wat zijn jouw vakantie plannen?!?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 16:09

Ben'k wel benieuwd naar Lachen zijn er verder nog mensen die richting Renesse gaan deze vakantie???

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:11

ik blijf thuis (boeiend hoor.. Misselijk )
Maar als ik vragen mag, waar ligt renesse??

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:12

ik ga lekker met mn ouders 4 weken naar zuid frankrijk lekker bruin worden en bokt missen en de paardjes natuurlijk en mn lieve Boerenkooltje.... die gaat dan uit logeren!! *LOL* *LOL* *LOL*

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 16:13

Ligt in Zeeland, toch ook niet heel ver van de Belgische grens vandaan of vergis ik me nou.. Verward

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:14

Ik ga naar Limburg met mn pappie en mammie en zusje en mn vriendje en de hond.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:14

ehm volgens mij vergis je je niet zo heel erg maar je kan t ook aan MARJOLEIN vragen want die is vorige zomer met een groep mensjes naar Renesse geweest (of in ieder geval heeeeel dicht bij Renesse toch marjo??)
Dus ik denk dat marjolein t misschien wel weet, ik ben niet zo goed in topografie dus kan je niet verder helpen.... sollie

Astrid(dempsey)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:24

Ik ga lekker naar spanje met me zus en 2vriendinnen die ook vriendinnen zijn dus dat wordt leuk!!! met het vliegtuig naar margrat de mar enne 8daagjes nou ik zie het wel zitten lekker zonder ouders Tong uitsteken

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:25

ik ga ook naar spanje, maar dan naar salou. met mijn bf, mijn nichtje en een goeie vriendin.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:34

Citaat:
Op 2001-06-08 17:14, schreef Shaienne:
Ik ga naar Limburg met mn pappie en mammie en zusje en mn vriendje en de hond.

En een vriendin van mij en de hond van mn oom en tante

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 17:14

ikke ga lekker naar sardinie,nananana Tong uitsteken en je weet wie er naar renesse gaat he!Regel maar iets voor me als ik dat dan zelf nog niet heb gedaan... Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 17:30

ikke lekker 3 weken naar italie jeeh Haha!:D

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 17:32

Ik blijf in de zomervakantie lekker thuis vakantie vieren. Hoop dat het een beetje mooi weer wordt

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 17:34

Ik blijf in NL, naar een bungalowpark, twee weken die heet Nooitgedacht ofzo maar ik weet ff niet waar t ligt

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 22:04

renesse ligt ergens in zeeland (atlas pakken en zoeken) zonnetje schijnt er wel veel.
ik ga 2 weken ponykampenleiding geven (kindjes commanderen) een weekje naar zuid frankrijk vliegen om me daar te vermaken met mn mams die daar al zit. en een week helemaal in mn uppie thuis. met boel vogeltjes en ik hoop ook een paar knaafjes (ff mn mams ompraten dat ik stukje tuin mag hebben om knaafjes te hebben ah toe!)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 22:24

uhm... je weet wat ik ga doen he...

MET JOU OP VAKANTIE!!!!!

Hehe en je gaat echt mee paardrijden he??? Heerlijk over het strand!
Ah nee, ik wordt nu al misselijk bij het idee dat ik Pinky 6 dagen niet kan zien Verdrietig.

Groetjes Kim

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 22:29

jaaaaaaa!! lijkt me echt heeel cool!!!

en wat mij betreft gaan we idd paardrijden Lachen (moet je me wel ff beetje tips geven.. anders stuiter ik zo in mn zadel op het strand... weet niet of ik daar wel zo blij van word eigenlijk.. Scheve mond\ zeker niet als daar dan foto's van mij Bokt komen.. *SLIK* Tong uitsteken )
hihi, maar lijkt me echt gezellie!!! nog 22 nachtjes slapen en dan mogen we de camping op!!! JAAAAAAAAA Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 07:08

Ik ga naar Isla Margarita (venuzuela) ben ik 4 jaar geleden ook geweest.
Dit jaar gaan we lastminuten we hebben dus nog niet geboekt maar dit is onze voorkeur.
maar mocht het toch vol zitten zullen we wel ergens in afrika eindigen ofzo *LOL*
Vorig jaar hebben we rondgetrokken in Brazilie erg leuk maar niet voor herhaling vatbaar.
Ik wil na de verhalen van Karin dolgraag naar new zeeland of naar australie maar das iets voor later op m'n verlanglijstje.

een aantal jaren terug ben ik ook naar limburg geweest was heeeeel Cool met een grote groep jongeren *LOL*
op de europacamping in Valkenberg.
oja en ook nog eens naar de ardennen geweest dat was ook zo gaaf wil ik ook nog wel weer doen wildwaterkanoeen *LOL*
maar dan wel op een klein stroompje waar ik kan staan *LOL*
pfffffffffffff dus misschien wordt het dit jaar toch wel belgie!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 11:38

renesse ligt in zeeland op schouwen- duiveland. vlakbij haamstede, en ellemeet, ik weet het lekker want ik woon hier, en omdat het hier zo leuk is Schijnheilig zorg ik dat ik de zomermaanden weg ben *LOL*
ik ga 2 maanden naar engeland, dus 2 maanden boktloos, aaaaaaargh Verdrietig

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 18:53

medereizigers gezocht: ik ga naar engeland begin augustus.
Voor Ylva: de NVVR heeft van 6 tot 9 september het witte huis bij Lisiduna gehuurd. Zelf ben ik niet zo stuk van Lisiduna maar goed ik ken mensen in de buurt met veeeeel weiland en daar kan mijn paardje staan. Kom lang en join de NVVR.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 19:21

hahaha.... ik blijf lekker waar ik ben, ofzo. Ga hopelijk uit huis en kan mijn geld beter besteden (paard)... Dus Verdrietig geen vakantie. Vorig jaa rmet school naar Tsjechië en het jaar en het jaar daavoor (dus 2 jaren daarvoor) naar Portugal: PAARDRIJDEN, ben gek, kweet het, maar de laatste keer was echt super. Was wel allemaal in mei overigens, voor t seizoen. My god, heb daar echt wel een beetje lekker gereden....

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 22:12

Ik ga in augustus 8 of 10 dagen met mijn vriend op vakantie. Waarheen is nog niet duidelijk. Hij heeft wel een paar eisen: <br>
<li> Geen bekenden
<li> Geen vissen
<li> Niet te warm
Verward
Goedddddd...we moeten dus nog iets kiezen, waarschijnlijk wordt het een last minute. Tips?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 13:48

Ik ga eerst met mijn vriend een tienerkamp leiden (lijden) in zuid limburg.
Daarna ga ik met mijn vriend en ouders (en broertje en zusje) kamperen (in belgie/limburg/duitsland?) en tot slot nog zelf met mijn vriend met een reis mee! naar Frankrijk, bretagne.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:43

Nog geen plannen, ben 'net' (3 maanden geleden) teruggekomen van 6 weken Nieuw-Zeeland. En ook ff geen geld om weg te gaan, heb net een nieuw huisje. Ik ga gewoon lekker in juli een weekje vrij nemen, waarschijnlijk krijg ik dan bezoek uit Canada dus dat wordt dan voor mij gids spelen in eigen land. En in augustus nog twee weekjes, misschien met mijn mams naar Euro Disney, maar volgens mij moet ik dat dan heeeeeel snel gaan regelen (grote kans dat alles al vol zit...).

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 09:10

mijn plannen, uhhh, nou in ieder geval heel veel geld verdienen, en misschien een dressuurzadeltje kopen voor merrydyne! eigenlijks heb ik geen vakantie.plannen, maar ik zie het allemaal wel!