Stofzuigers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Stofzuigers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 19:42

Zijn die altijd zo duur? Of nou ja, duur..
Mijn vriend heeft enkel een kapotte stofzuiger. Normaal hebben we aan een bezem en stoffer+blik even genoeg, maar aangezien we verhuizen hebben we wel iets krachtigers nodig Clown
Nou wil ik dus een stofzuiger halen maar ik zie alleen maar prijzen waarvan ik denk, dat red ik pas met een volgend salaris.
Weet iemand waar er een goedkope degelijke stofzuiger te koop is?

Lous

Re: Stofzuigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:43

Spaar je airmiles? In de airmilesshop kun je leuke kopen met airmiles waardoor het aankoopbedrag aanzienlijk kan dalen Knipoog

Of vraag iemand anders of hij/zij airmiles wil doneren.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:53

als je de stofzuiger gaat gebruiken voor het klusafval, raad ik je aan er eentje via marktplaats ofzo te kopen en pas een nieuwe als je helemaal gesetteld bent. stof en gruis van een bouwput is echt de moord voor een stofzuiger kan ik je uit ervaring vertellen.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 21:39

Wat stom he dat ik daar niet aan denk. Heb nu geboden op een gloednieuwe stofzuiger, 25,- en in dezelfde wijk.
Alleen is een zuiger zonder stofzak. Wat houdt dat in?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:42

Wij hebben vorige keer een gloednieuwe! mielen met speciale anti allergie functie bij het groot vuil op straat gevonden, en mocht hem meenemen van de vuilmannen, echt zotjes

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:45

Sirius_ schreef:
Wat stom he dat ik daar niet aan denk. Heb nu geboden op een gloednieuwe stofzuiger, 25,- en in dezelfde wijk.
Alleen is een zuiger zonder stofzak. Wat houdt dat in?

Is een soort van reservoirtje.
Het probleem met stofzuigzakken is dat ze behoorlijk wat kosten op termijn.
Mijn oma heeft één zonder zak en zij is daar heel tevreden over Ja

Heb je niet zo van die winkels die elektro veel goedkoper verkopen door kleine beschadigingen zoals schartjes en zo?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 21:48

Niet dat ik weet. Mijn zwager werkt nu bij scheer en foppen dus zou er een met korting kunnen krijgen, maar ik geloof dat ik met korting als nog op zn minst op 90-100,- zit

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:54

Een goede stofzuiger kost idd heel veel geld Nagelbijten / Gniffelen
Wij hebben gewoon een standaardmodelletje, die was al 160euro, gekocht bij de Krëfel

Ik heb er wel eens gezien van 300 euro, da's pas geld Nagelbijten / Gniffelen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 21:58

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:02

Mocht je daarna als nog een nieuwe willen kopen, ik heb er eentje van de Hema en ben er erg tevreden over!! Geen idee meer wat ie kost maar niet meer dan 50 euro. Hij doet het al 7 of 8jaar probleemloos! Haha!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 23:17

Ooh das ook een net prijsje, als ze die na 8 jaar nog hebben Lachen
Ik kan deze morgenochtend ophalen, is erg snel gegaan. Maar nu kan ik morgen tenminste beginnen want ik zag het niet zitten om alles met stoffer en blik te doen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 08:40

Ja hoor, die verkopen ze nog steeds!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 08:45

Bij de kringloopwinkel hebben ze vaak ook van die dingen is echt heel goedkoop.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 08:47

Bij de Hema verkopen ze stofzuigers voor rond de €60.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:59

Alle waar naar z'n geld.
Je kunt een stofzuiger kopen van rond de 6 tientjes. En die zuigen een beetje. Letterlijk en figuurlijk Haha! Bovendien ben je op termijn een hoop geld kwijt aan stofzakken, reparatie en vervanging.

Je kan ook een kwalitatief betere kopen. Ben je inderdaad (veel) meer geld kwijt. Als ik echter zie wat mijn Dyson van 400 euro per stofzuigbeurt opslurpt, dan schrik ik me kapot. 1x het hele huis stofzuigen is de complete bak helemaal vol. Staat gelijk aan normaliter een stofzak. Maarrrrr (schrik niet) met mijn vorige stofzuiger (ook als goed bekend staand merk) kon ik 4 x m'n hele huis stofzuigen voor de zak vol was....
Kan je nagaan wat er altijd bleef liggen... Brrrrrr....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 12:57

wij hebben nog wel eens stofzuigers die het doen met zakken erbij bij de kringloopwinkel

moet wel zeggen dat ze vaak erg snel weg zijn, vaak schilders e.d. die dat soort zaken afgaan voor een goedkoop stofzuigertje voor tijdens het werk

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 13:03

Ik wil ook een kwalitatief goede stofzuiger. Maar ik zit op 3-kwart van de maand, en zou vandaag beginnen in de keuken etc. Dan is een goedkope stofzuiger 2ehands wel een fijne optie. Ik hoef niet te wachten en kan zometeen mn huisje schoonmaken Lachen

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:09

bij de blokker hebben ze ook regelmatig een aanbieding ,zijn we iets kleinere stofzuigertjes

zelf heb ik dat probleem niet,mijn vader ''spaart'' stofzuigers.....
hij haalt ze bij het grof vuil weg en gaat ze dan weer maken,zodat de hele schuur vol staat!!
ik moest een nieuwe hebben en moest even zeggen wat voor kleur en model het liefst ...........wel erg handig,zijn wel alleen miele's

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:07

Sonja schreef:
Alle waar naar z'n geld.
Je kunt een stofzuiger kopen van rond de 6 tientjes. En die zuigen een beetje. Letterlijk en figuurlijk Haha! Bovendien ben je op termijn een hoop geld kwijt aan stofzakken, reparatie en vervanging.

