Het zit zo... ik ben aan een nieuwe computer toe, nogal dringend, want alle programma's lopen vast, pc wilt niet meer uitschakelen en zulke toestanden

Normaal gezien helpt mn pa me altijd aan een nieuwe computer gezien het feit dat hij er wat van kent en ik dus niet...
Ik wacht nu echter al zo'n 8 maand tot hij me eindelijk eens helpt en de situatie wordt steeds kritischer met mn huidige pc. Mn pa is dus niet van de rapste als je hem wat vraagt
(ik heb ooit eens meer dan 4 jaar op een vliegenraam/hor gewacht, bedoel, dat zegt wel genoeg denk ik
)Nu heb ik zelf wat uitgezocht, maar hij weigert me dus te helpen en toen dacht ik aan Bokt

Wat wil ik met mijn pc kunnen:
- de normale dingen, internet, cd-rom afspelen,...
- Paint Shop Pro, Photoshop,... draaien, dat lukt dus met mn huidige computer niet

- met een fijn tempo foto's van mijn nikon d50 verwerken, momenteel duurt het namelijk zowat 3u vooraleer ik een sdkaartje op pc heb staan

Ik heb mij oog laten vallen op deze pc:
HP Pavilion Slimline s3020.be-m (met 19 inch LCDscherm voor 799 euro)
Platform: Intel Viiv processortechnologie
Processor: Intel Core 2 duo Processor E4300
Geheugen: 2gb DDR2-SDRAM
Harde schijf: 320gb SATA 3G (7200rpm)
Video: NVIDIA GeForceTM 7500 LE TurboCache met PureVideo-technologie 256MB apart videogeheugen
Drives: DVD-writer SATA dvd-ram max 16x/8x +-r/+-rw dubbellaags met LightScribe-technologie
En deze:
Packard Bell iMedia X9382 (zonder scherm voor 799 euro)
Processor: Intel Core 2 quad Q6600 (2,4GHz)
Geheugen: 2048 MB DDR2 RAM (1024 x2)
Harde schijf: 320gb SATA (7200rpm)
Video: NVIDIA GeForceTM 8500 GT met 256MB
Drives: DVD +-/RW/R9 doublelayer