Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleandra schreef:Ik geloof er zeker in, ik heb zelf wel iets meegemaakt. Ik zag een keer een vrouw op mijn bed zitten, geen rare schim, gewoon heel duidelijk, ook 'in kleur'. Wel straalde ze heel duidelijk uit dat het geen 'echt persoon' was, ik weet niet eens waarom eigenlijk. Iig schrok ik me eerst te pletter en maakte gelijk het licht aan. Vervolgens besefte ik dat ik eigenlijk helemaal niet bang geweest was, alleen geschrokken en er hing nog steeds een warme sfeer. Ik weet niet wie ze was en wat ze kwam doen, maar het was iig geen familie. Ik kan me voorstellen dat ze mijn beschermengel was.
Ik ben erg bang voor entiteiten, maar dit vond ik wel bijzonder (en ook wel mooi).
Eleandra schreef:Ik geloof er zeker in, ik heb zelf wel iets meegemaakt. Ik zag een keer een vrouw op mijn bed zitten, geen rare schim, gewoon heel duidelijk, ook 'in kleur'. Wel straalde ze heel duidelijk uit dat het geen 'echt persoon' was, ik weet niet eens waarom eigenlijk. Iig schrok ik me eerst te pletter en maakte gelijk het licht aan. Vervolgens besefte ik dat ik eigenlijk helemaal niet bang geweest was, alleen geschrokken en er hing nog steeds een warme sfeer. Ik weet niet wie ze was en wat ze kwam doen, maar het was iig geen familie. Ik kan me voorstellen dat ze mijn beschermengel was.
Ik ben erg bang voor entiteiten, maar dit vond ik wel bijzonder (en ook wel mooi).
Moli schreef:Geur heb ik zelf nooit van gehoord, zou inderdaad wel kunnen. Gevoel en kleur heb ik wel wat mee. Denk dat het ook een beetje aan je eigen zesde zintuig ligt op welke manier je iets ziet
Moli schreef:Eleandra schreef:Ik geloof er zeker in, ik heb zelf wel iets meegemaakt. Ik zag een keer een vrouw op mijn bed zitten, geen rare schim, gewoon heel duidelijk, ook 'in kleur'. Wel straalde ze heel duidelijk uit dat het geen 'echt persoon' was, ik weet niet eens waarom eigenlijk. Iig schrok ik me eerst te pletter en maakte gelijk het licht aan. Vervolgens besefte ik dat ik eigenlijk helemaal niet bang geweest was, alleen geschrokken en er hing nog steeds een warme sfeer. Ik weet niet wie ze was en wat ze kwam doen, maar het was iig geen familie. Ik kan me voorstellen dat ze mijn beschermengel was.
Wat apart dat er juist een warme sfeer was. Meestal nemen geesten juist heel veel energie op (heb dat ooit gehoord, en zelf ook wel meegemaakt) waardoor licht minder wordt en het juist ook heel koud wordt. Ben zelf niet geloofig, maar geloof wel in dit soort dingen, ook vanwege ervaringen.