Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kanzi

Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 05:41

Heb jij dat ook wel eens?
Dat je echt een Mega Lompe Opmerking naar je hoofd krijgt?

Ik mocht er deze week weer eentje incasseren....
Was gewoon lekker aan het werk, komt er een collegaatje naar me toe.
"Nou moet ik het toch even vragen;....ben je zwanger?"
-Nee Tinie, dat is m'n eigen dikke pens, en bedankt hè!- Nors opkijken
*Tinie druipt af met staart tussen poten en durft me hele dag niet meer aan te kijken*

Ach, ik kan er wel om lachen hoor, er mogen best wel een paar kilootjes af. Haha!
Maar ik vind het toch best wel lomp om zoiets te vragen.
Zeker in mijn vak (röntgen), waar je het de dag na de zwangerschapstest al moet melden
aan baas en aantal collega's omdat je niet meer alle werkzaamheden mag doen.
Via de Tamtam kom je er dan meestal al snel achter als je een vermoeden hebt.
Sommige mensen....

En jullie, struikelen jullie ook wel eens over Lompe Opmerkingen?
Bokkers, brandt los!!!

Debsey

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 09:09

oh zeker wel...
vooral over mijn leuke opvallende flaporen

zit nu in een heerlijke hormoniale rotfase .. zwanger enzo dus ik kan al zeer weinig hebben.

Komt er een kameraad van mijn vriend op bezoek.. had hem wel vaker gezien maar had dan altijd mijn haar lekker los.
Ik had net lekker gedouched.. zit op de bank, haar in een knot en hij komt binnen wachelen

'' GOD WAT HEB JIJ EEN FLAPOREN ZEG!!""

was met stomheid geslagen... weer geen opgestoken haar voor mij de eerste tijd Bloos

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 09:13

Haha ik kwam eens bij een kennis, wiens vrouw ik voor het eerst ontmoette,
zei"jeetje, jij bent dik!"
Ik had bijna terug gezegd: "goh, fijn dat je het even meld, ik had het zelf nog niet door"

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:34

Ik word daar zelf ook altijd verschrikkelijk vals terug van. Maken jullie dan ook een rotopmerking terug?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:39

Bij een lompe opmerking doe ik nog lomper terug.. Ik kan nu zo even geen voorbeeld bedenken maar ik krijg ze regelmatig (meestal van mensen die mij niet zo goed kennen. Want mensen die mij kennen weten dat ze zoiets bij mij beter niet kunnen doen. Whoosh! )

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:44

Ik heb regelmatig dat mensen aan mij vragen of ik nou een man of vrouw ben...

Dan zeg ik meestal zoiets als: Ik heb ti.eten, dus wat denk je? Wil je ook nog bewijs?

xXLiekeXx

Ik weet zo snel niets, wel dat ik zelf vaak lompe opmerkingen maak en dan mensen kwets terwijl het niet de bedoeling is..

Anoniem

Haha! Haha! Ik vind het wel grappig, in jouw omgeving is het toch een eer om zwanger te zijn? Minimaal 5 kinderen per gezin. Vanuit haar gezien was het een normale vraag, nadat er een kleine is gekomen, moet moeders graag ras weer zwanger zijn.

Mijn man werkt nl sinds kort in Geldermalsen Clown en de mensen uit Geldermalsen en rondom Tiel is het de cultuur, moeders/kinders.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:49

MoonChloe schreef:
Bij een lompe opmerking doe ik nog lomper terug.. Ik kan nu zo even geen voorbeeld bedenken maar ik krijg ze regelmatig (meestal van mensen die mij niet zo goed kennen. Want mensen die mij kennen weten dat ze zoiets bij mij beter niet kunnen doen. Whoosh! )

Haha ja bij mij dus ook. Mensen kunnen zo verschrikkelijk lomp zijn.. nou, als dat je manier van communiceren is: kom maar op! Haha!.

@Debsey - Ik zou me er niks van aantrekken. Pfff, het is één of andere lompe kerel, so what. Jij weet zelf ook hoe je eruit ziet; als iemand anders er last van heeft kijkt hij maar de andere kant uit Knipoog.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:54

Mijn vader is kampioen in a-tactische opmerkingen... Meestal plaag ik hem terug en voor de rest gaat het er het ene oor in en het andere weer uit, hij bedoeld het toch niet zo.
Even een klein voorbeeld. Gala jurk gekocht, een jaar later weer gala en ik weer die jurk aan. Inmiddels natuurlijk wat aangekomen (maar goed ook want daarvoor was ik echt zo'n hark) en die jurk zat dus wel wat strakker, was ook nog ongesteld dus ook nog zo opgeblazen als een olifant. DUs ik kom naar beneden en het enige wat m'n vader wist te brengen was "ja je moet ook niet dikker worden"... hij bedoelde natuurlijk dat de jurk vergeleken met het jaar ervoor strakker zat maar het kwam er wel heel lomp uit Nagelbijten / Gniffelen Clown

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:58

Haha! Ik vind 't wel grappig.

Mijn vader is ook wel zo. Kom ik naar beneden: "Dat trek je toch niet aan?" AAAAAAAAARGH okay okay okay hou maar op ik ga me al verkleden! "Nee sorry! Ik neem het terug!" Koe

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:59

bromfiets schreef:

Dan zeg ik meestal zoiets als: Ik heb ti.eten, dus wat denk je? Wil je ook nog bewijs?

