Wat moet ik hier mee?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Wat moet ik hier mee?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 09:32

Sinds april 2005 heb ik een vriend, waar ik opzich heel blij mee ben. Maar sinds het begin ben ik er al achter dat hij met andere meiden smst.. Je denkt vast, opzich niet erg! Maar het zijn smsjes over afspreken, wat ze dan wel niet zouden doen etc. Ik ben er de eerste keer achter gekomen omdat ik een vriendin wou en mocht smsen met zijn telefoon. Zij smste terug op dat nummer dus ik kwam in de inbox, en door een ''slordig'' foutje van hem was hij vergeten een smsje te wissen. Ik heb het met hem erover gehad en het zou stoppen, zei hij! Maar na een tijdje kreeg hij een sms toen ik bij hem op de bank tegen hem aan zat, en toen deed hij het weer! Ook vaak smst hij die meiden van teletext etc. van parkingseks en dating etc. Of het allemaal echt is dat op teletext weet ik zelf niet.. Maar toch vertrouw ik hem niet echt meer. In totaal heeft hij al 8 verschillende gesmst (wat ik weet iig). Vandaag moest ik even zijn rekening online checken, waar ik weer dingen zag staan. Hij wist dus niet dat de nummers etc. ook in het overzich voor kwamen.. Ik weet niet wat ik hier mee moet ik heb het er al vaak met hem over gehad, en steeds hoor ik het weer ; ''ik zal het niet meer doen'' & ''het betekend echt niks''. Maar ik weet niet meer wat ik moet geloven omdat ik hem niet helemaal meer vertrouw.. Ook als ik niet thuis ben denk ik wel eens, wat zou hij nu uitspoken? Iemand tips hoe ik dit op kan lossen? En niet van die dingen als uitmaken, want dat wil ik liever niet Want ik hou wel veel van hem! Alvast bedankt!

_Priscill_

Re: Wat moet ik hier mee?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:43

IK zou gewoon nogmaal met hem praten en een keer flink boos worden.
en gewoon vragen wat de reden is dat hij naar die meisjes smst terwijl hij een relatie met jouw heeft.
hij moet er toch een reden voor hebben lijkt mij.
en ik zou hem gewoon voor de keus zetten,of jouw of al die meisjes..
hij heeft je meerdere malen beloofd te stoppen en meneer doet dit dus niet dus nu is het een keer over zou ik zeggen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:47

Tja je wilt het uitmaken niet horen maar ik zou het doen. Zelf heb ik ook zo'n vriend gehad.. Ik kwam er in het begin al achter, iedereen zei uitmaken ik deed het niet..
Iedere dag belde ik huilend vrienden van me op omdat het wéér gebeurt was. Hun bleven maar zeggen dat ik het moest uitmaken maar nee ik zal het me allemaal wel verbeelden dacht ik. Ik heb er ook vaak genoeg met hem over gepraat maar stoppen?

Na 9 bijna 10 maanden was het de druppel. Ik lag in het ziekenhuis en hij ging gewoon verder! Op dat moment heb ik hem laten gaan..

Dusja het is wat je zelf wilt.. Na 10 maanden is het moeilijker om uittemaken dan na 2 maanden (geef maar even een voorbeeld)

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:50

ik zou kappen met hem, wat denktie wel niet!
zeker jou voor lekker thuis, en ondertussen zo doen?
no way!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:55

Ik zou het ook niet pikken. Dat soort excuusjes dat hij geeft, die kan iedereen maken. Wegwezen bij die vent! Bloos

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:56

Euhhhh! Ik zou echt heeeel boos worden en het was meteen Doei, doei Laat je toch niet gebruiken zeg... dat moet je echt niet accepteren en als hij het elke keer weer doet ben je blijkbaar niet belangrijk genoeg voor hem dan. Dus lekker doei zeggen je vind echt wel iemand die wel normaalkan doen!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:43

Afspraken maken.

