Opsteker voor Tallie 1979 (Chantal) ivm RSI

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 11:42

abby schreef:
Citaat:
Enne, ik heb gevraagd om een andere stoel.. Een werkplek onderzoek krijg ik echter niet, want dat vind hij te duur..


Als jij naar de arbo-arts gaat, en dat zul je denk ik nu geregeld doen, toch? dan kun je hem / haar vragen of een dergelijk onderzoek handig kan zijn voor jouw situatie. 9 van de 10 keer blijkt je houding en wijze van typen / muizen etc. ook mee te spelen.

Nooit meer pijnvrij hoeft niet per sé. Bij ons zijn mensen van heel ver weer terug gekomen, het blijft een zwakke plek, dat wel, maar het kan echt overgaan!


Volgens mij kan het ook wel weer overgaan hoor Tallie... niet wanhopen hoor! Enne die arbo-arts waar je mee hebt gesproken die Boos! Ga kijken of je een second opinion kan aanvragen want wat die arbo arts zei dat klopt voor geen meter Ik geloof ook dat de arbodienst dat werkplekonderzoek kan verplichten hoor want alleen met een nieuwe stoel ben je er namelijk niet precies wat Abby ook zegt!

Mooi paardje hoor Vestival! Ben blij dat hij ook niet meer weggaat Haha! Ik kom gauw naar hem kijken.