Hier een berichtje van mij..
Ik hoop dat ik hierdoor alles een beetje van mij af kan zetten maar denk het niet..
Hoop dat het in ieder geval voor eventjes op lucht.

Ik en mijn vriend waren allebei aan het werk vandaag. Allebei werken we ergens anders en wonen beide bij onze ouders.
Vriendje lief is: 23 jaar en ik ben 18 Jaar en we gaan al iets meer dan een jaar en 6 maanden met elkaar.

Natuurlijk met al zijn ups en downs maar dat is niet het probleem.
Wij zijn dus al 1jaar en 6 maanden bij elkaar en elke dag behalve onder het werk zien we elkaar geen dag dat wij afzonderlijk zijn.
Nu kreeg mijn vriend vanmiddag een brief van de politie,

hij moet maandag om 10:00 zich melden op het politiebureau ivm jeugd sedendelick. (sorry diselectie)
Hij werd opgebeld door zijn moeder die hem dat vertelde en belde daarna mij op.
Ik ben dus helemaal van de kaart en helemaal verdrietig tegelijke tijd heel agressief.
Hij heeft niet eens 1 meisje een kus op de wang gegeven aanstaan een jeugd sedendelict gepleegd.
Hij zelf doet natuurlijk wat dapper en zegt dat ik niet moet huilen en rustig moet blijven en dat er weinig aan de hand is.
Ik geloof ook daad werkelijk dat die niets gedaan heeft, maar hoe kan iemand zomaar aangifte doen?
Er is wel iemand die wij verdenken, een meisje die hem leuk vind (16) beweerd vorigjaar met hem, (toen wij dus al iets hadden)
Met hem gezoend te hebben, dat meisje probeert onze relatie al een tijdje kapot te krijgen en zij is zo gek dat ze ervoor in staat zou kunnen zijn.

Maarja maandag weten we pas wie het gedaan heeft... Ik kan echt niet zolang in onzekerheid leven..
Ik heb al vanaf vanmorgen niets door me keel kunnen krijgen en maar 1glaasje ranja.
Ook op werk kreeg ik het er niet in..

Hoe kan dit nou.. hij kan zich toch nooit bewijzen tegen iemand die hem aanklaagt
Al kunnen zijn ouders en mij moeder bevestigen dat wij altijd van maandag tot vrijdag bij zijn ouders zijn na het werk en wij van vrijdag avond tot zondag avond bij mijn ouders zijn ..
Ik weet het gewoon niet meer....Wat moet ik nou doen.. Waarom zou iemand toch een valse aanklacht indienen..
Sorry voor dit waarschijndelijk warige verhaal ik hoop dat iemand mij kan begrijpen..

ByeBye