Nieuw mobiel kopen: abonnement of prepaid?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:31

kay, mijn excuses dan, je weet er duidelijk meer vanaf dan ik, dus ik hou mn mond verder Knipoog

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:28

ik heb een abo nadat mijn btg kaarten zowat 2-wekelijks werden opgewaardeerd voor 20,-- (of nog vaker), sindsdien ben ik, wel een van de weinige, tevreden beller van O2. Heb het goedkoopste pakket en een bundel van 90 smsjes, moet ik trouwens nog oversluiten naar 120 (nee ben niet verslaafd aan smsen Schijnheilig ) en ben ongeveer 40,-- per maand kwijt (met extra sms buiten bundel).

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:15

Volgens mij heb je die belbundels wel bij KPN, van E20 t/m E50 p/m. En kun je je tegoed de volgende maand meenemen, maar die maand erop niet meer.

En meneerinruste, dat onderzoek wat ik gelezen heb dateerde van vorig jaar. Misschien heb jij een nieuwere versie gelezen?
Als de provider bij mij in de buurt het goed doet op alle plekjes, dan heb je overal bereik, vond ik zelf wel een goede graadmeter Haha! .

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:49

leentje schreef:
kay, mijn excuses dan, je weet er duidelijk meer vanaf dan ik, dus ik hou mn mond verder Knipoog


Geeft niet hoor!!
Ik wil ook absoluut hier niet iemand de les lezen maar het is toevallig dat wij hier vorig jaar uitgebreid over gesproken hebben.
France telecom wilde alle providers onderbrengen onder de naam orange en in belgie werd de naam orange al gebruikt door kpn.
Mobistar is dus degene die gerebrand zal gaan worden naar orange.

We hebben er aardig wat grappen over gemaakt dat mensen niet meer zullen snappen bij wie ze nu bellen!!