van mij ook voor iedereen een hele fijne valentijns dag!!!
Marjolein
Geplaatst: 14-02-01 18:28
Van mij ook iedereen een hele fijne dag gewenst. En dat je maar veel dingen krijgt van niet anonieme mensen want dat is erg frustrerend
Kitty
Geplaatst: 14-02-01 23:06
En ik heb lekker warme croissantjes en een bos bloemen van mijn lieve vriendje gehad! Hij is speciaal tussen de middag vanuit zijn werk naar huis gekomen om te lunchen met mij... Lief he!!!!
Yor
Geplaatst: 14-02-01 23:12
ik heb een lief kaartje van mijn aller beste vriendin gekregen aaaaaaaaaaah wat is ze toch een lieve meid verder heb ik onze brievenbus gebarricadeerd dus verder niks gekregen
Laui!
Geplaatst: 15-02-01 14:08
heb lekker alle gedoe gemist.. Haha, nee, maar ik vin julli ook wel lief hoor, op VAlentijn...
*kuch* *rochel*
Damn, haat verstopte longen....
Marjolein
Geplaatst: 15-02-01 17:09
ik weet van wie de roos was. van mijn broer, lief he. had het helemaal door een vriend van hem laten schrijven. En vandaag kreeg ik nog een kaartje van mijn oudste broer die nu in dort woont. En ik ben super heppie met zulke broers. Weet het niet altijd te waarderen, maar hou wel ontzettend veel van ze, ook al zijn ze soms flink mijn zenuwen aan t uitproberen
Laui!
Geplaatst: 15-02-01 17:13
broers... BEn ik ff blij dat ik er maar 1 heb... Verder heb ik 2 zussen.. Ook niet leuk.. Naja, één zusje (kan ik nog aan) en een zus... Ach, boeie, m'n broer en zus zijn al uit huizig... Dus ik ben de oudste thuis... Terreur!
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 15-02-01 17:16
ik ben lekker de jongste. gnagna, ben dus ontzettend verwend. Maar nu mijn broers het huis uitgaan, naja zie ze ook maar de helft van de tijd omdat ze om de week naar paps gaan, zijn ze toch wat liever geworden. naja eigenlijk zijn ze altijd lief maar drijf ik ze tot waanzin wat dan weer hun schuld is natuurlijk
Maaike
Geplaatst: 15-02-01 17:19
hihi ik heb 1 oudere broer die nu nog op kamers zit en alleen in t weekend thuis is. over een half jaar komt ie waarschijnlijk weer thuis wonen want dan issie klaar met zn studie. nou zeg t was net zo lekker rustig!!!!! meestal wel fijn om de jongste te zijn, mn broer moest veel meer moeite doen om uit te mogen en ik mag gewoon. valt me echt mee van mn ouders. volgens mij slaat alles wat ik zit te banketstaaf weer helemaal nergens op....... poedersuikerzooi xies
Laui!
Geplaatst: 15-02-01 17:19
Haha, die trucjes ken ik ook. Maar ga jij dan niet naar je vader (of is het jou vader niet?)...
Oh en BTW: ik ben dolgelukkig met het onzin forum.. Zit hier meer dan op de rest. Hier kan ik het aantal berichies nog aan...
Laudie
Laui!
Geplaatst: 15-02-01 17:24
flink wit maaike... poedersuikerzooi... Ha ha... Naja, ik kon ook heel veel uit, tot ik dus bijna alleen maar in mijn nest lag, mocht het niet meer. En ben ook wel blij, hoef ook niet te werken (mocht heel lang geeneens). Verder is het niet zo leuk, vinden ze dat ik anorexia heb... As if, ik vreet me het leplazerus, en ik kots nooit, vind ik gewoon smerig... <b>HEY</b> dit gaat ook nergens over. en die moeten gepromoot worden hier...
Laudie
Maaike
Geplaatst: 15-02-01 17:29
haha gelukkig maar dat t nergens over gaat want daar is dit forum voor. heerlijk he ik ben dr ook superblij mee met dit forum!!!! achja er is aan mij nog nooit gevraagd of ik anorexia heb ofzo, soms zegt mn broer t wel eens maarja daar heb je een broer voor. ik ben wel veels te licht voor mn lengte en als ik ziek ben val ik ook nog weer lekker af. minder.... ("normaal" ben ik ong 53kg en ong 1.70m) nouja ik voel me goed hoor!!!! haha leuk joh lekker typen over onzinnige dingen
Marjolein
Geplaatst: 15-02-01 17:30
Jawel is mijn vader ook, alleen in oktober heb ik knallende ruzie met zijn vriendin. en sinds die tijd ben ik daar niet meer geweest. ben ook niet naar zijn bruiloft geweest. Eigenlijk moet ik binnenkort weer eens met hem gaan praten maar dan wil ik eerst zeker weten wat ik wil anders bereiken we nog niets. Met mijn broers heb ik t nooit goed over de scheiding gehad en de problemen die ik met mijn vader heb. dus daarom ben ik zo blij met deze dingetjes het geeft toch weer aan dat ik op een of andere manier toch een band met ze heb.
Laui!