Maak duidelijk dat je hier niet van gediend ben. Ofwel, vertel hem dit en maak direct duidelijk als hij het dus wel blijft doen dat er consequenties aan vast zitten bv uitmaken. Gun hem desnoods een waarschuwing tussendoor, maar als hij weer dezelfde fouten maakt kun je hem ermee confronteren.

Dán kun je de vooraf gestelde consequentie in gang zetten. Vergeet niet zelf het doorzettingsvermogen te hebben om het ook daadwerkelijk uit te maken dan. Zo niet, dan komt hij er weer makkelijk mee weg en zal het patroon zich blijven herhalen vrees ik. Succes.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:03

Dit hoort als eerste niet onder mensenwelzijn, dus ik heb getemd.
Als ik erachter kwam dat mijn vriend dit zou doen, zette ik hem meteen aan de kant. Als je niet op elkaar kunt vertrouwen, is er geen goede basis voor een relatie. Zeker als je er al met hem over hebt gesproken en afspreekt dat hij het niet meer zal doen en hij vervolgens toch doodleuk doorgaat...Dat kan niet in een relatie.

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:09

helemaal mee eens.. wat denkt die kerel wel niet.! als hij zonodig moet smsen met al die sl*tjes..nou best.. had die niet voor jou moeten kiezen.. bij mij had ik hem allang de deur uitgeschopt.. en ook echt geschopt.. pffff.. om zulke dingen vreet ik mezelf al helemaal op! mijn vriend mag echt niet met zijn ex ofzo smsen ( deed die eerst) .. heb ik hem keuze gegeven.. mij of je ex..( die ook vriend had) keuze gemaakt..alles goed Haha! hihi anders had die ook op mogen rotten Lachen hihi af en toe die kerels,, je kunt ze beter helemaal onder de duim hebbe.. want zulke dingen zitten wij niet op te wachten toch????

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:13

Jullie zeggen allemaal uitmaken, maar dit meisje kan niet zonder hem.
Ze is compleet afhankelijk van 'm.
Ze woont bij hem en studeert nog, denk dat jullie samen ook een paardje hebben nietwaar?

Bij mij zou het ook een enkele reis zijn hoor! Geloof me, ik had al lang m'n koffers gepakt.

Denk dat je best eens heel goed met 'm moet praten.
Waarom hij h et doet e.d. meer?
Misschien zoekt hij dingen ergens anders die hij bij jou niet vidt?
Ik weet het niet, maar dit lijkt me een moeilijk probleem...

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:20

whisperramse schreef:
Ze woont bij hem en studeert nog, denk dat jullie samen ook een paardje hebben nietwaar?

Ook al had ie 100 paarden en houd je nog van hem, je laat je toch niet bedonderen...
En als dat na serieuze geprekken niet ophoudt, heb je weinig keus lijkt me.
Of je gaat door en neemt alles voor lief of je vertrekt!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:23

whisperramse schreef:

Bij mij zou het ook een enkele reis zijn hoor! Geloof me, ik had al lang m'n koffers gepakt.

Het begint met smsen en waar eindigt het?
Als zij het niet erg vind dat hij vreemd gaat moet ze bij hem blijven!

Je gaat je toch niet laten gebruiken voor een paard etc?

Sorry maar dat vind ik net zo laag als die breezer sletjes Scheve mond

beyosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:26

duidelijke grenzen stellen,en daar niet vanaf wijken.meid wees gewoon zeker van je zelf,je zal meer in je mars hebben..dan om zo door iemand in de leuren worden gelegd.luister naar je verstand ,en denk niet met je hart!ik zag je net op je profiel staan...jij hebt meer in je mars ,dan afhankelijk te zijn van zo'n jongen..je hebt nog een hele toekomst voor je...je bent nog hardstikke jong om zulke problemen te hebben.je moet wel plezier in je leven blijven houden.
Laatst bijgewerkt door beyosa op 01-10-07 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:30

Somebitch schreef:
whisperramse schreef:

Het begint met smsen en waar eindigt het?
Als zij het niet erg vind dat hij vreemd gaat moet ze bij hem blijven!

Je gaat je toch niet laten gebruiken voor een paard etc?

