Ouch,that hurts!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElsjeBrab

Ouch,that hurts!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 12:42

Ik had een tijdje, 2 mnd ongeveer, een scharrel.Waarom het niks kan worden is omdat het mijn manager is & omdat hij daarom toch geen toekomst zag(zei ie)..dus dat ging niet echt.Maargoed,verder is er wel van alles gebeurd,seks,leuke dingen,afspraakjes met vrienden & familie enzovoortenzovoort

Maar na een tijdje kregen we voornamelijk ruzie,over de kleinste dingetjes..op werk vooral..over werk, maar het is best wel lastig om dat gescheiden te houden. Dus heb ik ontslag genomen,leek hem ook het beste & we zouden elkaar 2 mnd niet zien (wel makkelijk met vakanties want die sloten precies aan).

Nou gistren had ik hem dus uitgenodigd voor een feest, was echt leuk om hem weer te zien,kus op de mond,knuffel,ik dacht 'ahww zo voelde het in het begin dus'..totdat ik hoorde dat hij een vriendin had.OUCH.Pas een paar dagen,maartoch! Ik voelde me daar toch wel flink rot over..en nogsteeds..zeker omdat ik dacht dat het na de vakantie misschien wel beter zou worden.

Hij vroeg of ik hem vanmiddag wilde bellen,dus dat ga ik dan maar doen..maarja..al mn beetje hoop is nu echt vervlogen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Ouch,that hurts!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:44

Oei Nagelbijten / Gniffelen
Heb je ondertussen al wel ander werk?
Ik denk ook dat je er niets meer aan kunt doen. Gewoon vergeten denk ik Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 20-08-07 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:44

ik denk dat dit bij LZP hoort.

Wel vervelend zeg, dat dit je overkomt. Denk je zelf na zoiets dat het weer beter voelt, blijkt ie een ander te hebben... moet er niet aan denken dat mij dat zou over komen.
Ik zou hem inderdaad maar even bellen en er even goed over praten, maar denk dat je er verder weinig meer aan kunt doen.
Veel succes met bellen!

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:46

@ Cayenne Volgens mij heeft hij pas sinds een paar dagen een vriendin. Zoals ik het lees heeft hij er geen vriendin naast gehad toen hij met ElsjeBrab ging!

Edit: Je had je bericht al aangepast! Haha!
Laatst bijgewerkt door Nathazzz op 20-08-07 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:46

Oei das mooi banketstaaf, neem jij ontslag voor hem, en dan gaat ie met een andere vrouw er van door!

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:47

oeh vervelend Nagelbijten / Gniffelen
vooral omdat je je er eindelijk weer echt goed bij voelt..
en dan ook gewoon die kus op de mond.. dan denk je niet direct hij heeft een vriendin..
echt l*llig... succes er mee! Ik zou hem ook maar even bellen inderdaad.. is wel het beste anders blijf je je kút voelen!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:48

auw, ik kan begrijpen hoe dat voelt. Ik zou geen contact meer zoeken, hoegraag je mss ook wil. hij heeft vriendin, en doet je zo alleen maar pijn denk ik.
als je hem belt, vaarg dan ook waarom hij zo snel al vriendin had en waarom hij je wel kus op mond gaf

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:49

Iig is hij er heel eerlijk over geweest (dat het niets met jullie zou worden). En ik denk dat hij er net zo over denkt, anders zou hij het niet over een vriendin hebben die hij maar een paar dagen heeft.

ElsjeBrab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 12:53

Lynn_Nikita schreef:
auw, ik kan begrijpen hoe dat voelt. Ik zou geen contact meer zoeken, hoegraag je mss ook wil. hij heeft vriendin, en doet je zo alleen maar pijn denk ik.
als je hem belt, vaarg dan ook waarom hij zo snel al vriendin had en waarom hij je wel kus op mond gaf

Ja jullie hebben wel gelijk dat het niks wordt tussen ons (haha hoe duidelijk nu ook),maar ik vind het gewoon ja oeff dan zie ik hem en dan komen toch die oude gevoelens weer een beetje boven.

Heb inmiddels nog geen ander werk gevonden(het is ook maar een bijbaantje,nmaar met verder wel een heel leuk team..dus dat vind ik wel erg jammer)..ik dacht juist dat het misschien wel weer zou gaan,als we het allebei erg gescheiden proberen te houden,zonder proberen te ruzien.

Daarom is geen contact zoeken juist zo moeilijk,omdat ik wel wil werken..en hem dan wel MOET zien.
En hij heeft ghet trouwens niet verteld van die vriendin,ik had het via via gehoord dus ik vroeg het..toen zei ie nog 'ja leuk he?'
'ehh jaa leuk voor je'

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:56

MW -> LZP

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:02

't Lijkt me niet zo verkeerd dat je van hem af bent. Een manager van een bedrijf dat iets begint met een 17-jarige werkneemster? Beetje fout typje volgens mij!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:05

mijn idee roxx Bloos
maar toch rot voor jou Esljebrab Ach gut ik zou hem idd voorlopig links laten liggen. "uit het oog uit het hart" zeggen ze wel eens. Sterkte dermee hoor

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:34

Ja Roxx heeft wel gelijk.
Maar het is natuurlijk wel balen.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:31

Blijft balen..Maar ontslag nemen voor hem? Dat had ik absoluut niet gedaan..Want nu ben je in princinpe gewoon genaaid, hij gelukkig en wel met een ander, en jij zonder baan..Ook vind ik het niet zo heel netjes van hem dat hij het niet direct verteld..Hij had voor het nette ook jou even op de hoogte kunnen brengen, want zulke dingen via via horen, is altijd pijnlijker...

Maar denk dat je nu geen andere keus hebt, dan gewoon hem vergeten en het contact verwateren..En voortaan niet meer op managers vallen misschien?

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:56

Aii. Dat is echt vervelend.
Maar als je daar zou blijven werken, dan blijf je altijd denken van: Jaa met jou heb ik meer gedaan.
Zo van, het zal niet weer zo worden als voordat er iets tussen jullie gebeurde.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar of je ook hebt gebeld!

ElsjeBrab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:37

Roxx schreef:
't Lijkt me niet zo verkeerd dat je van hem af bent. Een manager van een bedrijf dat iets begint met een 17-jarige werkneemster? Beetje fout typje volgens mij!

Hee,
ja je hebt wel gelijk als je het zo leest, maar we schelen maar 4 jaar,werken alleen maar jonge mensen daar & er heerst een hele relaxte sfeer (waardoor ook vel relaties ontstaan daar).

Ik weet nog steeds niet zo goed wat we moeten doen, is een beetje lastig, maar hopelijk gaat het wel als vriendschap,want in eerste instantie waren we niet voor de seks samengekomen Knipoog

Ik heb inderdaad gebeld,was wel een leuk gesprek,vriendschappelijk,hij was enthousiast over mijn verhalen.Ik wil graag nog even met hem afspreken voor ik op vakantie ga (donderdag),maar daar zouden we nog over bellen.Ik kan namelijk wel op kantoor langs komen(hij werkt tot 2230),maarja dat is dan ook weer lastig om werk&prive gescheiden te houden..