Vandaag ten huwelijk gevraagd!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:59

gefeliciteerd!!
heel veel plezier samen!
en wat een mooi verhaal zeg!!
ben benieuwd of ik dat ook ga meemaken Haha!:D

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 21:39

Ik ben inderdaad erg gelukkig Pling Ik hoop ook zeker dat jullie het nog eens mee gaan maken.

Mn moeder schrok wel even toen ik zei ''mam ik moet je iets vertellen''.Ze trok wit weg en schrok zich rot.
Ze dacht dat ik ging vertellen dat ik zwanger was Haha! hahaha..nee zo snel ga ik nou ook weer niet Knipoog
Maar later vond ze het wel heel erg leuk.
Mn zus sprong van de bank om ons te feliciteren.
Echt alleen maar leuke reacties eigelijk, gelukkig Lachen

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:17

Bij mij ging het eigenlijk heel normaal.... we hadden het erover hoeveel we samen gemeen hebben en dat we allebei onze toekomst echt samen zien en zeker weten dat we de 'one' zijn voor elkaar.... Ik vertelde hem dat ik hem wel durf te vertrouwen, al zal het wel zn tijd kosten... hij vroeg waarom nou uitgerekend hij, ik uitgelegd we waren weer even stil en keken naar de film opeens zegt tie: Marlien... kijk me eens aan... wil je met me trouwen???
Ik dacht dat ik gek werd!!!! *zucht* nog steeds een beetje onderste boven! Maar wij hebben nog niet zo heel erg lang! Maar dat gaat helemaal goedkomen!!! *LOL*

enne... bedankt voor jullie felicitaties!!! *LOL*

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 03:35

Heel erg gefeliciteerd ! Het is een ervaring die je, wat er ook gebeurt, je hele leven bij zal blijven! Een moment om te koesteren dus.

Maar .. vergeet niet om de gang naar de notaris te maken om de huwelijkse voorwaarden te regelen.
Klinkt misschien banketstaaf, maar is goed bedoeld.

Veel geluk samen.