Vandaag was het glashelder weer buiten. Blauw hemeltje en een heerlijk warm zonnetje. Heb dus lekker buiten lopen pielen ipv boeken lezen oid. En ik heb ook met de digicam gespeeld. Vinnik gewoon te leuk... En toen heb ik dus foto's gemaakt. Neeeeeeeh, je meent het.. Maar goed, echt waar! Van de (gele) krokussen, van Joop (aaaah) en van Herc (oeoeoeoeoeh) en van Vol (*uh*). Verder kwam ik op het idee om vliegtuigen te fotograferen. Eerst een vogeltje geprobeerd, is gelukt, staat ook nog een stuk schoorsteen op, en toen over naar de boeing met zo'n witte streep erachter. Is ook gelukt (vooral witte streep is te zien). Daarna waren ze nog geweldig lief voor mij en vlogen ze met een straaljager over. Die heb ik dus meteen ook gespot. En even later kwam er ook nog een heli over. Die staat er dus ook op. Was erg leuk moet ik zeggen.. Ga nu als in het boek trainspotting (is ook film) worden, alleen dan planespotting... Ha ha!
En dan stuur ik ze op, en dan heb ik weer vreselijk veel lol... Om niks dus...
Verder heb ik ook hele mooie foto's gemaakt in het bos op de hei (klein stukje hei) is echt super mooi. Was zo sprookjesachtig... Dat staat er ook op, niet alles even mooi, maar 'tis gelukt... Ga ik ook op mijn site zetten hoor, moet ze alleen nog ff bewerken..
OEHOE, HET IS LENTE!
Laudie *kuch*