Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:12

Tja.. om De Dijk maar te quoten "een man weet niet wat hij mist, maar als ze er niet is..." Drie jaar om eindelijk door te hebben is zeker beetje te laat. Laat hem lekker in z'n eigen sop gaar koken.

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:32

Water_Olivia schreef:
Nee inderdaad, kreeg zonet nog een smsje dat hij gewoon nog met me wil praten, dat ik echt zn schatje ben en dat hij dat nu allemaal weet en het allemaal wilt uitleggen, als ik dat wil..Hij laat nu inderdaad zn gevoelige kant zien (na 3jaar!) Wist niet dat hij die nog had.


Haha Tong uitsteken
Maar áls je alles nog wil weten moet je er nu naar vragen!
Dan laat hem maar lekker alles vertellen.. En dan aan het eind zeggen.. Oh oké, weet ik dat ook weer.. Maar niet dat ik je terug wil nu hoor.

Storm

Berichten: 20859
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 16:35

Goed gedaan!
Laat hem maar eens voelen wat jij al vaak gevoeld hebt!

Maar wat ga je nu doen? Ga je nog wel een (laatste) gesprek met hem hebben of laat je niks meer van je horen?
Probeert hij je niet te bellen nu je niet terug smst?

DAndrea
Berichten: 196
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 18:06

Nee, hij beld niet. Ik heb een kort smsje terug gestuurd dat ik erover zal nadenken, of ik nog een keer met hem erover praat of dat ik het hierbij laat. Ik ben er nog niet uit wat ik zal doen.

JML
Berichten: 263
Geregistreerd: 23-04-07

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:17

Neee neeeee neeee niet doen!!!!! Niet op in gaan!! Niet met hem gaan praten! oops... sorry ik werd een beetje enthousiast.

Goed gedaan joh, om zo weg te gaan.
Nu mijn huis-tuin & keuken psychologie wat betreft zijn sms-jes en omslag: Ik denk dat hij het niet kan velen dat hij nu niet degene is die het sterkste staat. Dus probeert hij je nu weer in te pakken met het verhaal dat jij de enige voor hem bent. Als je erop in gaat, dan zal hij nog meer dingen zeggen die je al zo lang had willen horen. Misschien ben je er dan gevoelig voor en geloof je hem. Maar waarschijnlijk zal na een tijdje dan alles weer terug gaan naar hoe het was en ben je weer net zo ziek van hem en dan ook van jezelf omdat je er op in gegaan bent.
Ik denk niet dat dit een bewust plannetje van hem is, maar aktie vraagt reaktie .... en ik denk dat hij nu reageert...

Heel veel succes en als je met hem wil praten, laat er eerst even wat tijd over heen gaan... kijk het even aan, als ie over twee weken nog zo graag wil praten, dan zou ik hem een kans geven. Waarschijnlijk klapt ie straks weer om dat het allemaal jouw schuld is... ofzo..

Pffff mooi he, huis tuin en keuken psychologie?

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:32

Meis, je hebt goed gehandeld en de eer aan jezelf gehouden.

Ik zat in precies hetzelfde schuitje, alleen kwam hij niet achter mij aan toen ik weg ging.
Niet op ingaan dat hij nu wil gaan praten, hij praat je weer het hoekje in waar je net op eigen krachten uit bent gekropen! Je bent veel meer waard dan iemand die achteraf moet gaan bedenken dat wat hij je geflikt heeft, fout was. Komop, iedereen met hersenen weet dat vreemdgaan niet goed is, daar hoef je niet eerst je relatie voor te verliezen!

Je bent zo sterk, dit laatste stukje kun je ook aan! En mijn pb box staat voor je open!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:41

Oeh, mooi man! Had hem mooi in zijn sop laten gaar koken!
Hoe kan je ooit nog vertrouwen in je relatie hebben met iemand die vraamd is gegaan? Dat wantrouwen doe je echt jezelf aan als je er weer aan begint lijkt me.
Ik had toch mooi het laatst gelachen....wat een eikel.
Erg mooi dat ie nu op zijn knieen ligt....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:42

idd, niet meer afspreken en niet sms'en,

goed gedaan, you go girl!

joske_vuran

Berichten: 947
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Horst

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:37

Water_Olivia schreef:
Nee, hij beld niet. Ik heb een kort smsje terug gestuurd dat ik erover zal nadenken, of ik nog een keer met hem erover praat of dat ik het hierbij laat. Ik ben er nog niet uit wat ik zal doen.


Als ik je een advies mag geven: doe dit niet! Ik weet zelf ook hoe moeilijk het is om na zo'n lange tijd een relatie met iemand te hebben gehad opeens uit elkaar te gaan, maar zoals hierboven in de 'huis-tuin-en-keuken-psychologie' al werd uitgelegd, uiteindelijk heb je jezelf ermee.. Succes!

diam0nd

Berichten: 568
Geregistreerd: 17-07-06
Woonplaats: Herveld Gld

Re: Wat moet ik doen, de eer aan mezelf houden of..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 01:38

hee meis ik heb je verhaal even gelezen en wat super van je joh! Echt geweldig dat je niks meer van je laat horen!
Ik vind het trouwens wel frapant dat je ex zich zo druk maakt om het feit dat jij denkt dat hij vreemd gegaan is terwijl hij denkt dat het alleen bij zoenen is gebleven. Hij maakt zich daar erg druk over en waarom? Ach hij zit nu lekker alleen en je moet maar zo denken ik ben er mooi vanaf ik ga verder met m'n leven en hij zit lekker in z'n uppie en waarschijnlijk als hij zichzelf niet kan verbeteren zal dat in de toekomst nog veel vaker voorkomen!
Toppie joh echt goed nieuws nu ik dit zo lees Haha!