Sorry als het verkeerd staat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
merrietje schreef:Naja, er werd gestaak, meer gedemonstreed ewigenlijk omdat de regering van plan is om ons nog meer lessen per week te geven, dus 3 dagen tot kwart over 4/half 5 en twee keer in de week tot 3 uur. Maar dan tellen de tussenuren niet mee, dus komt het neer op elke dag tot kwart over 4/half 5
Vende schreef:merrietje schreef:Naja, er werd gestaak, meer gedemonstreed ewigenlijk omdat de regering van plan is om ons nog meer lessen per week te geven, dus 3 dagen tot kwart over 4/half 5 en twee keer in de week tot 3 uur. Maar dan tellen de tussenuren niet mee, dus komt het neer op elke dag tot kwart over 4/half 5
Schat daar ga je niet dood van
Zule abnormale lestijden vind ik dit niet.
Vende schreef:merrietje schreef:Naja, er werd gestaak, meer gedemonstreed ewigenlijk omdat de regering van plan is om ons nog meer lessen per week te geven, dus 3 dagen tot kwart over 4/half 5 en twee keer in de week tot 3 uur. Maar dan tellen de tussenuren niet mee, dus komt het neer op elke dag tot kwart over 4/half 5
Tatjanaa schreef:Ik heb niet gestaakt maar ben wel op de hoogte van bijna alles
De overheid wil en 1040 lesuren systeem invoeren, de leerlingen waren het er niet mee eens.
De leerlingen van het Augustinuscollege te Gronignen (mijn school dus) gingen vandaag met een man of 500 naar de Grote Markt. Om 8:15 voor de school verzamelen, en daarna met zen alleen staken. Onderweg zijn ze het Werkman nog binnengevallen, waar ze vele leerlingen hebben kunnen overhalen. Het Prydninius (?) was ook een doelwit, alleen daar kwamen ze niet binnen.