Vriend verstopt gsm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:31

Hoi Medebokkers,

Ik heb een jaar een lieve vriend, maar ik heb een probleem wat me steeds meer gaat tegenstaan,

Hij wil niet dat ik in zijn telefoon kijk, hij verstopt hem zelfs en zet hem uit als ik bij hem ben.
Alles doet hij eraan om mij niet bij zijn gsm te krijgen, hij slaapt zelfs met de telefoon in zijn zak.
Telefoon ligt nooit open en bloot, maar altijd onder een stapel kleding oid, soms verstopt hij hem zo goed dat hij hem niet eens meer kan terugvinden.

In het begin van onze relatie heeft hij met andere meisjes gesmst die hij niet vertelde dat hij al een relatie had. Ik ben daarachter gekomen en hij is daarmee gestopt zegt hij. Ook was hij in het begin van onze relatie 'vergeten' de relatie te beëindigen met zijn Canadeese vriendin. Ook daarmee is hij gestopt volgens hem.

Hij zegt nu dat ik hem moet vertrouwen dat hij niets meer verkeerd doet, maar dat kan ik niet!
Juist omdat ik zijn telefoon niet mag zien, word ik wantrouwend. GEK maakt het me!

Ik begin het behoorlijk zat te worden en ik denk er regelmatig aan om er een einde aan te maken omdat ik hem niet kan vertrouwen. Maar hij is verder heel erg lief en we zijn echt maatjes.

Hij zegt juist dat ik niet zo stom moet doen en dat hij echt niet meer met anderen belt en/of smst.
En hij zegt ook dat al zijn vrienden de telefoon ook niet laten lezen aan hun vriendinnen.

Ik heb hem niet meer kunnen betrappen op foute dingen, maar ik mag dan ook nergens in kijken, msn niet, en gsm niet.

Wat vinden jullie hiervan?
Stel ik me aan en moet ik hem maar blindelings vertrouwen?
Of slaat het nergens op dat mijn vriend zijn telefoon angstvallig bij me vandaan houd en zelfs uit heeft staan als ik erbij ben?

Bedankt voor alle reacties!

KiWiKo

Re: Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:34

als hij niks te verbergen heeft hoeft hij ook niet zo hysterisch te doen................

Anoniem

Als mijn vriend zo belachelijk zou gaan doen over zijn gsm..zou ik dat ding eisen en anders kon hij opzouten....
Dan staan er echt wel dingen die niet kloppen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-10-07 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

mariellexxx

JE STELT JE NIET AAN !
KOM NOU! In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar toch? Praat met hem erover, dat je hem wel vertrouwd, maar daar omdat hij zo doet gewoon de laatste tijd wat moeite mee hebt!
Zeker omdat het in het verleden ook al eens gebeurd is dattie met anderen sms-te.
Nu is smsen nog tot daaraan toe, maar misschien als dit niet inde hand te houden is wordt het van kwaad tot erger.
Zoek een tussenweg tussen de jalourse vriendin te zijn, of hem helemaal loslaten en je er niet meer mee bemoeien.
Misschien zal het wat zweet bloed en tranen zijn, maar PRAAT met elkaar, dat is zo belangrijk in een relatie!
Ik wens je heel veel succes, 't is best een moeilijke kwestie.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:35

Ik kijk ook nooit in mijn vriend's email of telefoon, maar die geeft daarentegen ook geen reden om hem niet te vertrouwen.
In jouw geval zou ik toch echt lichtelijk wantrouwend zijn....
En als hij dan zo te vertrouwen is als hij zegt, tja, wat kan het dan voor kwaad om 1 keer jou zijn telefoon te laten zien als teken van goede wil....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:35

ik heb zelf ook hele vervelende ervaringen met smsjes, kwam er meerdere malen zo achter dat hij vreemdging
persoonlijk, ik vertrouw dus niemand meer, zou ik echt wel willen weten waarom hij zijn gsm niet wil laten zien en zelfs verstopt
als er niks instaat wat je niet mag zien, dan hoeft hoeft hij toch niet zo moeilijk te doen??

