blahblahblah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-01 11:50

Heb weer eens zin om iets onzinnigs te doen, dus wat doe ik? Ik ga heerlijk uit mijn dak door jullie te vertellen dat ik zo Jopie ga rijden. En daarna weer in de boeken duik voor mijn SchoolOnderzoek...

Literatuurgeschiedenis van 1830 tot nu... Blech... En ik moet ook nog gedichten kennen... Baaaaaaah.. Duim voor mij, morgenochtend van... nee, ik vraag het mijn zusje, dat hielp tot nu toe altijd wel.. Ik moet het wel goed maken, moet wel compensatie hebben voor wisknudde natuurlijk...

Laui

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 12:00

ah leef met je mee. moet zometeen nog een dossiertoets (2efase) maatschappijleer voorbereiden, ben alleen mijn samenvatting kwijt, maarja die vind ik wel weer. en daarna vanmiddag even leuke tinkerhengstjes kijken. hmmm nu al zin in.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-01 15:26

Joop was helemaal gek, omdat Vol en Herc er niet waren.. Heel vervelend. Hij maar rennen, uiteindelijk had ik hem met wat middelen rond en nageeflijk, maar hij liep toch niet helemaal jottum. Ach, hij heeft wel keurig gelopen, maar hij maakte zich om niets sterk. Heel irri...

Laui

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 15:28

achja niet alles kan meezitten he lau. zo zit ik al de hele tijd achter de comp om huiswerk te maken..... grrrr niet leuk!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-01 15:34

nee, en ik moet nog litgs leren..... Grom... daarna alleen nog voor mijn mondeling selectief leren, en dan: NOOIT MEER LITGS, ga geen taal studeren, krijg de PIP

Laui

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:31

jeetje en ik dacht dat je Portugees wilde studeren?? wordt nog leuk dan als je nu t al niet ziet zitten, al reserve bedacht??

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-01 18:35

Ik zie wel, en als het niet lukt, dan zie ik het dan wel weer... Voorlopig erger ik me dood aan mezelf. Heb nl echt al mijn html files ver******** dammit...

Laui