help me a.u.b

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 12:20

Nou ze is inderdaad rijp voor een inrichting, die spoort echt niet!

Ik begrijp ook niet waarom mensen zulke dingen doen, maak me er ook altijd veel te druk om terwijl ik er toch niets aan kan veranderen...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 13:56

he verdorie ben net in een afzeik bui en dan is het weer niet nodig.. nouja we sparen het wel op voor een volgende keer....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 16:34

Ik denk dat ze die mails heus wel verdiend heeft. OF het haar nou spijt of niet. Zoiets doe je toch niet? Ben je dan niet goed snik ofzo? Zie wel of ik een mail van haar krijg. Wat een doos... Of haar IQ is echt te triest voor woorden, of ze speelt een spelletje. En in beide gevallen denk ik dat het nu nog niet over is hoor... Maar ja, dat ben ik he, de pessimist...

Laui

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 16:58

Zo'n gevoel heb ik ook, want ik vind het allemaal net iets te raar dat verhaaltje van haar. Het slaat gewoon nergens op, volgens mij is ze een spelletje aan het spelen.

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 17:24

Ze is waarschijnlijk samen met een vriendinnetje aan het internetten geslagen en is toen spam-mailtjes gaan versturen (gastenboek enzo...)
Ik vind het echt belachelijk dat ze zoiets doet. Kan ze wel zeggen dat ze er spijt van heeft, maar ten eerste denk je toch na als je iets doet en ten tweede doe je iemand die al een groot verlies moet verwerken toch niet weer zoveel pijn met zulke berichten.
Het moet inderdaad een ontzettend dom persoon zijn of iemand met een meervoudige persoonlijkheid. (Die benaming vind ik ook niks, want ik vind dat zo'n persoon helemaal geen persoonlijkheid heeft!)

Het is gewoon een STOM WIJF !!!

Ik hoop, Heike, dat je niet meer van zulke vreselijke berichten in je gastenboek krijgt. Dan zullen wij namelijk wel eens in actie komen. Toch?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 19:02

You bet! Ik vind dat ze de consequenties gewoon helemaal moet nemen eigenlijk. En dat we nu niet moeten stoppen eigenlijk. Vooral leuk als we haar inschrijven op mailinglists en ze moet zich daarvan afmelden.. WEet ze het wachtwoord niet, naja, dat is we banketstaaf enik doe het nu ook niet, maar toch. Zodra ze weer zoiets flikt hou ik niet op hoor!

Laui

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 11:46

Echt heel banketstaaf dat ze dat in je gastenboek geschreven had. Ik had het gelezen en schrok me een ongeluk. Wat een trut. En dan je excuses aan gaan bieden, tsss, had ze beter eerst na kunnen denken.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 12:11

dit schreef ze aan mij:

Hoi,
Eh ja... ik zal het nog een keer uitleggen! Er is een vriendin van mij (naam zeg ik niet) die voor de gein die berichtjes daar had neergezet. Maar heike dacht dus dat ik die daar neergezet had, omdat mijn naam eronder stond. Toen heb ik haar een mailtje gestuurd dat ik ze niet gestuurd heb, maar een ander iemand.Vat je het? Nu heeft Heike beloofd ze eraf te halen dus we zullen wel zien. En ik zeg dit ECHT NIET om van het gezeik af te zijn, hoor!
Oke dan! Nou doegies,
Anke

en deze:
Hoi (alweer),
Ik had zonet je mailtje nog niet helemaal gelezen maar ik wou nu toch nog even wat zeggen. Je hoeft mijn password toch niet te weten om mijn email adres te weten? Ik kan nu ook op welshcob een berichtje met jou naam en emailadres eronder neerzetten.(niet dat ik dat ga doen)
En hoe kun jij nou de waarheid vertellen als je de waarheid niet eens WEET?
Anke

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 12:19

zoiets heeft ze mij ook terug gestuurd. dat ze er spijt van heeft en of ik alsjeblieft niet meer van die mailtjes wilde sturen. achja ze zou er nu wel mee ophouden. boeit me niet welke reden ze ervoor geeft als ze der maar mee op houdt. en vindt t trouwens wel grappig dat ze zegtd at ze er mee ophoudt terwijl ze t niet zelf doet. ach mensen met gespleten persoonlijkheid zijn nu gewoon niet zo inteligent.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 12:35

Haha, volgensmij juist wel Lachen Meer persoonlijkheden die na kunnen denken Lachen

Denk dat er bij haar toch wel iets anders aan de hand is, gewoon vage vrienden ofzo.

