Lieve (technische) Bokkers,
Ik heb een raar probleem met mijn pc en ik zou totaal niet weten wat het probleem zijn kan. Ik zal het hier proberen uit te leggen.
Tot gisteren deed mijn pc het vlekkeloos, alleen had ik geen internet na een verhuizing. Een draadloos netwerk aanleggen ging keer op keer fout, daarop heb ik vandaag een oud vertrouwd kabeltje getrokken. Maar vanaf toen begon de ellende.
Als ik de pc opstart komt er na een seconde of 30 een zogenaamd internet explorer pictogram in m'n werkbalk/taakbalk? Iig de balk waarin je kunt switchen van Word naar Excel naar wat voor programma dat je dan ook open hebt staan. Ik kan dit venster niet zien, niet openen en ook niet sluiten. De tekst die in het venster op de werkbalk/taakbalk staat is 'Pnp Universal Installer'. Ik begrijp niet waar het vandaan gekomen is, het is er gekomen vanaf het moment dat ik de netwerkstekker erin deed.
Daarbij is ook een heel groot probleem dat de computer na een paar minuten 'vastloopt'. Ik kan nu bijvoorbeeld niet meer op de Start-knop drukken, ook de rest van de onderste balk is onklikbaar geworden. Ik kan geen Word of Excel meer openen, maar wel Mijn Documenten (via knoppen op m'n toetsenbord). Ik kan echter wel in dit venster nu blijven typen, want het probleem is nu weer opgetreden. In feite is m'n pc momenteel dus zo goed als onbruikbaar.
Wie o wie is er zo slim en goedaardig om een oplossing aan te dragen?
Alvast heel veel dank voor enige gedane moeite!