geweldige wedstrijd in....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 12:05

HONG KONG
Van onze onzinnigste verslaggeefster aller tijden.
In Hong Kong vindt elk jaar een wedstrijd plaats. Wat voor wedstrijd? Nou ja, dat is dus zeg maar de vraag. Veel valt er helaas niet over te zeggen.
Hong Kong staat al sinds jaar en dag bekend als een zeer geheimzinnige plek. Niet voor niets kwamen er computerspelletjes zoals Donkey Kong waar de gewone man vrij weinig van begrijpt. Het is ook in dit spel de bedoeling zoveel mogelijk punten bijeen te sprokkelen. Dat kan op verschillende manieren. Er is natuurlijk de knikker-m-erin methode. Die is vrij zwaar en eist heel veel van de deelnemers. Iets vriendelijker al is de knikker-m-eruit methode. Daarbij is het zaak zoveel mogelijk anderen eruit te gooien. Het is wel vrij hardhandig, maar staat altijd voor een grote dosis (om maar niet te spreken van een overdosis) lol.
Dit jaar is de wedstrijd in Hong Kong totaal vernieuwd. Er werden meer deelnemers dan voorheen toegelaten, en de meeste deelnemers vonden helaas de dood in een lachstuip. Volgend jaar dus verse nieuwe en gezondere deelnemers om zo de kansen op een lachstuip voor het publiek te vergroten.
<i>helaas moeten wij melden dat uw verslaggeefster niet verder heeft kunnen komen met haar bijdrage omdat zij helaas gevat is door het Hong Kongsewedstrijdlachstuipvirus </i>

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 15:20

idd supergirls just Fly
enneh volgens mij vlieg jij ergens erg ver weg waar haal je t vandaan??
te grote duim ofzo

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 15:23

MISPOES, m'n grote teen...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 15:34

hmmm nouja vlieg maar lekker door hoor
of kan je dat niet meer nu je in een lachstuip ligt?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 15:48

neej hoor, ik leef nog, en ik vlieg ook nog... Ik huil ook niet, dus nou, beter kan het gewoon niet!