Vriendje is aangeklaagt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MeggieMea

Vriendje is aangeklaagt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 16:34

Hallo allemaal

Hier een berichtje van mij..
Ik hoop dat ik hierdoor alles een beetje van mij af kan zetten maar denk het niet..
Hoop dat het in ieder geval voor eventjes op lucht. Ziek
Ik en mijn vriend waren allebei aan het werk vandaag. Allebei werken we ergens anders en wonen beide bij onze ouders.
Vriendje lief is: 23 jaar en ik ben 18 Jaar en we gaan al iets meer dan een jaar en 6 maanden met elkaar. Lovers
Natuurlijk met al zijn ups en downs maar dat is niet het probleem.
Wij zijn dus al 1jaar en 6 maanden bij elkaar en elke dag behalve onder het werk zien we elkaar geen dag dat wij afzonderlijk zijn.
Nu kreeg mijn vriend vanmiddag een brief van de politie, Nors opkijken
hij moet maandag om 10:00 zich melden op het politiebureau ivm jeugd sedendelick. (sorry diselectie)
Hij werd opgebeld door zijn moeder die hem dat vertelde en belde daarna mij op.
Ik ben dus helemaal van de kaart en helemaal verdrietig tegelijke tijd heel agressief.
Hij heeft niet eens 1 meisje een kus op de wang gegeven aanstaan een jeugd sedendelict gepleegd.
Hij zelf doet natuurlijk wat dapper en zegt dat ik niet moet huilen en rustig moet blijven en dat er weinig aan de hand is.
Ik geloof ook daad werkelijk dat die niets gedaan heeft, maar hoe kan iemand zomaar aangifte doen?
Er is wel iemand die wij verdenken, een meisje die hem leuk vind (16) beweerd vorigjaar met hem, (toen wij dus al iets hadden)
Met hem gezoend te hebben, dat meisje probeert onze relatie al een tijdje kapot te krijgen en zij is zo gek dat ze ervoor in staat zou kunnen zijn. Hamer
Maarja maandag weten we pas wie het gedaan heeft... Ik kan echt niet zolang in onzekerheid leven..
Ik heb al vanaf vanmorgen niets door me keel kunnen krijgen en maar 1glaasje ranja.
Ook op werk kreeg ik het er niet in.. Lips are sealed
Hoe kan dit nou.. hij kan zich toch nooit bewijzen tegen iemand die hem aanklaagt
Al kunnen zijn ouders en mij moeder bevestigen dat wij altijd van maandag tot vrijdag bij zijn ouders zijn na het werk en wij van vrijdag avond tot zondag avond bij mijn ouders zijn ..
Ik weet het gewoon niet meer....Wat moet ik nou doen.. Waarom zou iemand toch een valse aanklacht indienen..
Sorry voor dit waarschijndelijk warige verhaal ik hoop dat iemand mij kan begrijpen.. Huilen

ByeBye

RoosG

Re: Vriendje is aangeklaagt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:39

oo Gaaaap wat erg.. vreselijk voor jou en je vriend. ik ben benieuwt wat er maarndag uit komt. heel veel sterkte nu!!!

Edit:
Sorry in plaats van dit popetje:O bedoelde ik Scheve mond
Laatst bijgewerkt door RoosG op 30-08-07 17:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:41

Vervelend, kan me voorstellen dat het schrikken is! Ook lastig dat je moet afwachten, maar als hij onschuldig is, dan zal het vast wel goedkomen denk ik! Sterkte met afwachten Ach gut

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:42

Oei dat klinkt niet prettig...
sterkte met afwachten
en idd net wat *tamara* zegt, als hij onschuldig is dan komt het vast helemaalgoed!

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:43

ik ben vorig jaar ook aangeklaagt wegens auto vernieling etc (ook een topic van geweest) maar ik had ook niks gedaan, en als jou vriend gewoon overtuigend overkomt en eerlijk is. komt het echt wel goed !!!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:43

en als ie onschuldig is dan krijgt zij een zaak aan haar rokkie wegens valselijke aangifte Knipoog
het is trouwens een Zedendelict Knipoog

wacht nu maar eerst de volledige aanklacht af, maar daarbij het tijdstip dat het gebeurt zou moeten zijn
ga dan jullie agenda's af wat jullie gedaan hebben, waar hij is geweest en wie hem heeft gezien

daarna pas zorgen gaan maken
al is het natuurlijk wel heel erg vervelend dat het gebeurt

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:45

Raar, dat vermoedelijk ongegrond iemand een aanklacht indient. Overigens denk ik dat je het beste je hoofd koel kunt houden. Erover druk maken heeft weinig zin.

