Mijn aller aller liefste vriendlief is binnenkort jarig en wordt dan 25jr...alleen ik ben overal aan rondneuzen op internet enz...ivm ik vriendlief zijn wens in vervulling wil laten gaan...en dat is om voor een half daggie of een uur...een Shelby Cobra427 te huren voor vriendlief waar die dan in mag rijden...vriendlief heeft zijn wens in de toekomst vast staan dat ie er zo een zelf ooit gaat aanschaffen maar hij heb er nog nooit echt al ingereden en deze kans wil ik hem dus graag op zn verjaardag kunnen geven...dat ie in het echt een Cobra427 kan ervaren op de weg...het liefste graag iets in de omgevingen van A'dam/Amersfoort/Utrecht/Flevoland/Overijssel...graag niet in limburg oid behalve als der echt niets anders op zit...en tegen een niet al te hoge bedrag (het moet wel een leuk verjaardagscadeau blijven vind ik)...
Wie ooh wie heeft voor mij tips van internet site of weet mensen die Cobra auto's in bezit hebben en best wel moeite willen doen om keer te verhuren (uiteraard mag de eigenaar op de bijrijdersstoel erbij blijven maar hoeft niet persé)...
Brandt maar los zou ik zeggen...