
Ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar niet iedereen kan merk betalen..
Maar ik vond die opmerking nogal laag over mijn kleren ...blijkbaar vind die persoon het eruit zien of het van de markt komt..terwijl die broek niet te betalen is.
Tevens zit ik daar op de muur in China en daar ga ik niet in mijn avondjurk zitten en dure kleding Clown


Dus dan zeg je maar dat ik het niet kan betalen, omdat niet iedereen het kan betalen?
Meid, mischien heb ik wel 10 van die 'dure' Dior broeken wie weet.
Bah.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:15

Anthea schreef:
tita schreef:
Ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar niet iedereen kan merk betalen..
Maar ik vond die opmerking nogal laag over mijn kleren ...blijkbaar vind die persoon het eruit zien of het van de markt komt..terwijl die broek niet te betalen is.
Tevens zit ik daar op de muur in China en daar ga ik niet in mijn avondjurk zitten en dure kleding Clown


Dus dan zeg je maar dat ik het niet kan betalen, omdat niet iedereen het kan betalen?
Meid, mischien heb ik wel 10 van die 'dure' Dior broeken wie weet.
Bah.



ROFL ROFL

tuurlijk

Bovendien was jij de gene die ff laag ging doen met een zeer misplaatste opmerking..terwijl je niet eens wist wat het was...

Anoniem

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:17

tita schreef:
Anthea schreef:

Dus dan zeg je maar dat ik het niet kan betalen, omdat niet iedereen het kan betalen?
Meid, mischien heb ik wel 10 van die 'dure' Dior broeken wie weet.
Bah.



ROFL ROFL

tuurlijk

Bovendien was jij de gene die ff laag ging doen met een zeer misplaatste opmerking..terwijl je niet eens wist wat het was...


Hoezo een zeer misplaatste opmerking? Ik vroeg het alleen maar.
En nee ik wist idd niet wat het was, ik heb een hele andere kledingstijl. Lachen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:25

tita schreef:
Citaat:
tita: maar als iemand anders geen merkkleding draagt, zou jij die persoon er dan op afrekenen


absoluut niet.

Maar wanneer is merk nou merk
Ik bedoel vera moda is ook een merk of is een merk pas merk wanneer het haute courtier is.

Mij maakt het niet uit waar iemand in loopt, als die persoon maar schoon is en verzorgd dat vind ik het belangrijkste

Maar ik heb wel een hekel aan Nepmerken ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je wilt verlagen om zogenaamd bij de "mensen" te horen

Toen ik uitgekeken was op mijn LV tas heb ik echt na gedacht wat ik er mee wilde...iig niet naar de kringloop.
Mijn vriendin die een laag salaris heeft net boven minimum wilde hem niet hebben ze vond hem lelijk Nagelbijten / Gniffelen wel eerlijk van haar.
Ik heb die tas verbrandt sommige zouden dat raar vinden maar ik wil gewoon niet dat er een 14 jarig persoon met iets gaat opscheppen waarvan ze de waarde niet ken en het niet kan betalen..geldt ook voor een 35-60 jarige personen hoor.


Ik kan niet in iemands portemonnee kijken, maar niet iedereen kan merk betalen..
Maar ik vond die opmerking nogal laag over mijn kleren ...blijkbaar vind die persoon het eruit zien of het van de markt komt..terwijl die broek niet te betalen is.
Tevens zit ik daar op de muur in China en daar ga ik niet in mijn avondjurk zitten en dure kleding Clown


Dit vind ik enorm eerlijk van je Ja

Jij vind het mooi en koopt het. Als je er op uitgekeken bent denk je er ook over na wat je er mee wilt juist omdat je de waarde er van kent. Dat vind ik juist oprecht.

Iemand riep dat ik als 33 jarige juist zou moeten weten dat er meer is dan merk, maar kom op! Als iemand daar nu gelukkig van wordt? Ik zie dat punt niet zo... Ik kies zelf voor wat ik mooi vind, ik kies niet persé een merk uit, dus het verschilt nogal wat ik koop, de ene keer kom ik thuis met een esprit truitje, maar ik kan ook slagen op de markt. Als student at ik gerust een maand brood met hagelslag om een CK jeans te kunnen kopen, die ik dan combineerde met H&M, ik kies mijn eigen stijl.

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:28

Ik vind dat het maar uit de hand loopt met de merken. Heb genoeg mensen weggepest zien worden omdat ze geen merkkleding droegen.
Ik ben tevreden met mijn broeken van 15 euro, daarbij gaan ze ontzettend lang mee en zien ze er mooi uit. Lachen
Om heel eerlijk te zijn vind ik merkkleding kopen geld wegsmijten. Maargoed dat komt ook omdat wij hier thuis nooit geld hebben voor iets duurs, en heb ik geleerd om dingen te kopen zonder merk, die ook net zo goed zijn.

Annemijn
Berichten: 789
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Hilversum

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:31

Tita, dat je alleen maar Business Class reist, broeken van weet ik veel hoeveel euro hebt, alleen maar merkkleding draagt oké. Alleen die opmerking dat Anthea dat niet zou 'kunnen betalen', getverdemme zeg. Je kan -zoals gezegd- niet in haar portemonne kijken, en wat zou het uitmaken dat zij dat niet kan betalen/het geld liever geeft aan arme mensen in afrika? Tsjah, jij weet niet wat je geld moet doen maar Anthea weet misschien nog wel een goed doel ipv een €600,- Dior-broek die bij een val ook wel zal scheuren.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Re: Waar 'neppe merken' kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:33

Ben ik nou de enige die merkkleding en spullen koopt omdat ik de kwaliteit gewoon super vind ?! Er zijn natuurlijk uitzonderingen.. Zelf koop ik het liefst (bijvoorbeeld hempjes, koltruien en t-shirts) iets van een merk omdat het anders als een gek krimpt. Verder zijn merkloze dingen vaak te kort voor mij omdat ze geen lengtemaat hebben of gewoon lelijk (of niet) getailleerd zijn.