Misschien ben ik niet veeleisend genoeg maar mijn 6 tientjes stofzuiger zuigt echt prima. Er zal ongetwijfeld verschil zitten tussen de mijne en een 20 tientjes kostende Miele maar niet zoveel verschil dat het 140 euro waard is. Naar mijn mening dan! Haha! Scheelt wel dat ik geen vloerbedekking heb, overal ligt laminaat dat maakt makkelijker schoon. Ben nog geen cent kwijt geweest aan vervanging en reparatie. Moet alleen af en toe een nieuwe zak in. Ben dus een tevreden consument van de goedkope stofzuiger. Maar wellicht heb ik gewoon geluk! Lachen

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:54

Ir111 schreef:
Sonja schreef:
Alle waar naar z'n geld.

Misschien ben ik niet veeleisend genoeg maar mijn 6 tientjes stofzuiger zuigt echt prima. Er zal ongetwijfeld verschil zitten tussen de mijne en een 20 tientjes kostende Miele maar niet zoveel verschil dat het 140 euro waard is. Naar mijn mening dan! Haha! Scheelt wel dat ik geen vloerbedekking heb, overal ligt laminaat dat maakt makkelijker schoon. Ben nog geen cent kwijt geweest aan vervanging en reparatie. Moet alleen af en toe een nieuwe zak in. Ben dus een tevreden consument van de goedkope stofzuiger. Maar wellicht heb ik gewoon geluk! Lachen

Als je geen huisdieren hebt, zal een stofzuiger van 6 tientjes misschien volstaan, maar meestal hebben ze te weinig zuigkracht om katten- en hondenharen weg te halen. Ik heb ook aardig wat goedkopere stofzuigers gehad, maar toen ik eenmaal een Miele Cat & Dog (met aparte turbo zuigmond) voor 25 tientjes had aangeschaft, ging er toch echt een wereld voor me open. Het verschil met de goedkope stofzuigers was duidelijk zichtbaar, met de Miele wordt mijn huis veel schoner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 09:26

Nou dát is dus waar ik echt van schrok, de eerste keer dat de Dyson door het huis heen ging. Die zoog dus letterlijk 4x zoveel vuil op, terwijl er net zo lang niet gestofzuigd was als anders. En we toch echt dagelijks even een zachte bezem over de harde vloer in de woonkamer en keuken halen, omdat wij dus idd katten hebben.

Ik heb dit al eens eerder gehad, toen we overgingen van vloerbedekking op harde vloeren. Dan zie je eigenlijk al hoe goor vloerbedekking eigenlijk kan zijn. Maar nu, zelfs met dus in de helft van het vloeroppervlak in harde vloer, zie ik dus echt een gruwelijk verschil tussen wat de ene stofzuiger opzuigt en de andere...

't Is inderdaad een rib uit je lijf, maar het is het absoluut waard.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 09:41

Wij hebben ook een dure stofzuiger, een Numatic Henry HVR200-22 met gezichtje Haha! . Mijn vriend wilde hem heel graag omdat hij ook zo heet, maar het is echt een fantastische stofzuiger!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 09:46

Mensen! Bloos! Nog even en jullie overtuigen mij ervan dat ik ook een stofzuiger wil kopen die duurder is dan mijn televisie! Haha!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:08

Wij hebben een Dyson Afgod wat een verademing! Is een dure stofzuiger, maar hij werkt fantastisch. Stofzuigen wordt gewoon bijna leuk Tong uitsteken

Ze gaan ook een eeuwigheid mee. Mijn familie in Engeland heeft 1 van de eerste Dysons (zo'n rechtop staande). Die hebben ze al ruim 10 jaar!

Ja, goede spullen kosten misschien wat. Maar je heb er veel plezier van, en het gaat (meestal) lang mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:11

Sonja schreef:
Alle waar naar z'n geld.

Je kan ook een kwalitatief betere kopen. Ben je inderdaad (veel) meer geld kwijt. Als ik echter zie wat mijn Dyson van 400 euro per stofzuigbeurt opslurpt, dan schrik ik me kapot. 1x het hele huis stofzuigen is de complete bak helemaal vol. Staat gelijk aan normaliter een stofzak. Maarrrrr (schrik niet) met mijn vorige stofzuiger (ook als goed bekend staand merk) kon ik 4 x m'n hele huis stofzuigen voor de zak vol was....
Kan je nagaan wat er altijd bleef liggen... Brrrrrr....

Die ervaring heb ik dus ook Ja

Mij bevalt de dyson ook erg goed.
Hij is misschien duurder in aanschaf maar hij zuigt erg fijn en geen dure zakken meer. Want die zijn ook prijzig