Overbuurmeisje vermoord.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 19:40

Ik hoorde dat er maandag avond in opsporing verzocht aandacht aan deze zaak wordt besteed.

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:15

Wat vreselijk zeg. Echt afschuwelijk wat er gebeurd, dat er van die mensen zijn die zou je toch Ik wens je veel sterkte Scheve mond

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 20:21

Ik wens je ook heel veel sterkte toe en hoop dat ze de eikel gauw achter slot en grendel stoppen en nooit meer los laten Boos!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:08

Net was er dus die uitzending over de moord op Nadia van de Ven van opsporing verzocht met aandacht voor haar zaak, het vreemde is dat er weer niets werd gezegt over eventuele verdachten of over die ex.

Zou dit uberhaubt bij de politie bekend zijn wat steeffie hier als vermoeden poste? Er werden alleen vragen gesteld over de vluchtroute van de auto, notabene haar auto.

Defje

Berichten: 39
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:26

Afschuwelijke zaak, en ik hoop dat de dader zwaar gestraft wordt. Ik hoop ook dat de mensen die haar ex als dader aanwijzen dit of zeker weten (en dan dus de politie die bewijzen doorspelen) of zich vergissen en herstellen, en hem verdachte gaan noemen.

Op dit forum kunnen ook mensen komen die het meisje en haar ex kenden. Dan is het wel wat beter om het over een verdachte te hebben.

Ik vind het ook iemand zijn plicht als hij/zij iets weet dit aan de politie door te geven. Anders ben je een vorm van medeplichtig.

De dader zijn geen woorden voor. Afschuwelijk dat iemand zo iets kan doen.......wat het motief ook is.

Defje

Berichten: 39
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:32

Utrecht: Moord Nadia van de Ven

In de vroege ochtend van dinsdag 1 oktober 2002 is de 25-jarige Nadia van de Ven in haar studentenhuis aan de Weerdsingel Westzijde in Utrecht doodgeschoten.

Auto slachtoffer
Hoogstwaarschijnlijk is de dader na de schietpartij weggereden in de auto van het slachtoffer, een Renault Clio met het kenteken 26-HS-HF. Onbekend is waar de auto precies geparkeerd stond, maar het was in ieder geval in de directe omgeving van het studentenhuis. De auto is dezelfde dag, onderaan het talud van de oprit A27 richting Breda en ter hoogte van camping "De Berenkuil", teruggevonden. Getuigen zagen de auto rond 09.15 uur het talud afrijden. Het is onduidelijk of dit doelbewust gebeurde of dat de bestuurder/bestuurster in paniek was en daardoor b.v. de macht over het stuur verloor.

Vluchtroute
Er zijn twee aannemelijke routes die de dader van de Weerdsingel Westzijde naar de A27 kan hebben gereden. De eerste is via de Adelaarstraat, het Willem van Noortplein, de Pieter Nieuwlandstraat en de Kardinaal de Jongweg. De tweede is via de Oudenoord, de David van Mollemstraat, linksaf de Talmalaan en dan de Kardinaal de Jongweg in die overgaat in de Biltse Rading. Vanaf daar kun je rechtsaf de A27 oprijden. Dit is de oprit vanaf de Veemarkt/Automarkt in Utrecht. Nadat de dader de auto heeft verlaten, kan hij/zij het talud weer zijn/haar opgelopen en liftend geprobeerd hebben weg te komen, of hij/zij is het recreatiegebied "Voorveldsepolder" ingelopen.


De politie vraagt
- Wie heeft dinsdagmorgen 1 oktober 2002 op de Weerdsingel Westzijde in Utrecht iemand in de Renault Clio van het slachtoffer, kenteken 26-HS-HF, zien stappen en wegrijden?
- Wie heeft de Renault Clio die ochtend, b.v. op één van de mogelijke vluchtroutes, zien rijden en kan meer vertellen over de bestuurder/bestuurster?
- Wie heeft de auto het talud van de oprit A27, richting Breda, zien afrijden of heeft gezien dat de bestuurder/bestuurster de auto verliet?
- Wie is de dader mogelijk die dinsdagochtend tegengekomen en viel hij/zij op, doordat hij/zij b.v. gewond was of bloed aan zijn/haar kleding had?
- Wie heeft in algemene zin informatie over deze moord, of heeft dinsdagmorgen 1 oktober iets opvallends gezien rondom de woning van Nadia van de Veen aan de Weerdsingel Westzijde, dat met de moord te maken kan hebben?

Defje

Berichten: 39
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:35

Als je meer weet kun je bellen :

Regiopolitie
Utrecht
0800-61 05 (gratis)
Na maandag 14 oktober:
030-239 64 80

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:44

je minee, dit is niet meer normaal !!! Nederland begint een dezer dagen echt te veel op Amerika te lijken!

heel veel sterkte toe gewenst aan jou maar ook aan de familie

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41665
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:57

vvtjuh, er zijn goede redenen dat de politie niets zegt over vermoedelijke daders en al helemaal niets over haar ex. Zoiets heet namelijk smaad en is behoorlijk strafbaar.
Dit geld ook voor Bokkend nederlands overigens, houdt het dus op 'dader' o.i.d. en niet op ex-vriend. Thanks.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 17:17

Ik heb het al weggehaald in mijn eerste berichtje. Het is ook niet helemaal fair als straks blijkt dat hij het niet heeft gedaan.
Ik heb de buurvrouw verder alleen maar gezien op de begravenis. Aangezien dat niet helemaal het juiste moment is heb ik niet meer gevraagd hoe zij daar eigenlijk op gekomen is, van de politie of mischien gewoon een eerste ingeving Verward
Afijn laten we het idd maar op "dader" houden.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 20:32

Karin schreef:
Wow, dat meisje was ook een Bokker... Eén berichtje geplaatst, maar toch iemand met een uitgebreid profiel.

Wat een gekken heb je toch op de wereld. Als je niet terug kunt krijgen wat je had, dan vermoord je haar maar. In en in triest... Heel veel sterkte voor jou en voor haar familie en vrienden natuurlijk!

Profiel _Chrissy_


zo wat erg sjee Verdrietig en nog wel vermoord
een bokker die jammer genoeg niet lang kon blijven
sterkte naomi

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 23:36

wjerdo schreef:
je minee, dit is niet meer normaal !!! Nederland begint een dezer dagen echt te veel op Amerika te lijken!


Zoals ik al eerder zei: moorden gebeuren al eeuwen, mensen schieten elkaar al eeuwen overhoop of maken elkaar op een andere wijze van kant. In alle werelddelen, in alle landen, waar dan ook ter wereld. Heeft IMO niets met Amerika te maken.