Als er een aanklacht is, is het logisch dat ze je vriend in ieder geval voor verhoor uitnodigen. Dat is juist zodat hij ook zijn verhaal kan doen..

Overigens lijkt me je in elkaar geflansde alibi betreft ouders niet heel sterk. Clown Als hij niets heeft gedaan hoeven jullie ook niet direct een alibi te verzinnen hoor. Verder kan ik me ook niet voorstellen dat jullie alle minuten van je leven samen zijn dus zo sterk is dat niet.

Wacht het eerst maandag maar af, dan weet je precies hoe het ervoor staat en als het achteraf meevalt heb je je ook nog niet voor niets druk gemaakt. Dan heb je nog alle tijd om je er verder druk over te maken Knipoog

Succes!

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 16:47

Wij zijn elke doordeweekse avond thuis.
Bij zijn ouders. En na zijn werk en het avond eten haalt die mij gelijk op.
En soms is het zo dat die over moet werken. Dat gebeurt ook nog wel is.
Maarja kan het gewoon niet geloven dat iemand zoiets doet.
Zomaar valse aangift, teminste ik ga daar van uit, als we buiten werk altijd samen zijn..
Lijkt me dit toch een vreemd verhaal
Maar zijn ouders mijn ouders en buurvrouw iedereen kan het bevestigen, het is niet zo dat wij een alibi willen verzinnen.
Dat is niet zo..maar snapen het gewoon niet.
En er stond in de brief dat die rekening moest houden dat die vastgehouden werd.
Laatst bijgewerkt door MeggieMea op 30-08-07 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:48

Eigenlijk is jouw vriend helemaal niet onschuldig. Sterker nog, hij is erg schuldig.

Het "jeugdzedendelict" kan best door iemand aangegeven zijn die een rotgeintje wil uithalen dat zonder twijfel.

Echter: jij bent 18 en jullie zijn anderhalf jaar bij elkaar. Toen jullie bij elkaar kwamen was jij dus 16 en hij 21. Helaas maar waar: dat is een jeugdzedendelict.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:49

gewoon rustig blijven...

hij moet vast gewoon een aantal vragen beantwoorden en dan hebben ze snel genoeg door dat hij niks heeft gedaan toch? als het echt erg was geweest hadden ze hem wel uit zn bed getrokken op een vroege morgen Clown

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:50

Logisch dat je het er moeilijk mee hebt,
Ik zou je nog niet te druk maken voor je weet wat er precies aan de hand is..
Veel succes iig.

nelleke22

Komt vast wel goed Lachen even doorbijten

Keet

daar heeft apple weer gelijk in
tenzij haar ouders hiermee accoord gingen, dan weer niet

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:51

Dan moet dat meisje wel met bewijzen komen want anders staat ze met lege handen. Als het slachtoffer geen bewijzen heeft zoals bijvoorbeeld getuigen, beeldmateriaal blablabla dan kan de politie niks doen. En inderdaad mocht het om een valse aanklacht gaan dan is ze zelf behoorlijk de banketstaaf!

Heb het zelf ook gezien met aanranding waren getuigen die signalen hadden opgevangen ervan, die getuigen hadden ze ook ondervraagd enzo, en nog is die jongen er met een waarschuwing afgekomen wegens te weinig bewijsmateriaal.

Als je vriend echt niks heeft gedaan, zou ik me er ook totaal niet druk over maken, als je vriend gewoon eerlijk is en niks heeft uitgehaalt dan kunnen ze hem niks maken.
Laatst bijgewerkt door SONY op 30-08-07 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

pNg

als je vriend echt niks gedaan heeft komt dat vanzelf uit.
als zij liegt l*lt ze zich vanzelf klem.
succes ermee, komt vast allemaal goed!
Laatst bijgewerkt door pNg op 30-08-07 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

En dat kunnen ze gewoon op het politieburo antwoorden als het daar om gaat Lachen.

En als het een valse aangifte is dan is dat ook wel snel genoeg duidelijk.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:56

Maar goed, je weet natuurlijk nooit helemaal zeker of je vriend onschuldig is... Naja hoop het voor je Knipoog en als die niks heeft gedaan kunnen ze hem weinig maken.

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:57

Als je zeker weet dat er niks gebeurt kan zijn, maak je dan niet te veel zorgen.

Je verstand erbij houden, ben benieuwd.. Sterkte ermee!

