Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Geplaatst op 27 Sep 2006 11:17 door niet content
--------------------------------------------------------------------------------
Al 2 maanden achter elkaar zijn er kosten Content (SMS diensten of ringtone o.i.d.) van mijn rekening afgeschreven, eenmaal 22 en eenmaal 35 euro. De bedrijven Netsize en Telefuture schijnen hiervoor verantwoordelijk te zijn. Deze kun je bereiken via helpdesksites waarop je vervolgens geen reactie krijgt. Ik heb deze bedrijven absoluut geen toestemming gegeven om mij te sms-en of logo's te sturen. Wel is het een aantal keer gebeurd dat er gebeld werd en als ik dan opnam kreeg ik een soort vreemde pieptoon (geen fax). Ik ben nog aan het uitzoeken wat ik hiertegen kan doen. Vodafone legt de bewijslast bij mij. Ik moet aan gaan tonen dat ik deze bedrijven geen opdrachten heb gegeven. Tips of ervaring hiermee?
runningkawa schreef:Denk als je bij dat weer aanvraag de kleine letterjes had gelezen er wel iets bij had gestaan dat je je weer af moet melden en dat ze je vaker sms-en
runningkawa schreef:Hoe het precies met de aantallen zit weet ik niet
Maar ik weet wel dat er wel vaker iets in de kleine lettertjes staat.
Op bokt heeft er ook eens advertentie gestaan over ringtones. deze is toen op verzoek verwijderd, omdat mensen toch de kleine lettertjes vergaten