Photofiltre wilt niet worden geinstaleerd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky__

Photofiltre wilt niet worden geinstaleerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 15:26

Hallo bokkerrss
ik heb laatst mijn laptop laten maken, en ze hebben er een nieuwe harde schijf en opnieuw windows erop gezet.
toen waren opeens al mijn bestanden weg enzo, heel jammer,maar niks aan te doen.
nu wou ik net photofiltre downloaden, maar ik weet dus niet meer wat ik moet doen, want ik heb het al ander half jaar, todat mn laptop kapot ging.
asl ik gewoon naar de site ga, nederlandse link aanklik, staat er onder blauwe tekst, en die staat alleen bij de nederlandse en deense versie.
Nou, ik klikte hem gewoon aan, en toen op uitvoeren geklikt, maar nu heb ik dus geeen idee want hij doet het niet Clown
doe ik het helemaal fout?
groetjes Lachen

oOoKellyoOoJarig

Re: Photofiltre wilt niet worden geinstaleerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:47

volgens mij is dat de nederlandse vertaling en wat ik begreeg is dat je de boven staande versie moes downloaden en dan die. Die zou er voor zorgen dat het vertaald werd in het nederlands. Maar bij mij is het ook niet gelukt en aangezien ik geen bast van engelse taal kan zit ik nu met een engelse versie.
Als iemand de gouden tip heefd hoor ik het ook graag.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:54

[CB] > [TV]

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 17:32

bedankt voor het verplaatsen!

toen ik photofiltre eerst instaleerde hoefde ik alleen maar 1 versie te downloaden hoor? is het nu veranderd dan?

oOoKellyoOoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:36

Weet niet voor mij is het ook nieuw. Maar zo ging het bij mij.. Ik vond het ook al raar.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:01

Het is inderdaad helemaal veranderd, ik wou ook op de nieuwe computer het zetten, ik weet het ook niet precies, maar ik ken photofiltre wel dus in het engels snap ik het ook wel redelijk.. Lachen

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 19:29

Ik heb inmiddels ook de engelse versie,, maar ik zou toch graag de nederlandse willen? Hoe moet ik het nou doen? Clown want ik heb ook de nederlandse versie gedownload, en opgeslagen in de zelfde map, bestanden uitgepakkt, maar hij doet het nog niet, ik heb ook geen idee of ik het goed heb gedaan, maar iemand die me kan helpen? Lachen

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:31

Ik kijk ook eventjes mee. Ik heb afgelopen week photofiltre gedownload. Maar nu blijkt dat ik een proefversie heb en in het Engels. En laat ik nou heel slecht zijn in Engels en ik heb geen idee hoe ik de Nederlandse versie erop krijg.