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:36

KiWiKo schreef:
als hij niks te verbergen heeft hoeft hij ook niet zo hysterisch te doen................

precies, was het eerst wat mij te binnen schoot..
als meneer niets te verbergen heeft.

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:36

hmm in een relatie is een ding heel belangrijk... Vertrouwen..

Zo te zien heeft hij dit niet in jou, en jij niet in hem..
Zoiezo vind ik het raar als je dingen voor elkaar verstopt etc. Imo niet echt een respectvolle en normale reactie tegenover je vriendin..

Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik zou hem nog geen sec. langer vertrouwen.. Als hij niks te verbergen heeft, hoeft hij toch ook niet zo stiekem te doen?

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:37

Ik zou echt gek worden, als hij niets te verbergen zou hebben, zou die wel normaal doen!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:37

Pff, fijn dat jullie ook zo denken.
Hij gaf me echt het gevoel dat het de normaalste zaak van de wereld is om je gsm te verstoppen...

@mariellexxx We praten heel veel veel, maar hierover komt altijd ruzie en we komen er niet uit.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:38

Dus als je niks te verbergen hebt wil dat zeggen dat ze alles maar mag weten ?

Ik vind het ook niet fijn als mijn vriend in mijn telefoon kijkt, maar ook niet als iemand anders dit doet. En nee ik heb niks te verbergen Haha!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:38

Het zit bij jou blijkbaar anders dan bij ons.
Mijn telefoon is zijn telefoon, zijn telefoon is mijn telefoon, niet mee eens, telefoon de deur uit.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:39

Ik denk idd dat er heel veel mist in jullie relatie aan wederzijds vertrouwen.
Jij wil in zijn spullen kijken, omdat hij zo doet, en dan mag het niet?
Ik snap best dat dit aan je vreet, het is namelijk zo moeilijk, je houdt van iemand, en vertrouwd hem misschien wel maar de vrouwen om hem heen niet?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:39

Babsiej schreef:

Ik vind het ook niet fijn als mijn vriend in mijn telefoon kijkt, maar ook niet als iemand anders dit doet. En nee ik heb niks te verbergen Haha!

Maar met de geschiedenis van TS en haar vriend kan ik me wel voorstellen dat ze zich zorgen maakt. Bij mij zouden er ook alarmbellen gaan rinkelen.
Vriendlief zou dat ook moeten weten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:39

Ilske, hij vertrouwd mij wel (ik heb ook nooit iets verkeerds gedaan), maar ik hem niet.
Ik geloof niet dat hij met andere meisjes date oid, dat kan gewoon niet, we zien elkaar heel veel en bellen de hele dag door. Maar toch ben ik bang...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:40

Wij kijken ook rustig in elkaars telefoon hoor.
En als het zo uitkomt openen we ook elkaars post...
We willen samen door het leven...dus doen wat dat betreft ook alles samen

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:40

Goof schreef:
Ik kijk ook nooit in mijn vriend's email of telefoon, maar die geeft daarentegen ook geen reden om hem niet te vertrouwen.
In jouw geval zou ik toch echt lichtelijk wantrouwend zijn....
En als hij dan zo te vertrouwen is als hij zegt, tja, wat kan het dan voor kwaad om 1 keer jou zijn telefoon te laten zien als teken van goede wil....

Eens! Ik hoef ook niet in mn vriend zn telefoon te neuzen, heb dr niet zoveel behoefte aan Vork

Maar ik vind dit wel heel verdacht, kom nou, je telefoon verstoppen?? Ik zou t ook niet zo vertrouwen eigenlijk.. Maar goed, wie weet maak je je druk om niks. Ga eens een gesprek met hem aan en vertel hoe je je voelt hierover.

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:42

Storm76 schreef:
Ilske, hij vertrouwd mij wel (ik heb ook nooit iets verkeerds gedaan), maar ik hem niet.
Ik geloof niet dat hij met andere meisjes date oid, dat kan gewoon niet, we zien elkaar heel veel en bellen de hele dag door. Maar toch ben ik bang...

