Aken. In het Akense stadsdeel Laurensberg hebben onbekenden twee koeien zodanig mishandeld dat de dieren hun verwondingen niet overleefden. De eerste koe werd op een weide de schedel ingeslagen. Het dier werd zwaargewond aangetroffen door de eigenaar, die de politie verwittigde. Die moest met een pistoolschot de koe uit haar lijden verlossen. De tweede koe, die DRACHTIG was (!), werd herhaaldelijk met een mes gestoken. Ze bloedde dood op de weide. De politie onderzoekt nog of er een verband bestaat tussen beide feiten.
ERG HE.....

arme koeien

Die schatjes van mij daar kan je niet zomaar bij komen en al helemaal niet als ze kalfjes hebben, hehe... Dus met dat weerloze valt het wel mee denk ik. Die van mij zijn dan alleen vleeskoeien en geen melkkoeien en die zijn ook niet zo tam als melkkoeien. Ik ben zelf ook al een keer te grazen genomen door 1 van onze koeien toen ik notabene op m'n paardje zat
Maaruh... ik snap niet wat mensen bezielt om beesten te mishandelen. Wat voor lol beleven ze daar nou aan? Zulke lui (als ze ze pakken) moeten ze ophangen aan de hoogste boom.