staatsloterij muziekland!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 08:51

gisteravond ben ik naar opnamen geweest van staatsloterij muziekland. volgende week vrijdag om vijf minuten over vijf op rtl 4 wordt het uitgezonden. goed kijken naar een meisje in een witte jas, daarachter een jongen in een felblauwe jas, naast mij een meisje met een donkere trui aan, bij haar nog een jongen met een zwarte jas en naar de blauwe jas staat nog een jongen met een zwarte jas. DAT ZIJN WIJ!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL*

t was heeeeel gezellig, ik heb gezwaaid naar Axel van Volumia! (pinky_girl....*lol*) en mn vriendin heeft m nog op de foto gezet. we stonden bijna vooraan dus hopelijk is t een beetje gelukt. ik heb ook nog gezwaaid naar Normaal, die waren echt blij joh, helemaal lachen enzo!! Party!!
en ook nog gezwaaid naar de zanger van Trots, echt een schatje was dat!! ik kende ze eigenlijk niet maar ze waren bij BNN geweest ofzo.
Judith was wel leuk maar sinds haar optreden zitten mn oren dicht (stond nogal dicht bij de boxen en t geluid stond haaaaard!!!)
Jan Rietman & The Crazy Piano's moesten voor t eerste nr drie keer over en t tweede nr twee keer. pfff das heel saai!!
wie ben ik vergeten.... Owja!!!
melissa die eerst in Solid Harmonie zat was er ook nog!! (welcome to this world, every boy and girl tralalalalalallaaaa) leuk liedje!!

naja jullie zien me vast wel op tv. toen Judith moest optreden ging mn vriendin nog bij mn bf op de schouders dus dat valt wel op.
allemaal kijken hoor! *LOL* *LOL*

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:37

aaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllll !!!!!!!!!!!!!!!1

*zwijmel* *zwijmel* *zwijmel* *zwijmel*

Ik ben niet jaloers! Helemaal niet!!! Schijnheilig

Groetjes Kim

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 11:39

haha hij was heeeeeel schattig kim!!!! wij keihard AXEL roepen en zwaaien, hij terugzwaaien! mooi man echt heel leuk!! Party!! Party!! Ze waren er trouwens maar met zn vijfjes, Xander, Axel, Richard, Robin en HP. en wendy was ook nog mee, met dr mooie geblondeerde haren Misselijk maar was wel leuk!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 12:59

Bij ons waren ze ook geweest in almere...
Maar dat is al heel lang geleden...
Met Samantha Mumba en MAX en Billy Piper enzo...
Was wel leuk vond ik...
Ik zal op letten of ik het zie hoor! En als ik het zie ren ik naar boven en laat ik het jullie weten!!
Groetjes Kirsten

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shanaia op 2001-06-08 14:01 ]</font>