Lief he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-01 21:51

Als een paard je een 'neus' geeft, vind ik altijd zo schattig, als ze ff op je schouder leunen ofzo.. wat vinde jullie

(wat een onzin zeg Knipoog:)))

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-02-17 20:52 ]</font>

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 22:35

vindt het lief als ze in stal liggen (behalve van tinkers want die liggen alleen met hun witte vlekken in de stront) en je der bij mag zitten. of als ze gaan hinniken als je weraan komt.
zo schattig

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 09:22

Ik vind Lot schattig hij moet altijd ff stoer doen kom ik eraan gaat ie met de oren plat. blijf je staan gaat er 1 naar voren en als je niets doet dan vliegt ie meteen met z'n kop het gangpad in voor aandacht
zoiets van *dit is mijn stal rot op.. mhhhh verleidelijk hoor ik wil wel heeeeel graag een aait.. mhhhhh aaaaahhh knuffel me nou!!!!*
als ik door loop dan schopt ie de hele zooi in elkaar van aarrggh je vergeet mij.. 't watje....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 11:29

Ik vind mijn blessie lief. Vooral als het donker is en we komen thuis, dan zie je zo'n witte streep je aangapen... Aaaaah... Ook als ik aan het poetsen ben en hij duwt zijn neus in mijn gezicht: eerst knuffelen... Of allsie heel schattig aan mijn jas plukt en om snoepjes vraagt... Die van mij: die is altijd lief...

Laui