Ik weet het even niet meer :(.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Baron31

Ik weet het even niet meer :(.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 21:31

Het is een beetje een moeilijk verhaal voor mezelf, Maar ik probeer het zo duidelijk mogenlijk te vertellen.

Het begon al allemaal in de 1e klas van het Vmbo,Ik leerde een jongen kennen genaamt P, ik vond hem al zo leuk en hij mij ook.
we gingen steeds vaker met elkaar om en steeds vaker waren we bij elkaar in de buurt, We aren beiden wat verlegen en durfden niet zo snel naar elkaar toe te stappen.Eindelijk er kwam er wat van terecht en we hadden gezoend. Dat was ook het enigen en we gingen beiden naar een andere klas toe dus zagen we elkaar in de pauzes en praate niet meer zoveel met elkaar. Maar toch ik was helemaal gek van die jongen het was stel maar liefde op het eerste gezicht.

uiteindelijk had ik voor mezelf besloten om als vrienden verder te gaan en gewoon met hem te praten alsof er niks meer aan de hand was. die 2 jaren gingen wel goed voorbij. Ik kreeg een ander vriendje waar ik kloos mee was en het super gezellig mee had. Maar het probleem kwam al, J (de vriend van P) vertelde veel over mij aan P, hoe leuk hij het met me had en dat we vaak samen zijn en leuke dingen doen. P werd erg jaloers en dat liet hij ook wel merken, ik dacht dat het bij hem ook wel over zou zijn en dat het dus geen probleem meer was, iniedergeval voor mij zelf niet. na 8 maanden verkering met J te hebben gehad ging het uit, gewoon omdat het niet meer ging tussen ons. Hij ging me zwart zitten maken tegenover mijn vrienden en vooral tegen P.

Vanaf die tijd zat P weer achter me aan en had ik zelf zoiets van ja wat moet ik hier nou mee. P zal nu ook wel zo over me denken zoals J over me aan het praten was,
We gingen over naar de 4e klas, (waar ik nu in zit) en weer kwamen P en ik bij elkaar in de klas. Het ging allemaal goed we spraken weer af alleen dan met groepen. We gingen uit naar een discotheek en P zoende me weer en ik kreeg de vlinders al weer in me buik, Ik had al wel wat gedronken en dacht er niet meer aan dat ik gewoon verder wilde als ''vrienden''. Koe . De volgende dag voelde ik me erdoor niet zo prettig, ik had het gevoel of dat hij me ging gebruiken enzo, Maar blijkbaar was het voor hem wel menis. We hadden weer vaker gezoent en het werd gewoon gezelliger zoals ik het eerst met J had.

Me ouders gingen 2 weken op vakantie naar Turkije dus ik had de vrijheid in wat ik wilde doen, Hij kwam bij me thuis en ik bij hem thuis, hij haalde me met de scoot er op en gingen vaak toeren. Hij belde me net en vroeg of ik mee ging en ik wist niet wat ik wilde, ik zat al een tijdje te denken ofdat ik wat met hem wil of dat ik het als vriend laat. het was weer zo gezellig en hij is zo lief voor me.

Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen, Of ik hem nouw gewoon moet vragen of hoe hij er zelf over denk, ofdat ik een ''scharrel'' ben voor hem, ofdat hij nouw met me verder wil.

Sorry voor het lange verhaal Vork .

xxx stroedel

Baron31

Re: Ik weet het even niet meer :(.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 21:49

Niemand?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:04

Dit hoort bij LZP, als het daar staat krijg je waarschijnlijk al meer reacties. Ik tem wel even.

Overigens weet ik niet wat je het beste kan doen, ik denk toch maar je gevoel volgen en heel alert zijn ofzo Lachen

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 22:16

Dankjewel Knipoog. ik dacht al dat het verkeerd stond

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 09:35

--> LZP

chamleona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:17

Ja, vraag gewoon wat hij wilt. Of hij echt verder met je wilt. Jullie hebben het toch leuk met elkaar!

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:22

hoi,

je bent jong genoeg, geniet van de tijd met p.
Ben je echt al met de toekomst enzo bezig??? Ik zou gewoon genieten.

En weet je, als een jongen zolang achter je aan blijven gaan, dan ben je echt geen scharrel.. (Heb de mannen aardig leren kennen, sinds ik in een mannenwereld werk.)

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:37

Ik zou er ook van genieten!
En zoals Kapi_Dust zegt: als een jongen al zo lang met je bezig is dan moet het wel iets betekenen. Ik ken heel veel mensen die al heel lang bezig zijn met iemand maar die nog steeds niet iets hebben maar die allebei gruwelijk verliefd zijn op elkaar.

Misschien moet je de gok gewoon wagen Lachen. Onzekerheid erover is niet fijn en als je m vraagt kom je ook achter zijn gevoelens voor jou Lachen.

Hoe je m beschrijft, dat die jaloers was toen je iets met J kreeg en dat je nu weer zo goed met m om gaat. Ik denk wel dat die van je houd en dat je géén scharrel bent! Lachen

Suc6 dr mee Lachen

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 11:26

Dankjewel, Allemaal,. ik ben nog jong dat weet ik., maar het is een beetje moeilijk allemaal, ik weet niet of hij een spelletje speelt Ivb met J, maar dat weet ik niet zeker, ik durf nietb echt op hem af te stappen en het te vragen. en via msn en sms vind ik een beetje raar overkomen

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:26

als je dat wilt weten, vraag het hem gewoon. Maar als ik je verhaal zo lees, dan hoef je daar niet bang voor te zijn.

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 11:27

@ Kapi_Dust, nee ik ben nog niet echt met de toekomst bezig. ik vind het juist leuk om met jongens bezig te zijn, maar ik wil wel zekerheid.

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:35

stroedel: leer 1 ding van mij: van mannen kan je nooit zeker zijn..... Maar geniet van ze...

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 11:38

Kapi_Dusti: Dankjewel, ik zal eraan denken, Waarom zijn jongens zo moeilijk:(

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:51

stroedel: omdat als ze makkelijk waren er niks aan was:)

(leer mij geen jongens kennen, ik zit vanaf mijn 8e altijd tussen de jongens vandaar).