Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:wat is jullie favo smaak?
Frouk schreef:als je echt genoeg vitaminen binnen wilt krijgen zul je zelf je drankjes moeten gaan maken (ik heb sinds kort een sap centrifuge, wat een uitkomst) Bij alles wat in pakken of in flesjes zit heeft als nadeel dat de vitaminen er heel gauw uit verdwijnen, het is in princiepe niet vers meer. Daarom voegen ze vaak nog extra vitamine c toe. Ook is het nadeel van vruchtensappen uit pakken dat er veel toegevoegde suikers inzitten wat eigelijk ook weer niet zo goed is voor je
Dus gewoon meer fruit eten of zelf je sapjes gaan maken
BertBaley schreef:Ik vind ze echt goor
Softijs schreef:Frouk schreef:als je echt genoeg vitaminen binnen wilt krijgen zul je zelf je drankjes moeten gaan maken (ik heb sinds kort een sap centrifuge, wat een uitkomst) Bij alles wat in pakken of in flesjes zit heeft als nadeel dat de vitaminen er heel gauw uit verdwijnen, het is in princiepe niet vers meer. Daarom voegen ze vaak nog extra vitamine c toe. Ook is het nadeel van vruchtensappen uit pakken dat er veel toegevoegde suikers inzitten wat eigelijk ook weer niet zo goed is voor je
Dus gewoon meer fruit eten of zelf je sapjes gaan maken
Dat is mij ook vertelt. Sapjes in pakken zijn volgensmij minder gezond dan versgeperste. Ik drink iedere ochtend een glaasje sinaasappelsap, versgeperst. Dat is binnen 3 minuutjes klaar, en ik vind het ook lekkerder dan sap in pak. Eerst hadden wij altijd pakken, maar daar moest ik echt van kokhalzen. Vesgeperst vind ik veel lekkerder! (maar smaken verschillen natuurlijk)
Daantje1981 schreef:Ik gebruik het nu een tijdje en vind ze echt heerlijk!! Of er echt 50% aan dagelijkse behoefte in zit vraag ik me wel af. Zo een klein potje.