hoe ver gaan om mooi te zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 13:47

Vivian schreef:
Ik vind peircings nooit zo mooi,ik heb wel nu gewone oorbellen,maar ook niet van die hoepel gevallen.Ik ga niet zo ver om mooi te zijn,ieder mens is zoals hij is.


Hoezo heb je dan een piercing Verward

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:06

Hoi ze zeggen hetzelfde over tongpiercings dat is nog veel gevaarlijker of slechter ivm opzwellingen enzzzzzz... Maar ik heb mijn Tongpercing nu al bijna 3 jaar en nog nergens last van gehad En natuurlijk alles wat je doet kan slecht voor je zijn het is maar wat je zelf wilt toch???

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 14:08

ga je niet slissen van zo'n tongpiercing? ben je niet bang ook dat er eten achter blijft hangen en zo?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:08

ja jij, je ben maar 1 iemand, wil dus niets zeggen, er zijn mensen die er al dood aan zijn gegaan.....

Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:10

nee het slissen valt heel erg mee praat er niet veel anders door en eten blijft er echt niet achter hangen hoor.. En natuurlijk zijn er mensen aan dood gegaan maar dat zijn mensen ook van paardrijden enzzzzzzzzz of simpel naar de bushalte lopen dus zo kunnen we wel ff bezig blijven..

Poosje81
Berichten: 21206
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:38

Wmijn schreef:
Desiree, als ik het goed begrijp is je vraag niet zozeer "hoe ver gaan om mooi te zijn" maar meer, hebben mensen die zichzelf dingen aan doen uit schoonheidsoogpunt net zoveel recht op medische hulp als anderen als er iets fout gaat met betrekking tot dat schoonheidspuntje.
Om antwoord op beide vragen te geven, hoe ver iemand gaat om mooi te zijn is die persoon zijn eigen keuze. Ik loop op hakken, mijn keuze, iemand heeft een piercing, zijn/haar keuze, iemand wil haar borsten vergroot, haar keuze. Als je het niet mooi vind, kijk dan de andere kant op. Niet iedereen is gelijk aan elkaar! Dus hoe ver je gaat is ook een persoonlijk gegeven en een persoonlijke keuze.

Antwoord op de andere vraag, ik vind dat iedereen recht heeft op gezondheidszorg. Zoals anderen voor mij ook al stelde, iedereen doet wel dingen die slecht zijn, dus waar zou je de grens leggen...



En dat zijn de eerste wijze woorden van deze discussie. Iemand die een piercing heeft (ik zelfs 5, en heb er nog nooit mee bij de dokter gezeten, die zic overigens rot zou lachen) of zonder cap rijdt (zoals ik, heb een hekel aan dat kreng) of hoge smalle hakken draagt (zoals ik, vind ik mooi) is geen slechter persoon dan iemand die zo enorm bewust veilig bezig is. En de opmerking: het is allemaal al zo druk, dat moet ook wel. Weet je waarom? Anders zou de hele boel instorten. We zijn al jaren bezig zoals het nu gaat en om nou opeens allerlei regels op te zetten om de mensen die erg bewust zijn van de risico's van het leven voorrang te geven in de ziekenzorg. Tuurlijk denk ik er ook wel eens zo over, ik heb wat familieleden die gestorven zijn aan longkanker, dankzij meeroken. Maar het in onwerkelijk, stel je voor dat je bij het ziekenhuis komt en je hebt je enkel gebroken omdat je van je paard viel (cap of geen cap, het gaat nu om je enkel) en ze gaan eerst aan je vragen of je uberhaupt wel een betrouwbaar paard had. Zonee, ga dan maar naar huis, hier heb je een wat gips. Asjeblieft zeg, als we alle risico's uit zouden bannen, dan zou het leven geen nut hebben. Enig idee wat er dan gebeurd? Dan krijg je een overbevolking, of iedereen vervet, want sporten neemt ook risico's mee, en als er een overbevolking ontstaat: dan krijg je standaard een radical ziekte epedimie. Ach, dan is het allemaal gelijke kansen, nietwaar?

Nee, ik neem behoorlijk veel risico's in het leven, en daar geniet ik van. Ook van mijn 5 piercings en 3 tattoo's en een rengalop op het strand zonder cap en.... ja van alles
En niemand ontzegt mij het recht van ziekenzorg, want rrisico's zijn er altijd. Als iedereen nu maar risicoloos moet gaan leven, weet je wat je dan krijgt, een tekort aan psychiaters, en die zijn een stuk duurder dan onze huisarten hoor!

Moest dit even kwijt

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:36

Risico's nemen zijn een van de dingen die het leven een beetje 'on the edge' houden. Ikzelf heb dan weliswaar geen piercings, maar doe genoeg dingen die volgens een hoop mensen niet door de beugel kunnen. Ik rijd nooit met cap, ik rook...lust bij gelegenheden nog wel een drankje ook. Maar ook ik betaal premie, en heb net zoveel recht op medische zorg als wie dan ook. Iemand die bewust veilig bezig is, maakt een keuze, ik doe dat niet, en maak ook een keuze. Ik denk niet dat je hier grenzen mag gaan leggen...