Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kanelly schreef:Wat is er mis met de good old tik over de vingers, een ferme 'Nee!' en daarna haar eventuele gehuil / aandachtrekkerij negeren en hier consequent in zijn?
Kanelly schreef:Wat is er mis met de good old tik over de vingers, een ferme 'Nee!' en daarna haar eventuele gehuil / aandachtrekkerij negeren en hier consequent in zijn?
Kanelly schreef:edit : Uriëlle, tuurlijk is het in het begin een leuk spelletje. Maar als je dit consequent volhoud? Tik over d'r vingers "NEE!" en wegzetten en negeren. Op een gegeven moment is de lol er echt wel af hoor.
En ik zou niet zo bang zijn dat ze hiervan leert dat ze problemen alleen oplost door tikken uit te delenDenk niet dat ze daar nu al over na gaat denken
kavama schreef:Misschien op het moment dat ze het doet haar meteen wegleggen zonder wat te zeggen en iets anders gaan doen, dan is het voor haar dus niet leuk om dat te doen...
Urielle schreef:Jo Frost zegt helaas ook in haar boek dat je kinderen tot ongeveer een jaar geen gehoorzaamheid kunt leren. En dat is eigenlijk natuurlijk wat ik vraag. Volgens haar moet ik gewoon 'Nee,' zeggen op lage resolute toon. Alleen is ons Gioy daar niet zo van onder de indruk
Urielle schreef:Jo Frost zegt helaas ook in haar boek dat je kinderen tot ongeveer een jaar geen gehoorzaamheid kunt leren. En dat is eigenlijk natuurlijk wat ik vraag. Volgens haar moet ik gewoon 'Nee,' zeggen op lage resolute toon. Alleen is ons Gioy daar niet zo van onder de indruk