Prins claus is overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 11:17

Prima, parkinson tast, net als aids de weerstand aan.
Aids zelf is niet dodelijk, maar doordat je weerstand zo bagger laag wordt, is een kleine longontsteking vaak fataal. Zo ook met parkinson.
Ik blijf er alleen bij dat ik "blij" ben dat ie dood is. Als leven lijden wordt, is sterven de verlossing

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:55

Hij was ook uiteindelijk dood gegaan aan Parkinson. Maar ik kan jullie melden (na vandaag) dat hij niet dood is gegaan aan longontsteking of aan de gevolgen van Parkinson. (ik weet er niet het fijne van, want ik ben niet zo een expert als billy) Hij had last multi orgaan falen, dit had te maken met zijn hartfunctie. Verder als jullie echt het fijne willen weten, dan zal ik het nomaals een keer vragen, zodat ik niet 'op mijn bek' ga!?

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:04

Afgezien van de discussie hieraan vooraf..... Voegt het nog wat toe als we weten waar hij precies aan overleden is? Komt op mij over alsof je koste wat het kost gelijk wilt hebben.
Verder is dit weer een ander verhaal als dat je eerst vertelde.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:02

Voor mij is het geen kwestie van gelijk hebben, maar gewoon de feiten zo waarheidsgetrouw als mogelijk voorschotelen. Je ziet en leest alleen dat je wil zien.
Door die multi orgaan falen namen zijn longen ook minder zuurstof op. Uiteindelijk konden ze dat niet meer verhelpen. Zoals je weet is dat alleen symptoon bestrijding, toch?. Zou jij toch moeten weten lijkt me maar ja, jij bent zuster.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:16

heel erg.
maar op het nieuws zeiden ze ect dat hij geleefd werd door beatrix!!!
maare... er was echt niks anders meer op de tv é

in elk geval heel erg sneu voor iedereen