Als hij jou zou vertrouwen zou je wel in zijn telefoon mogen kijken toch?
Niet met andere jongens oid. Maar hij vertrouwt je niet om in zijn telefoon te mogen kijken als er andere dingen in zouden staan Bloos

Maar als ik jouw verhaal zo lees gaan er bij mij ook alarmbellen rinkelen en denk ik dat hij met smerige dingen bezig is..

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:42

Babsiej schreef:

Verstop jij je telefoon dan ook angstvallig?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:43

ik vind aan de ene kant dat je vriend niet zo belachelijk moeilijk moet doen om die telefoon. Als hij niks te verbergen heeft, hoeft hij ook niet zo stiekem te doen.
Maar aan de andere kant, het is we ZIJN telefoon. En dat is prive.
Ik vindt het ook niet prettig als iedereen maar iedere keer in mijn telefoon wil gaan zitten kijken en ik haal hem dan ook weg!

Dus miss, omdat hij iets te verbergen heeft, verstopt hij zijn telefoon, of hij verstopt zijn telefoon omdat hij het gewoon zat is dat jij iedere keer in zijn telefoon zit/zat te neuzen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:43

Nicole10 schreef:
Eens! Ik hoef ook niet in mn vriend zn telefoon te neuzen, heb dr niet zoveel behoefte aan Vork

Maar ik vind dit wel heel verdacht, kom nou, je telefoon verstoppen?? Ik zou t ook niet zo vertrouwen eigenlijk.. Maar goed, wie weet maak je je druk om niks. Ga eens een gesprek met hem aan en vertel hoe je je voelt hierover.

Ik heb nooooit behoefte gehad om in ex-vriendjes hun gsm te snuffelen,
ik ben helemaal niet wantrouwend van aard,

maar juist omdat het niet mag, en we het een en ander hebben meegemaakt, ben ik het nu wel.

En praten, ja, klopt helemaal, maar we zijn op dat punt uitgepraat zegt hij zelf....
ik heb meerdere keren verteld hoe verdrietig ik ervan word, maar het dringt niet tot hem door.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 17:44

terorita schreef:
KiWiKo schreef:

precies, was het eerst wat mij te binnen schoot..
als meneer niets te verbergen heeft.

Nou inderdaad.
EEn kennis van mij mocht ook nooit in de GSM van haar vriend kijken.
Elke keer verstopte hij hem en hij belde s avonds laat nog en dan ging hij buiten staan of in de auto zitten en dan zei hij dat het om zaken ging.
Ze vertrouwde het niet meer en heeft toen midden in de nacht zijn telefoon gevonden en de nummers die hij veel belde (waaronder 3 uur snachts) opgeschreven.
Ze werkte bij een telefoonbedrijf en heeft die gegevens opgezocht, bleek het van zijn secretaresse te zijn!
Ze heeft m geconfronteerd en toen bleek hij al een hele poos vreemd te gaan!

Ik zeg niet dat dat bij jou vriend het geval is, maar in principe hoord hij jou gewoon te vertrouwen.
Dat jij hem niet kan vertrouwen klopt ook niet, maar dat is de visuele cirkel.
Hij vertrouwd jou niet en daarom kan jij hem niet vertrouwen.

Babsiej

Nee maar zorg wel dat hij niet voor het grijpen ligt Knipoog

Uphill

@ Storm76,

Volg je gevoel, je intuïtie. Ik begrijp uit je verhaal dat je aan hem twijfelt. Hoe is hij verder in de relatie ? Ontwijkend ? Als er echt een derde is, dan moet je dat op andere fronten ook merken. Vergelijk hem met vroeger , soms sluipen dingen er zo langzaam in. Steek je kop niet in het zand en denk aan je zelf.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 17:45

Ik laat hem dit topic lezen morgen als ik bij hem ben!