vreetbuien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 20:03

blegh, het is weer zover hoor.
Zo eens in de aand (ra ra wanneer) heb ik ff last van vreetbuien. Geeft niet hoor, ik kan het hebben, kom toch geen gram aan. Maar ik vreet me dus echt gewoon misselijk (net als nu Frusty Misselijk Frusty Misselijk Frusty Misselijk

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 20:07

hey Stef, dan ben je niet de enigste. daar heb ik ook heel vaak last van. (en dan niet altijd alleen 1 keer in de maand *LOL* ) errug irritant soms. tja en ik kom er wel wat van aan. maar dat maakt niet zo heel veel uit, want iedereen hier in mijn omgeving (ouders/ooms en tantes) zitten te zeuren dat ik te dun ben Verward vind ik niet, maar ok.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 20:31

hmmm... het leven is een groot vreetfestijn voor mij... Ik eet niet tot ik misselijk ben, maar ik keer alle kastjes binnenstebuiten, en ik wordt er niet bepaald dikker op... Soms wel vervelend, want een paar kilootjes meer zou beslist gezonder zijn in mijn geval, maar goed, je moet t nemen zoals he tis he...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 20:48

Hmm besluit ik net te stoppen met chips nou krijg ik weer honger van deze topic.
Ik ben ook te dun hoor ik van iedereen maar ik eet niet weinig 'vet' om t zo maar ff te noemen ik keer ook alle kastjes om om te kijken of dr wat lekkers is, nja anders maar wat minder lekkers Vork

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 22:39

Daar heb ik nou ook last van alleen ik kom wel aan en kan t juist niet hebbeb Huilen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 22:41

Ik ben echt raar! De ene keer vreet ik me vol en de andere keer krijg ik geen hap door mn keel... Dat is echt zo erg...
het is niet dat ik niet wil eten, maar dan heb ik gewoon nergens zin in... Verward

Ik eet ook super ongezond... 2 keer in de week friet (tja dat krijg je als je in een friettent werkt) Altijd als we in de stad zijn bij de mac (afgelopen week 3 x Verward )
Ook nog meestal 1 keer in de week Kebab (jam).
dus echt gezond eet ik nie... Zucht ik moet toch echt eens iets aan mn leefstijl weizigen!
Maar ik kom geen gram aan, dus het is zo verleidelijk om toch maar weer friet te pakken...

Groetjes Kim

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 09:12

Hi...
Ik heb dat ook altijd..maar wanneer heb ik dat niet Verward
Ik ben 1.65 en maar 44 kilo... ik kom echt geen grammetje aan... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 12:27

Dat heb ik dus ook, maar dan net vantevoren. Ik hou dat nooit zo exact bij, dus dan weet ik weer oja, dus daarom was ik vorige week zo aan het vreten!
Ik ben nu ihkv Bokt diet m'n eetgedrag een beetje aan het opschrijven, en eigenlijk eet ik helemaal niet zo veel/raar. Ik ben tijdens m'n eindexamen en eerste studiejaar in ong een anderhalf jaar 8 kilo's aangekomen en thanx to Bokt diet ben ik nu dus bezig die er weer af te halen. Maar het valt me heel erg mee, ik dacht dat ik veel slechter zou eten dan ik doe. Scheelt ook wel dat ik weer thuis woon en mam voor me kookt denk ik Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 12:28

dat is vrij normaal als je nog jong bent. VAnaf mijn vijftiende dokteren we al om mij boven de 50 kg (bij 1.69 m *huil) te krijgen. Is 1x gelukt, daarna viel ik af naar mijn oude gewicht,e n inmiddels weeg ik nóg minder. Ik ben redelijk gezond, dus tja, dan is het niet zo erg, maar toch... Ik ben ook al 18, en tegen deze tijd zou ik zonder moeite ietsjes aan moeten komen, maar nee hoor. Ik ben nog net geen bottezakje, maar het scheelt vrij weinig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 19:40

Wacht maar tot jullie ook 30 zijn......
Tot die tijd: GENIET ERVAN *LOL* !
Hihihi, Sonja

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 19:59

ik vrees dat het niet gaat gebeuren. Mijn zus werd iets dikker, is inmiddels ook weer eng dun (niet zo erg als ikke) en bovendien heb ik er gewoon geen aanleg voor....
misschien als ik 10 kids heb gekregen, 5 tweelingen oid, dan zou het best wel eens uitgelubberd kunnen zijn...

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 14:11

uhmm, laui, ik ben 1,72 en weeg ook 50 ik schommel er zo rond, meestal er iets onder, geeft toch niet als je je er maar goed bij voelt, bij mij is het geloof ik ook aanleg, heb me er bij neergelegt, zoalng ik me er goed bij voel ben ik allang blij dat ik niet bij elke hap 1 kilo aankom en vervolgens hard moet lijnen. Vingers aflikken

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 14:19

Wow pinky-girl!!! Eet jij zo veel dan in een friettent?
Ik werk ook in een cafetaria en ik eet echt geen patat meer hoor! Ik werk er 1,5 jaar en het is een erg goed bekend staand cafetaria, maar al die vette lucht zorgt ervoor dat ik het niet meer eet. Ook frikandellen, kroketten enz eet ik echt niet. Bleh!
Een broodje tartaar of een kwekkeboom krokketje eet ik nog wel eens, maar verder...
Ik eet zo wie zo te weinig. Ik lijn constant, terwijl ik al te dun ben... Niet echt goed dus, maar ja...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 14:46

Citaat:
Op 2001-06-09 20:40, schreef Sonja:
Wacht maar tot jullie ook 30 zijn......
Tot die tijd: GENIET ERVAN *LOL* !
Hihihi, Sonja

Ik ben nu 22 en snap nu al wat Sonja bedoelt... Verdrietig
Knipoog

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 18:42

Ach, ik ben nu 38 en ik kan het nog redelijk hebben hoor. Kwestie van klein beetje opletten wat je eet en verder veel sport (paardrijden) en op de fiets naar stal, duurt net zo lang als met de auto, dan moet je een heel eind omrijden.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 19:16

eh, jij bent een man, dus dat telt niet!