Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
\ Citaat:
Nu ben ik zo veel mogelijk weg, en als ik thuis ben zit ik op mn kamer! Maar welke tiener doet dat nou niet?!?! Iedereen denk wel! Mn ouders kijken naar suffe programma's en ik heb alleen maar mn muziek hard staan. Op muziek zenders mag t ie niet want dat is pokkeherrie!
Ik zou echt zo weggaan zodra ik mag! En hopelijk is dat snel! Klinkt banketstaaf om te zeggen, maar jah, zoals iedere tiener bots je verschrikkelijk met je ouders. Je kan het beter met andere vinden enzo.

heilige. Maar ik denk dat het ook heel veel uitmaakt hoe je eigen instelling is. Als jij het nergens mee eens bent van wat je ouders zeggen en toch altijd je eigen zin door wilt drijven dan zullen zij minder mild tegen je zijn dan dat je allebei wat water bij de wijn doet.
e enige regels die ik volg zijn de regels die ik zelf maak! Mijn moeder noemt het uitsloverij. Ik noem het lol!
)
Je vind je moeder ouderwets, omdat ze wil dat je aan de pil gaat, ik als moeder vind haar alleen maar verstandig, en ik denk dat je blij mag zijn, dat je ouders op dat gebied dus heeeeel modern zijn.Voorbeeld, meisje op school bij mijn oudste dochter, was dus niet aan de pil, om wat voor reden dan ook, en is 2 weken geleden bevallen van een gezonde zoon, ze is pas 16, lijkt je dat beter dan? is gebeurd tijdens een onbezonnen moment op vakantie.
Ik weet best dat het voor jou allemaal best oliebol zal zijn op dit moment, en dat begrijp ik best wel, maar veroordeel je ouders niet zo hard, ze zijn echt heel bezorgd, dat weet ik zeker. Probeer rustig met ze te praten, dat lost echt het meeste op. Het is niet mijn bedoeling om hier tegen je te preken hoor, ik snap heel goed wat je bedoeld, maar bekijk het ook eens van de kant van je ouders.