Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yorin

Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 19:52

Hallo allemaal,

Ik was wel benieuwd wie er op bokt geloofd in entiteiten. Of is er iemand die wel eens iets heeft mee gemaakt..

Ik wel namelijk.. Ben heel benieuwd groetjes sabrina

Misschien kennen jullie de film tree man and a baby..?

op de 60 ste minuut kun je een jongen zien in een vensteropening op de achtergrond. Deze jongen was de overleden zoon van de eigenares van het appartement waar de opname werd gedaan.

Nou ik heb de film gezien en het is echt zo.! Ook de mensen die de film gemaakt hebben zeggen dat dit een overleden jongen is..

Edit even een aanpassing

Red_Savage

Re: Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:08

Ik geloof er zeker in.
Ik heb zelfs niet echt iets mee gemaakt (op een andere manier, maar dat is weer een heel ander verhaal).
Maar ik ben er van overtuigd dat ze bestaan. Lachen

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:11

Heb die film echt super vaak gezien, maar nooit een gezicht/geest in de vensteropening zien staan!!

Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel aan aarde.. maar wat? I don't know..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:13

Ik geloof wel in geesten heb dr alleen nooit zelf een gezien, wel gehoord...

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:15

Jep, en genoeg ervaring ook Knipoog In God geloof ik dan weer niet. (Terwijl dat toch ook een "geest" is)

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:20

ja ik geloof er dus ook in ( ben er niet echt mee bezig) maar heb wel meerdere dingen mee gemaakt.. toen we in het oude huis nog woonden en mijn oma overleed hoorde ik elke keer als ik alleen was voetstappen op zolder.. mijn vriendin heeft het ook een keer gehoort en wou direct naar huis Boos! maar goed mijn ouders geloven hier helemaal niet in.. Maar heb het mijn vader toch verteld.. toen vertelde hij dat hij mijn oma ( zijn moeder) altijd heeft gezegd dat als ze er niet meer was dat ze dan op mij moest passen als ik alleen thuis ben.. Nou dat is het dus geweest.. En zelfs nu als ik alleen thuis ben praat ik heel veel met haar, en als ik verdrietig voel ik altijd dat zei er is en dat ze me troost door een arm om me heen te leggen heel bizar maar het is echt zo.!

verder alleen maar nare dingen mee gemaakt helaas :S

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:24

Wauw, bizar, maar toch heel mooi yorin!

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:27

ja dat vind ik ook in het begin wel eng hoor maar nu ik weet dat het mijn oma is heel byzonder ik heb mijn oma bijna niet gekend maar wat ik nog van haar weet is mooi en dat wij een goede band hadden ik mis haar ook verschrikkelijk ze is nu bijna 15 jaar niet meer en ik herrinner haar als de dag van gister!

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:28

ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde.
neem nou deze site http://www.hetspookhuis.nl.nu/ ik geloof niet dat dat allemaal trucage (weet even niet of het zo geschreven moet worden) is Clown

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:30

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:30

Ik geloof er zeker in, ik heb zelf wel iets meegemaakt. Ik zag een keer een vrouw op mijn bed zitten, geen rare schim, gewoon heel duidelijk, ook 'in kleur'. Wel straalde ze heel duidelijk uit dat het geen 'echt persoon' was, ik weet niet eens waarom eigenlijk. Iig schrok ik me eerst te pletter en maakte gelijk het licht aan. Vervolgens besefte ik dat ik eigenlijk helemaal niet bang geweest was, alleen geschrokken en er hing nog steeds een warme sfeer. Ik weet niet wie ze was en wat ze kwam doen, maar het was iig geen familie. Ik kan me voorstellen dat ze mijn beschermengel was.
Ik ben erg bang voor entiteiten, maar dit vond ik wel bijzonder (en ook wel mooi). Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:31

Nou Miri, wel een erg mooie ervaring, maar ik had echt een hartaanval gekregen Scheve mond

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:34

Ik denk het niet eigenlijk, dat zou ik namelijk ook verwachten van mezelf, maar toen viel het wel mee. Ik denk dat als het echt een 'goede geest' is, je niet zo bang bent.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:35

Nou...mij kennende... Scheve mond

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:37

Eleandra schreef:
Ik geloof er zeker in, ik heb zelf wel iets meegemaakt. Ik zag een keer een vrouw op mijn bed zitten, geen rare schim, gewoon heel duidelijk, ook 'in kleur'. Wel straalde ze heel duidelijk uit dat het geen 'echt persoon' was, ik weet niet eens waarom eigenlijk. Iig schrok ik me eerst te pletter en maakte gelijk het licht aan. Vervolgens besefte ik dat ik eigenlijk helemaal niet bang geweest was, alleen geschrokken en er hing nog steeds een warme sfeer. Ik weet niet wie ze was en wat ze kwam doen, maar het was iig geen familie. Ik kan me voorstellen dat ze mijn beschermengel was.
Ik ben erg bang voor entiteiten, maar dit vond ik wel bijzonder (en ook wel mooi). Lachen

