Hellup wat moet ik nu??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

Hellup wat moet ik nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 14:26

ah dillema... Boos!

ik heb al een jaar en een paar maandjes een super lief en leuk vriendje .. maar het lijkt wel of van mij kant het gevoel steeds minder wordt.. nu ken ik een jongen al best een tijdje.. en die ga ik eigenlijk steeds leuker vinden.. hij belt elke dag om te vragen hoe het gaat en wat ik ga doen.. en nog wat hij woont lekker dichtbij.. me vriendje woont erges ver weg voor mij.. ik zie hem alleen in het weekend.. en hij geeft mega veel geld uit aan ze auto wat ik super zonde vindt en hij is zo jaloers als de pest hij controleert veel door te vragen wat ik aan het doen ben en met wie.. en als het dan een jongen is maakt hij van die stomme opmerkingen zoals: aah jullie zijn toch niet stiekem dingen aan het doen heh.. .. nou weet ik echt niet meer wat ik moet hoor.. ik moet zometeen ook nog op de famillie foto van me vriend, wat ik al helemaal stom vind ik heb gezegd dat ik het niet wou.. maar toch.. Boos! ik hou echt nog wel van me vriend.. maar ik denk ook best veel aan die andere jongen.. pff Boos! iemand een idee ofzo??

dank je wel liefs wendy

Jurjen

Re: Hellup wat moet ik nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:04

Staat verkeerd. *TeMt

Maar wel rottig van je vriend, misschien d'r aan denken om er een einde mee te maken en met die andere verder te gaan? (Als het echt was is tussen jullie)

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:22

Maak het uit en geniet lekker van je vrijgezelle leven. Vork

Je zit niet happy in je relatie, je kijkt en denkt aan andere jongens en hij luistert niet echt naar je. Lijkt mij duidelijk!

Sterkte en succes Ach gut

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:25

Tomaatje schreef:
Maak het uit en geniet lekker van je vrijgezelle leven. Vork

Je zit niet happy in je relatie, je kijkt en denkt aan andere jongens en hij luistert niet echt naar je. Lijkt mij duidelijk!

Sterkte en succes Ach gut

mee eens Ja

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:07

MW-> LZP

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:12

Dat ie veel geld aan zijn auto uit geeft, is zijn ding denk ik. Daar heb jij, lijkt mij, niet veel mee te maken. Jaloezie is idd niet leuk. Maar bedenk je wel, als een meisje hem iedere dag zou bellen om te vragen wat hij ging doen ed, zou jij denk ik ook jaloers worden Bloos .

Sja, en verder zul je moeten denken wat je nu wilt. Wil je het met die ander proberen, of blijf je bij wat je hebt. Je geeft aan dat je je vriend enkel de weekenden ziet, misschien vind je juist door die aandacht van die andere jongen, hem wel leuk?
Snap het best hoor, maar ga eens na wat je in hem aantrekt, en wat je tegen staat, en doe dat ook met je vriend. Zo maak je een balans op, en kom je misschien makkelijker tot een keuze.

Succes.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:33

samantha21 schreef:
Dat ie veel geld aan zijn auto uit geeft, is zijn ding denk ik. Daar heb jij, lijkt mij, niet veel mee te maken. Jaloezie is idd niet leuk. Maar bedenk je wel, als een meisje hem iedere dag zou bellen om te vragen wat hij ging doen ed, zou jij denk ik ook jaloers worden Bloos .

Sja, en verder zul je moeten denken wat je nu wilt. Wil je het met die ander proberen, of blijf je bij wat je hebt. Je geeft aan dat je je vriend enkel de weekenden ziet, misschien vind je juist door die aandacht van die andere jongen, hem wel leuk?
Snap het best hoor, maar ga eens na wat je in hem aantrekt, en wat je tegen staat, en doe dat ook met je vriend. Zo maak je een balans op, en kom je misschien makkelijker tot een keuze.

Succes.

Hier ben ik het helemaal mee eens Lachen Met als toevoeging dat mocht je besluiten om te stoppen met je huidige vriend, eerst een paar maanden vrijgezel te blijven en echt goed te overdenken of je die andere jongen wel zo leuk vindt. Niet op stel en sprong gelijk een relatie beginnen met die andere jongen want dat is niet goed

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:30

ik zit een beetje in het zelfde schuitje. Ik ben al bijna 1,5 jaar samen met mn vriend, maar het verliefde gevoel raakt steeds meer kwijt. Ik erger me aldoor aan m en hij lijkt helemaal niet meer op de jongen uit het begin van mn relatie (zn ouders zeggen dat hij ook veranderd is, dus het ligt niet aan de verliefdheid). Aan de ene kant wil k m niet kwijt, maar aan de andere kant betrap ik mezelf er op dat ik steeds meer naar jongens begin te kijken en praatjes begin te maken en jaloers wordt op mn vrijgezelle beste vriendin Vork

Sheelah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:58

Als ik jou was zou ik er mee stoppen! Je voelt je er niet meer goed bij en je bent niet meer gelukkig met deze jongen! En ik denk als je door zal gaan dat het alleen maar een sleur zal worden. En dat je dan later had gewilt dat je er gelijk mee was gestopt want het gaat alleen maar moeilijker worden.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 21:55

samantha21 schreef:

Succes.

heey super.. Haha! dit ga ik zeker even doen.. alles eventjes op een rijtje zetten .. Ben het ook zeker wel met je eens!! Knipoog thank you

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:13

en ik heb gisteravond besloten er een punt achter te zetten. Het was verschrikkelijk en voel me er ongelovelijk rot bij,maar weet dat dit uiteindelijk het beste is voor ons beiden. We willen wel graag vrienden blijven, hopelijk wil dat ook wat want het is en blijft een vreselijke lieve jongen

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 16:06

hey wat goed... ik weet niet of ik het wel uit kan maken..die andere jongen was gister avond film komen kijken en het was wel reuze gezellig. ik heb me echt goed vermaakt er is niks gebeurt.. maarja het voelt echt alsof ik weer verliefd ben.. echt stom eigenlijk Geld, geld!

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 12:48

gister avond heb ik samen met me vriend alles op een rijtje gezet.. er kwam uit dat we gewoon niet verder kunnen.. hij steekt al ze geld in ze auto dat is zijn hobby.. ik steek niet al me geld in me paard maar ik ga ook zeker niet telkes benzine voor hem betalen enzo.. de afstand en elkaar zien deed de emmer over lopen.. het was beter als we gewoon goede vrienden blijven en gewoon zo heel af en toe elkaar eens zien.. we houden enorm veel van elkaar maar zo kan het niet verder.. ons land is dus weer een vrijgezel rijker..

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:39

goed besluit Knipoog
wat doe je nu met die andere jongen waar je verliefd op bent geworden.?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:58

goed besluit inderdaad Lachen
Fijn dat jij ook als vrienden met je ex verder kunt!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:02

Ik heb precies hetzelfde. Ga het ook uitmaken binnenkort en ga met de andere jongen (A)

waterloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:13

Het is een moeilijke keuze want als je het uit maakt en die andere jongen valt tegen.... Voelt die andere jongen ook wat voor jouw?

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 11:17

heey, ik doe het rustig aan.. lekker vrijgezel eventjes en rond scharrelen misschien dat het ooit nog goed komt met me ex- en mij.. we hebben iig genoeg tijd om erover na te denken en tot bezinnen te komen