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 17:06

Apple: Maar het gaat niet om mij!!!
Ik heb geen aangifte gedaan, iemand anders heeft aangifte gedaan voor zichzelf!
Dus ik sta erbuiten zeg maar.
Mijn ouders en zijn zijn ouders zijn beide eens met onze relatie..
Want hij is wel 23 en ik 18 maar ik ben altijd de verstandigste en het volwassenst

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:17

Zij kan zonder bewijsmateriaal ook niets bewijzen. En als je vriend onschuldig is komt dat echt wel boven water. Ze praat zich met die verhoren op den duur toch klem.

Niet al te veel zorgen maken dus!! Of je moet zelf aan het twijfelen zijn?!?

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 17:39

Hallo,

Hier een verslagje van mij.
Het spijt me als ik een beetje raar schrijf of rare zinnen. Ben er niet bij met mijn gedachten!!
Nou ik ben vanmorgen samen met mijn vriendje naar het politie bureau geweest.
Hij werd daar opgehaald en natuurlijk ik begon als een idioot te huilen..klinkt kinderachtig maar goed.. Verdrietig
Hij werd door 2 mannen opgehaald beide in burger kleding en 1 nam mijn vriend mee en de ander nam mij even apart om uit te leggen.
Want tja, ik heb van de politie geen ballen verstand, 0,0 en weet dus allemaal niet hoe het in zijn werking gaat.
De meneer vroeg wie ik was en stelde me voor, en zei dat ik de vriendin was van mijn vriend en ik al 1jaar en 6 maanden met hem ging.
Nou zegt hij je weet dat er een aanklacht is op hem, ik zei ja.. hij zegt ik mag niet zeggen wie het is, of iets of het een jongen of meisje is en hoe of wat het verder moest..
Nou ik vraag maar hoe weet ik nu hoe het met hem gaat en wanneer ik hem weer zie of wat er gaat gebeuren...
Hij zegt van, ik schrijf jou nummer op en ik bel jou vanmiddag op, want vanmiddag moet de assistent van de officier van justitie bepalen of die nog langer vast moet zitten voor verhoor of dat die voorlopig vrij is.
En ik moest er geen rekenschap mee houden dat die vanavond thuis kwam.
En er was geen enkele mogelijkheid om hem te zien of te spreken en zijn ouders mochten hem ook niet zien of spreken niemand mocht op de 1 of andere manier contact hebben met hem.

Wij hebben dus het vermoeden dat het zijn neefje is.. Laat ik het verhaal in het kort uitleggen:
Zijn neefje heeft voor een paar jaar geleden een aantal jaren bij hun gewoon ivm moeilijke thuisomstandigheden. Zijn moeder zit vast wegens het verkopen van baby's en kleine peuters en kleuters.
Dit jongetje noem ik even:Tom.
Tom heeft dus een rare en verwarende jeugd gehad en leeft sinds die 3 jaar bij mijn vriend uit huis id in een soort opvang huis 24uur per dag, en mag 1x per 2 weken naar huis in het weekend. Behalve schoolvakantie's die mag die helemaal thuis zijn.
Maar toen die daar nog in huis woonde was Tom al zeer oversekst. Hij had teddyberen en daar lag die gewoon met de blotekont bovenop te reppelen, en met een vriendinnetje ook een jong meisje..die waren toen beide ongeveer 6 en 8 jaar volgens mij.
En zodra die alleen ergens verstopt in de woonkamer ofzo waren was het al zover dat ze beide de kleren uit hadden en dus LETTERLIJK deden alsof ze vader en moeder waren.
Zijn ouders verloor Tom toen dus ook geen moment uit het oog als dat meisje kwam spelen, want 1 minuut niet opletten was al te laat.
En allemaal van dat soort dingetjes deed die en het was alleen maar seks voor en na.
Dit jongetje is met mijn vriend een keer mee geweest naar voetbal mijn vriend is toen flauwgevallen halve wege de wedstrijd.
En hij werd opgehaald door de albulance en Tom moest dus ook mee, dit is 2 seisoenen geleden.
Vorig seisoen zei hij toen wij een x in het cafe voetbal keken omdat er een uitwedstrijd was.
(laat ik mijn vriend Piet noemen)
Piet wanneer krijg ik een nieuw kaartje voor voetbal, want anders geef ik je aan dat je mij verkracht hebt! (tom was toen denk ik 11 of 12 jaar)
We dachten toen beide dat dit een grapje was en hebben wel gezegd dat die dat niet zeggen mag maar verder wou die het niet hebben over dat kaartje.
En vorige week maandag is er aangifte gedaan en maandag is Tom nog bij mijn vriend zijn ouders geweest om te zeggen dat zijn gsm gestolen is en hij zo aangifte ging doen daarvoor.
Het was nog zomervakantie en hij kwam bijna elke dag, maar na maandag is hij niet meer geweest en is 1x door de straat geweest en is niet binnen gekomen en heeft niet eens door het raam na binnen gekeken onder het fietsen.
Vandaar dat wij hem verdenken als 1ste instantie.