Zijn dat dan vaker mannen of vrouwen met die vraag?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:01

Ik woon in een dorp en dan heb je nogal snel roddels. Mijn vader heeft een periode gehad dat die alleen met de fiets naar school ging. Stond er dus 1 auto altijd op de oprit overdag (we hebben dus 2 auto's en die stonden dus overdag niet op de oprit). Op een gegeven moment is m'n moeder in de supermarkt boodschappen aan het doen komt er een vrouw op m'n moeder af en vraagt zo: 'wat heb ik nu gehoort? ben je ontslagen? wat erg zeg!' waarop m'n moeder de vrouw erg verbouwereert aankijkt en zegt: 'nee hoor' vrouw: 'ach dan is hans zeker ontslagen!" (hans is m'n vader) ook hier kijkt mijn moeder de vrouw erg verbaast aan. Moeder: 'nee hoor die ook niet' vrouw: 'oh, maar waarom staat er dan steeds die auto op jullie oprit?' Nagelbijten / Gniffelen waar mensen al geen conclusie's over kunnen trekken Clown

ik heb zelf ook een keer gehad dat ik met m'n pony was gaan rijden (shetlander, foto's zie profiel) kom ik langs zo'n wandelaars vraagt zo'n vrouw: 'is dat nu een paard of een pony?' ik zo:'het is een pony' waarop mevrouw zegt: ' oh hij is zo dik als een paard' en bedankt Nors opkijken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:07

Die zwangerschapsvraag heb ik echt al honderdduizend keer gehad dus inmiddels weet ik wel dat ik dik ben Clown

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:12

Kanzi schreef:
Heb jij dat ook wel eens?
Dat je echt een Mega Lompe Opmerking naar je hoofd krijgt?

Ik mocht er deze week weer eentje incasseren....
Was gewoon lekker aan het werk, komt er een collegaatje naar me toe.
"Nou moet ik het toch even vragen;....ben je zwanger?"
-Nee Tinie, dat is m'n eigen dikke pens, en bedankt hè!- Nors opkijken
*Tinie druipt af met staart tussen poten en durft me hele dag niet meer aan te kijken*

Moet je je dan voorstellen dat je tijdelijk andere medicijnen hebt voor je rug, je daar wat van aankomt (fijn die bijwerkingen) en 37 kinderen op kamp ervan overtuigd zijn dat je zwanger bent... (want je wordt dikker en dat was niet zo) Daar word je niet vrolijk van kan ik je vertellen.

Ben nu weer van die medicijnen af en hopelijk raak ik ook snel die kilo's weer kwijt...

Kan me dus goed voorstellen dat je je daar even rottig bij voelde.

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:13

God, elke avond tijdens het eten vliegen de opmerkingen naar ieders hoofd. Huilen van het lachen

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:14

Ik was gisteren met een collega de stemmen aan het tellen voor de uitslag van de personeelraadsverkiezing. Meerdere collega's hadden al rond de 10 stemmen. Zegt hij bij het uitkomen van mijn tweede stem: "Goh, pas je tweede? Jij bent ook niet erg geliefd, hé?"

Ja, en bedankt! Nors opkijken
Ik zal hem nog eens helpen met tellen! Tong uitsteken

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:16

PeruaansePas schreef:
bromfiets schreef:

Zijn dat dan vaker mannen of vrouwen met die vraag?

Allebei...
Ik heb ook wel eens een vrouw gehad die vond dat ik dan maar wat beter mijn best moest doen om er als een vrouw uit te zien...

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:16

Moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook wel een ster ben in het maken van lompe opmerkingen naar een ander Bloos
Maar goed, mijn vrienden weten inmiddels dat ik het meestal niet zo lomp bedoel als het eruit komt Haha!

boefster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:18

aan de telefoon...is een van je ouders ook thuis? of, mag ik de baas spreken? Lachen daar spreekt u mee...
ik heb nogal een hoog stemmetje...

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:27

ik ken het gevoel Tong uitsteken
was donderdag in de kroeg, liep naar de bar om een drankje te bestellen, zat er een man aan de bar, ik stond naast m, ik had een wit schirtje met kant langs de randjes aan. zegt ie : 'zoo, jij hebt je nachthemdje nog aan?' met zo'n gezicht van, leuk hea, grappig ben ik hea, ik keek m aan.. zei: eehm, neehoor.. (ik had al aardig wat gedronken) zei daarna: bovendien heb ik nooit iets aan snachts.. Nagelbijten / Gniffelen zegt hij: oow, nounou, wat een studentikoze opmerking!
Verward achjaa, ik had t niet moeten zeggen Tong uitsteken vond t best stom achteraf maar die vent spoorde ook niet Tong uitsteken
ik zei nog: studentikoos?! Nors opkijken
'nou, gewaagd dan Knipoog' zei die....
daarna liep ik weg Tong uitsteken

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:31

Ik heb ook zo'n vader die alles net op de verkeerde manier brengt. Dromen

'Goh, Tessa, ben je aangekomen of niet?' [Net 5 kilo afgevallen] Nors opkijken

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:37

boefster schreef:
aan de telefoon...is een van je ouders ook thuis? of, mag ik de baas spreken? Lachen daar spreekt u mee...
ik heb nogal een hoog stemmetje...

Huilen van het lachen
Hier moest ik uhh... behoorlijk hard om lachen.

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:42

Tijdens een gesprek met mijn mentor:
Mentor:"Jij bent wel heel veel drukker dan je zus."
Ik :...

Had die gast aan het begin van het jaar ook nog gezegd dat hij niet zou gaan vergelijken. Nou dit gesprek was een maand na het begin van het schooljaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:58

Krijg er in de taxi genoeg naar mijn hoofd... Voornamelijk: "Goh een vrouw achter het stuur..." en dan dus vanalles in die trant
Meesten bedoelen het gelukkig als geintje, maar bij sommigen is dan de toon meteen gezet..