stomme rot chello!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 12:29

zoals sommige weten ben ik maandag verhuisd... mn chello zou mee verhuizen want kom op ikke zonder internet...
blablabla (langverhaal kortmakend) dr is iets fout gegaan (en daar kwamen ze maandag om 22.00 achter) en komen ze pas de 26sre(!!!!) aaaaaaah..
rampzalig!!
dus van ellende ben ik naar school te gaan om even te mailen en te bokken.....
vrijwillig naar school... ziek toch???

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:48

best wel.. ik weet alleen nix over een verhuizing, loop ik nou hopeloos achter? denk t wel ja...

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-01 15:44

neeeeh je bent mega vergeetachtig..
ik vroeg nog of je kwam helpen met mn kamer inpakken!!!!!!!!

ik zit nu weer op de telefoonlijn t netten..
hahahha..
zal mama dat merken aan t eind vd de maand!!!
dan wet ze weer waarom ze chello heeft genomen!!!! *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 19:14

ja, dat weet ik, maar ik wist neit dat je ging verhuizen.... tsja, ik loop dus wel achter, ben niet vergeet achtig, anders had ik mijn examens nooit gehaald... Dacht echt dat alles minimaal was, maar het was RUIMMMMMMM voldoende allemaal, behalve wib, maar goed, 4tje is niet erg... WEl jammer omdat het een 4.4 was, ga nix herkansen, want IK WIL MIJN DIPLOMA...
Wens je moeder suc6, en als ze erover wil praten moet ze mijn ouders eens bellen *duikt heel diep weg*. Die worden ook gek, maar strax ga ik zelf bijdragen en later uit huis, dus: dont worry mom, rescue is on the way (of naja, komt wel goed ofzo). Ze zullen echt zeer vereerd zijn als ik zelf ga bijdragen, voor mezelf en voor Joopsel. Hoop alleen dat ze niet al mijn loon opeisen, dan ga ik heel hard flippen... OH IK WOU DAT HET DINSDAG WAS... dan ga ik lekker meer horen... sjaallalalalalalaaaa *draait rondjes*