Sorry maar dat vind ik net zo laag als die breezer sletjes Scheve mond

Dat hoor je me niet zeggen; maar denk wel dat TS daar ook mee in haar hoofd zit, hoor!
Je hoort me nergerns zeggen dat ze bij hem moet blijven voor dat paard.
Maar hoe je het draait of keert ze zit momenteel vast aan hem.
Ze hebben maar twee opties; hij stopt met dat smsgedoe en ze leefden nog lang en gelukkig, of hij doet lekker verder en TS neemt haar boeltje.

Ik denk dat je het best eerst probeert uit te praten, en helpt dat niet.
Tjah dan boer je 't hem gewoon af.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:31

Oké ^^ zo kwam het een beetje over Knipoog

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:38

Wat een verschrikkelijk toestand. Blijkbaar kapt ie er niet mee. Ik zou ook korte metten maken hoor, zijn gedrag zal echt niet veranderen. Misschien krijgt ie eindelijk eens door wat dit met jouw gevoel doet als je het uitmaakt. Dit is geen normaal gedrag als je het goed hebt met je lief, als je tevreden bent. Dus... waarschuw hem dat als je nog merkt dat hij die smsjes stuurt, dat hij dan op kan donderen.
Leef je eigen leven, je kiest zelf voor je geluk. En hoelang ben je nu al ontevreden/ongelukkig hierover? TE lang ja!
Misschien ben je bang dat je alle leuke dingen (paard?) kwijtraakt, maar kom op, het wordt alleen maar beter!!!!!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:28

Hij smst met meiden van teletekst?

Dat zijn gewoon huisvrouwen die dit voor hun werk doen, of het zijn computers. Het zijn zeker niet de sexy dames die ze zeggen te zijn!
Er staat ook altijd al bij dat er geen fysieke afspraken gemaakt kunnen worden.

Ik heb mijn vriend ooit eens betrapt op het smsen met een ander en hem gezworen dat als ik er nog een keer achter kom, ik hem nooit meer hoef te zien.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:35

[MW]-->[LZP]

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:41

Ga voor jezelf na (en eerlijk zijn)
Kun jij ermee leven, sommige jongens zijn gewoon zo, meiden trouwens ook. Die hebben die aandacht nodig van anderen. Waarom!? vraag ik me ook vaak af, misschien om zichzelf beter te voelen. (dat ze nog steeds intrek zijn in de markt, dat ze zich zelfverzekerde voelen, laten merk dat jij trots op hem moet zijn, omdat er anders andere zijn?...ik weet het niet)
Vraag voor je zelf eerlijk af, of jij daarmee kunt leven, kun je ermee omgaan of doet t je elke keer weer verdriet.. Sommige meiden doet het niks. die kunnen gewoon denken: "prima, hij gaat uiteindelijk tog met mij mee na huis, hij kiest al ... maanden, jaren voor mij dus ik weet tog dat er niks gebeurd.
Als je voor je zelf het gevoel hebt dat dit iets is waar je niet mee om kunt gaan, wat jou verdriet doet of wat dan ook. Dan moet je er een punt achter zetten.
Er zijn echt nog zoveeel leuke jongens, al is dat soms moeilijk te bevatten. Je moet hierin echt voor jezelf kiezen, moeilijk? heel erg!! wordt je er gelukkiger van?.. uiteindelijk wel!!
succes met je verhaal..
liefs nic

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 15:30

Moeilijk, heel erg moeilijk.

Ik zal eens goed met hem praten, boos worden op hem als hij niet luisterd en hem goed vertellen dat hij het al vaak zat heeft belooft. Eens navragen voor wie hij wilt gaan, voor jou?! Waarom heeft hij dan aandacht nodig van andere? Is jou aandacht niet genoeg voor hem?

Ik zou er echt goed met hem over spreken!! Uiteindelijk moet je altijd zelf beslissen, als jij met hem verder wilt gaan (wat ik goed kan begrijpen) dan moet er in mijn ogen wel meer begrip komen vanuit zijn kant, daarom is praten toch wel heel erg belangrijk denk ik!