Ten 2de kan het een meisje zijn die nu 17 jaar is en jaloers is op mij en me vriend. Ze was al jaloers op hem toen hij nog met zijn ex ging.
Zij beweert al sinds wij een relatie hebben hij met haar is vreemdgegaan en heeft gezoend blabla..
En zij is er zo gek wel voor, want ze spoort verder niet helemaal als ik dit zo zeggen mag.

Maar nu verslag verder..

Ik werd dus gebeld om 16:15 en sprak die meneer en hij zei: U vriend komt niet vrij vandaag en moet de nacht hier verder door brengen! En ik heb aan u een vraag of u morgen om half 9 wilt komen voor verhoor.
Ik natuurlijk gezegt dat dat goed was en ik er zeker zou zijn. En vroeg of ik mocht weten waar het verder om ging en/of ik al iets van namen of in iedergeval of het een jongen of meisje is mocht weten.
Maar dit was niet het geval mocht niets weten en over het gesprek ook niet dat hoorde ik morgen wel, en het gesprek kon nog wel even duren............
Ik mocht hem niet spreken zijn ouders ook niet en al helemaal niet zien.
Ik hoefde er verder waarschijndelijk morgen geen rekenschap mee te houden dat die morgen al vrij kwam omdat het allemaal uitgezocht moest worden en zolang het onderzoek loopt mag hij ons niet zien of spreken.

Ik ben dus zeer zeker hardstikke bang, ik heb vroeger als klein kind 1x aangifte gedaan omdat ik helemaal in elkaar geslagen en geschopt was, maar verder heb ik er geen ballen verstand van!
Straks zeg ik morgen onbewust iets verkeerd of verwoord ik dingen iets anders.
Ik ben een persoon die als die zenuwachtig/boos/verdrietig ben soms woorden omdraai omdat ik zwaar dislectie's ben.
Pff wat een k*t dag was het vandaag, en hoopte nog zo dat dat voorbij was vanavond.
Maar nu moet ik nog een nacht wachten en eerst morgen zelf maar eens afwachten hoe mijn gesprek verloopt en misschien moet ik ook wel zitten ivm het onderzoek.
Pff vind dit me een potje eng..en iedereen snapt er niets van....
Echt verrotte dagen zijn dit en morgen word nog erger dan dit, terwijl ik nu al een baal dag heb en alles fout gaat en misselijk en hoofdpijn als de pest heb.

Pff dat lucht toch wel een heel klein beetje op zeg..maar pff wat een verhaal..

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:29

is er al meer nieuws??

Zat je topic te lezen, en dit is allemaal wel heel erg heftig zeg, zeker dat verhaal over dat neefje "tom"

sterkte ermee

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:35

naar de politie jij!!! en jou verhalen die je hier nu groot loopt te vertellen , direct vertellen!!
daar kan de politie wat mee als dit idd een misselijke grap is.
wie weet is het die ''tom'' wie weet is het dat meisje.
Jij moet nu niet gaan zitten panieksaaien en afwachten, nee print dit desnoods uit en geetf het aan de politie!

Komop Lachen hier kan je echt bewijs mee leveren als dit een grap is!

succes ermee

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:01

Ik vind het een heel sterk verhaal.

De politie kan je vriend toch niet zomaar vast houden.
Ze moeten wel uitleggen waarvoor hij vast zit.

Ik kan ook nu tegen de politie zeggen, Jantje heeft me mishandelt.
En dan komen ze jantje ook niet morgen ophalen.

Of lees ik ergens overheen?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:40

Scotty__ schreef:
Ik vind het een heel sterk verhaal.

De politie kan je vriend toch niet zomaar vast houden.
Ze moeten wel uitleggen waarvoor hij vast zit.

Ik kan ook nu tegen de politie zeggen, Jantje heeft me mishandelt.
En dan komen ze jantje ook niet morgen ophalen.

Of lees ik ergens overheen?

ze zullen haar vriend ook vast wel uitgelegd hebben waarom hij moest blijven , maar in verband met eventuele onderzoeken hoeven ze daar niets over naar buiten te brengen , ook niet naar de vriendin van , of de ouders van de persoon die ze vashouden

zeker in het geval van aangiftes van dergelijke gevoelige onderwerpen of het nu wel of niet klopt , zal de politie buiten degene die verhoord worden /geinterviewd worden niets vertellen aan derden.
maggiemae, ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met alles,