Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(18
)
JoDy1991 schreef:ik heb 'mijn paard' (van veulen tot paard)
het is wel grappig, want je kan (bijna) altijd rijden, en je kan soms springen en dat vind ik nou het leukste om te doen in spelletjes
Horsez is ook onwijs leuk en riding star ook, maar die doet het helaas niet op XP
Al heb ik het al heel lang niet meer gespeeld (lees een jaar of 3) LieZ_Horses schreef:Ik heb deze paardenspellen:
- Mijn manege
- Van veulen tot paard
- Paard&Pony paardenvrienden
- Paard&Pony in het zadel
Ik vind van veulen tot paard het leukst. Daar kun je het meeste doen enzovoort.
Is dat spel van Anky leuk?
en echt waar zit maar 2 uur achter de PC per dag 

Ik vind bijv. paard en pony in de manege niks aan, er is zo weinig in te doen je bent zo uitgespeeld voorzover ik weet?
Kun je veel rijden en wedstrijden doen enzo... Echt dat kun je uren spelen! KsVrPy schreef:Paarden Tycoon. Dat is een racespel.Kun je veel rijden en wedstrijden doen enzo... Echt dat kun je uren spelen!
LieZ_Horses schreef:KsVrPy schreef:Paarden Tycoon. Dat is een racespel.Kun je veel rijden en wedstrijden doen enzo... Echt dat kun je uren spelen!
Die had ik in me handen bij de intertoys. Maar ik vond de doos er zo saai uit zien!
En de tekst die er achterop stond leek het me een saai spel. Maar hij is duz wel leuk?
Hij is heel leuk (vind ik). 
Claudia1993 schreef:Horsez vind ik erg leuk
Binnenkort ga ik waarschijnlijk Equestrian challenge kopen, lijkt me ook een erg leuk spel (tenminste van wat ik gezien heb).
Julia_ schreef:Claudia1993 schreef:Horsez vind ik erg leuk
Binnenkort ga ik waarschijnlijk Equestrian challenge kopen, lijkt me ook een erg leuk spel (tenminste van wat ik gezien heb).
Is die in nederland te koop ?