Heel veel succes ermee Lachen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 18:26

whisperramse schreef:

...

niemand,maar dan ook niemand is afhankelijk van iemand!
Als je echt wil..ben je zo vertrokken!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 18:32

Ik zou hem heel snel heel duidelijk stellen dat als hij lleen aan jou niet genoeg heeft, het voor jou dan niet meer verder hoeft.

Ik kan me voorstellen dat dit onwijs zwaar is...Maar je vertouwt hem al niet zeg je zelf....en twijfel je ook niet een beetje aan zijn liefde voor jou? Als je alles in twijfel moet trekken is er iets niet goed....!!!

Ik leef met je mee, meis! Vind het echt erg! Maar laat je vooral niet gebruiken! Je verdient wel wat beters!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 21:34

Uhm, ik ga het nu even over een andere boeg gooien he..ik lees een stukje dat hij ook naar meiden van teletext smst..is er dan niet een probleem bij hem, een verslaving van het 1 of ander? Ik bedoel, als jij hem vraagt ermee te stoppen en hij oet dat niet, keer op keer niet dan lijkt het mij een hoop dingen bij elkaar..want als je van iemand houd, dan heb je het er voor over om ermee te stoppen en je relatie niet op het spel te zetten..maar als je dan toch continue ermee doorgaat en dan ook nog via teletext seksmsjes verstuurd oid, sja dan lijkt mij er eerder een probleem bij hem af te spelen. Je maakt mij nl niet wijs dat je voor de spanning keer op keer met jan en alleman smst en uitlokkingen doet, das een keer spannend, maar zodra het vaker gebeurd, dan lijkt het een verslaving te worden.

Ik zou dus een goed gesprek met hem aangaan. Niet eens zozeer hem iets verbieden in het gesprek, maar hem eens vragen waarom hij dat doet, voor de spanning? wil hij bevestiging? wat is het dat hij dat steeds doet en gewoon schijt aan jouw gevoel heeft?
Leg hem uit dat het je pijn doet en dat het voor jou heel denigrerend is als hij met andere meiden op die manier gaatz itten smsesn, net alsof je niets waard bent en dat je je te goed voelt om een relatie als deze aan te blijven gaan als hij zn heil bij andere dames zoekt.

Veel sterkte, hopelijk komen jullie eruit.

ennuh, onthoud 1 ding heel erg goed, zolang jij bvlijft roepen dat je hem niet kwijt wilt, zal hij steeds meer over je grenzen kunnen gaan, totdat je jezelf straks verloren bent en jezelf niet meer terug herkent. Je hebt hem niet nodig om je goed te voelen hoor, want er blijkt dat hij dat toch niet doet, je goed laten voelen.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 21:47

Ik zou hem in elk geval erg kwaad aanspreken. Hoe zou hij het vinden als je wat met vreemde jongens zit te smsen. Stel dat hij dus verder gaat ermee en eens afspreekt? Nee ik hou hier niet van. Je moet niet bij elk smsje wat hij krijgt of verstuurd argwaan gaan krijgen. Pak hem anders een week zijn telefoon af om te kijken of het idd een verslaving is. Bellen doet hij dan maar als jij erbij bent. Zou het in elk geval niet accepteren.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 11:40

heb even in je profiel gespiekt, en jullie zijn eigelijk vrij jong gaan samenwonen blijkbaar. Het is als je gaat samenwonen dat alle negatieve dingen toch naar boven komen... De keuze aan jou of je ermee kan leven of niet, bij jou is dit blijkbaar niet het geval.

Hoe zat jullie relatie voor je dit ontdekte? Als ik jou was pikte ik dit niet... Als mijn vriend dit zou riskeren liep ie nu gecastreerd rond!

Ik zou eens goed rond de tafel gaan zitten met hem, en vragen waarom hij dit in godsnaam doet. Was het eenmalig voor de fun en heeft ie nu een verslaving, of doet hij dit omdat hij iets mist in jullie relatie.

Je bent nog jong... Stel dat het samen echt niet gaat, dan is er nog genoeg vis in de zee, je bent geen misse meid, je verdient beter dan deze manier.