Ik heb m'n idee even voorgelegd aan Mod Justy, en dankzij haar hebben we hier een topic waar je anderen kan helpen aan een stageplaats, of zelf een oproepje kan doen voor een stageplek.
Stageplaats aangeboden:
Maak een korte omschrijving van de stageplek, of plaats de vacature. Zorg in ieder geval dat duidelijk is om wat voor stage het gaat, waar het is, en uit welke opleiding(sector) je mensen zoekt.
Stageplaats gezocht:
Omschrijf kort wat voor stage je zoekt, in welke omgeving, voor welke opleiding, en vertel even om hoeveel dagen/uur/periode het gaat.
Mocht je verder in willen gaan op een oproepje, ga dan over op PM, zo voorkomen we dat het hier een langdradige slowchat wordt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik loop momenteel stage bij de redactie van een jongereninformatiesite in Rotterdam, vanaf komend schooljaar hebben we plek voor een nieuwe redactie bestaande uit stagiairs. We zijn op zoek naar grafische mensen, en mensen uit de welzijn, of journalistiek sector. De stage is veelzijdig, en er zijn veel mogelijkheden. Voor de vacature kan je hier klikken.
Daarnaast zoek ik dus een laatstejaarsstage, waar ik ook mijn afstudeeropdracht mag doen voor mijn opleiding HBO-Psychologie. Het gaat om een stage van 2 dagen in de week, gedurende het hele schooljaar. Omgeving Rotterdam.