(en ze is zelf ook wel een partij vaag ofzo).

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 15:04

Wat smerig dat iemand dat kan doen:r.
Kunnen jullie dit soort berichten niet gewoon verwijderen/niet plaatsen dan hebben ze hun zin ook niet?
En anders een speciale rubriek maken zodat we die mensen kunnen gaan afzeiken dan weten ze eens hoe het voelt.

Prisca

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 18:18

Ik had dus ook zo'n vage reactie. Ze spreekt zichzelf wel errug tegen hoor.. Dat ze ze niet geplaatst heeft, dat ze ze wel (tegen Heike) geplaatst heeft, en nog een heleboel andere pokke-onzin. Geen zin om het hier te gaan plaatsen, maar hallo, tegen Iris begint ze in dat tweede mailtje weer grof te doen (dat van de waarheid blahblahblah). Naja, ik had ook het idee dat ze haar eigen naam niet gebruikte, en ook niet van iemand die ze kende, maar dat ze er gewoon een heel groot spelletje van maakt. Maar waarom dan een bestaand e-mail adres neerzetten? Ach, boeiuh, ze hoeft maar eén keer iets te doen en ik ga haar inschrijven op alle (on) mogelijke e-mail adressen, of ik klets uit mijn nek in haar naam. Ze kan het krijgen... Bitch..

Laui

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-01 19:49

Maar door alle reacties van jullie kant is ze wel afgeschrikt denk ik. Ik heb nu helemaal geen berichtjes meer gekregen. dat zegt toch ook eigenlijk al genoeg nietwaar?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 21:37

ja, ik hou me in hoor *heel rood gezicht van het inhouden*... Ik doe niets, tot zei één klein minimisstapje maakt... Dan begin ik pas lekker... Heb het ook gedaan met een niet zo onbekend persoon, vorig jaar nog veel problemen mee gehad... Wat een *piep* was dat zeg... Oh, als ik die in mijn vingers krijg, dan breek ik alle botten in dat paplichaam.... *NINJA TURTLES*

Laui

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-01 01:13

ehhh ruud???

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 08:41

oooh hou op die eikel heeft mij zitten bedreigen etc!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 14:30

Ik hoef niets te zeggen toch? Ik heb er genoeg problemen mee gehad. En ik ga hier dus ook niet keihard zeggen wie het is. Dan heb ik het niet gezegd toch? Ha ha, heb wel een beetje grijze cellen in mijn koppie...

Laui *tsjing*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-01 19:50

haha ik heb er ook behoorlijk last van gehad hoor. Hij heeft zelfs naar de manege gebeld waar ik sta! nou ja.

Maar nu heb ik geen last meer van hem en dat wil ik graag zo houden!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 20:00

precies, *ff afkloppen*, maar dat soort gekken die lopen er dus echt rond. kennelijk zijn er mensen die doorhebben dat paardenmiepen een beetje naïef zijn ofzo, tenminste dat idee heb ik... Maar ja... boeiuh, let bygones be bygones... oftewel: laat ouwe koeien svp in de sloot liggen...

Laui

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:55

je kunt toch aangeven dat berichten van een bep. persoon onmiddelijk uit je mailbox worden gewist, als je dat lukt om het bij deze troela te doen heb e er geen last meer van. En trek je er niet te veel van aan. Helaas zijn er ook "mensen" die zulke stomme dingen doen...