Voor de meeste entiteiten hoef je niet bang te zijn ze zijn bijna allemaal goed.. en als je er geen zin in hebt of als je echt bang bent vraag dan op een normale manier of hij weg wil gaan.. en vertel hem of haar waar het licht is en wijs naar boven dit helpt echt ! heb het geprobeert van de week nog ik was heel ziek en heb de hele week op bed gelegen..

Ik vond dat er in mijn kamer een hele rare sfeer hing.. ( in ons huis is ooit een man gestorven die heel naar en gemeen was vertelde de buren) Maar hoe dan ook ik lag op bed en deed de tv uit ik moest naar de wc en alles was donker.. Ik voelde me bekeken en was hel bang dit had ik nog nooit gevoeld..! Ik ging sne naar de wc en kroop toen heel diep in de dekens.. ik durfde niet meer te kijken.. op een geven moment viel ik in slaap om precies 4 uur in de nacht werd ik wakker ik kreeg geen lucht het voelde net of iemand mijn luchtpijp dicht drukte heel raar.. ik ging recht opzitten en zei dat ik hier geen zin in had dat hij weg moest gaan dat hij naar het licht moest gaan dat het daar veel leuker was enz.. Op dat moment kreeg ik weer lucht en was er niets aan de hand.. Heel eng en raar.. dit soort dingen heb ik altijd niet dat ze mijn luchtpijp dicht drukken maar gewoon met die enge dingen niet de leuke dingen zeg maar..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:42

Zo, dat is een hele ervaring. Gelukkig is het goed afgelopen.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:45

ja gelukkig wel.. heb het er ook vaak met mijn buurvrouw over die is daar iets meer mee bezig dan ik..

En dingen zoals glaasje draaien enzo pff dat is slecht.. paar dingen op internet gelezen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:45

Glaasje draaien is gewoon onverantwoordelijk.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:46

ze zeggen toch dat als je een entiteit ziet en je voelt je eigen op je gemak, dan is het een goede.
als je je niet op je gemak voelt is het een slechte.

mijn ouders 'zien' ook entiteiten. mijn moeder zegt altijd dat goede entiteiten lekker ruiken Clown

Moli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:47

Eleandra schreef:

Wat apart dat er juist een warme sfeer was. Meestal nemen geesten juist heel veel energie op (heb dat ooit gehoord, en zelf ook wel meegemaakt) waardoor licht minder wordt en het juist ook heel koud wordt. Ben zelf niet geloofig, maar geloof wel in dit soort dingen, ook vanwege ervaringen.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:48

Over geur heb ik trouwens ook nog meer gehoord.
Ik heb ooit eens iets gehoord van iemand dat een slechte entiteit echt eens een vreselijke rottende geur met zich meenam.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:48

Ja het is maar net hoe jij of die persoon zich daarvoor open stelt maar zoals jij het zegt klopt het wel.. Kinderen daarin tegen zijn daar heel gevoelig voor en zien ook eerder dingen die wij dan niet kunnen zien.. Mijn buurmeisje ziet bijvoorbeeld haar overleden zusje heel vaak op haar kamer en zegt dat ze hel lief is en ze speelt er mee enzovoort

Moli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:49

Geur heb ik zelf nooit van gehoord, zou inderdaad wel kunnen. Gevoel en kleur heb ik wel wat mee. Denk dat het ook een beetje aan je eigen zesde zintuig ligt op welke manier je iets ziet

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 20:51

Moli schreef:
Geur heb ik zelf nooit van gehoord, zou inderdaad wel kunnen. Gevoel en kleur heb ik wel wat mee. Denk dat het ook een beetje aan je eigen zesde zintuig ligt op welke manier je iets ziet

Precies

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:53

Moli schreef:
Eleandra schreef:

Wat apart dat er juist een warme sfeer was. Meestal nemen geesten juist heel veel energie op (heb dat ooit gehoord, en zelf ook wel meegemaakt) waardoor licht minder wordt en het juist ook heel koud wordt. Ben zelf niet geloofig, maar geloof wel in dit soort dingen, ook vanwege ervaringen.

Oja? Heb ik nog niet van gehoord. Lachen Het was wel echt een warme sfeer, ik bedoel trouwens niet van temperatuur als je dat denkt. Maar gewoon een fijne sfeer.