Geplaatst: 15-02-01 17:39
Tuurlijk, sharing DNA heet dat... Soms vraag ik me serieus af of mijn broer en zussen niet net de andere helft van hte DNA hebben.. Jemig, maar aan de andere kant: wij lijken echt te veel op elkaar, staat ook een foto op mijn site van mijn zusje. Komt ook nog een foto van mijn oom en mijn neefjes. Die hele familie lijkt gewoon op elkaar. Klonuh! Heb ook wel eens ruzie met mijn ouders, maar die houden het kennelijk al 30 jaar met elkaar uit. Ben allang blij dat ik straks na ong 19 jaar van ze af ben. Praten, dat is ook niet mijn sterkste kant hoor. Als je het maar niet op gaat kroppen denk ik.
Oh Maaik, ik weeg normaal nog niet eens 50 kg, overal steken botten uit enzo, tja, ik vreet me al het leplazerus, en iedereen kijkt naar hoeveel erin gaat, en ze zien het niet terug. Doktoren snappen het ook niet, en ik voel me d'r prima bij, dus ik ga d'r ook niet meer over zeuren. Alleen voor mijn moeder is het nogal frustrerend, die kookt allerlei zalige dingen, ik vreet ze op, en dan weeg ik nog steeds geen grammetje meer. Ik voel me d'r goed bij dus tja... Enige probleempje is dat ik dus echt geen enkel kledingstuk pas. Heel frusty, maar ja, daar groei ik ook wel weer overheen. Of beter gezegd: ik heb er nog nooit een probleem van gemaakt. Het kan me ook helemaal niets schelen. Dan loop ik maar in ándere kleren.
Laui
Marjolein
Geplaatst: 15-02-01 17:44
ik lijk waanzinnig veel op mijn broers, heeft wel eens iemand gezegd dat we een drieling waren, gnagna vonden mijn broers niet leuk om op hun JONGERE zusje te lijken.
en ik wil ook alles kunnen eten en niet dik worden. zal nu toch nodig weer eens wat afmoeten. want het zonnetje schijnt al de hele dag en dat betekent dat t zoer wordt. joepie!!!!!!heerlijk die zon
Maaike
Geplaatst: 15-02-01 17:50
als mensen mn broer en mij leren kennen vinden ze plotseling wel dat we op elkaar lijken terwijl ze dat daarvoor niet vonden!! lekker vaag.
lau ik ben dus ook al weer afgevallen, weeg nu nog zo'n 51 kilo. moet je maar niet ziek zijn he.... Grrr ik kan t zo haten dat ik niet aankom, ik eet heel veel maar aankomen ho maar. niet eerlijk verdeeld in de wereld!! was laatst met mn mams in de stad, ik moest een nieuwe broek. niet dus he, 15 broeken ofzo gepast en geeneen zat mooi!! waaaah daar word ik dus gek van. :(:(
Marjolein
Geplaatst: 15-02-01 17:55
ach maaik jij en tommetje lijken super op elkaar. alleen jij bent de vrolijke helft en tommie de wat depri helft afentoe. andersom kan ook. maar mag wel blij zijn met zo'n broer anders had je ij helemaal niet gekendt .
Maaike
Geplaatst: 15-02-01 17:58
haha en ik ben de knappe helft, de lieve helft, de helft die t meest van dieren houdt.... hihi *lol* achja dat heb je met familie he, dat je op elkaar lijkt!
Marjolein
Geplaatst: 15-02-01 18:09
ach nee tom houdt het meest van dieren, hij houdt ontzettend veel van mij en van jou
Maaike
Geplaatst: 15-02-01 18:10
nee tom leeft voor paardekrachten, niet voor paarden. naja heeft er toch een beetje mee te maken, dat scheelt weer!
Laui!
Geplaatst: 16-02-01 13:20
Maaik: de oplossing, koop gewoon alleen maar synthethische stretchbroeken. Heb laatst een Levi's gekocht. Die vent dacht dat ik 15 was en nog wel dikker zou worden, ik zei: ik ben al dik 18 en dikker wordt ik dnek ik niet. Broek zit heerlijk, maar niet strak zoals bij iedereen.. Ach boeiuh, 't maakt me ook helemaal niets meer uit, si wel frustrerend als ze je voor uk aanzien, vooral omdat ik ook niet eens zo vreselijk lang ben ofzo, maar goed. En helemaal erg is het als mensen zeggen: ja, jij hoeft je geen zorgen te maken om je figuur. Als ik niets doe wordt ik alleen maar dunner. TIS NIET EERLIJK
En broers: mèn, ik lijk opmijn vader, dat is helemaal niet leuk. Of als ze zeggen dat mijn zusje en ik zo vreselijk op elkaar lijken. Laatst dacht iemand dat ik mijn zusje was. Hallo, ze is 11 en ik ben 18? Klein verschilletje misschien?
Laudie *snif*
Maaike
Geplaatst: 16-02-01 19:38
das dus weer een probleem lau, ik vind stretchbroeken totaal niet fijn zitten!! ach en sommige spijkerbroeken pas ik wel gewoon dus zoek ik gewoon wat langer... ik heb laatst een ribbroek gekocht, zit ook best goed!! problemen zijn er om opgelost te worden toch
Laui!
Geplaatst: 16-02-01 20:19
Men, ik heb alleen maar stretchbroeken eigenlijk. Ook een paar spijkers voor de relax. En ook een ribbroek, maar dat ding is te kort (na het wassen, 1x wassen, ding naar de kloten). Goed, ik heb ook altijd STRAKKE paardrijbroeken, vind die slobberdingen zo vreselijk, net of ik in mijn blote kont loop, nee hoor, dan liever iets dat je voelt zitten. Maar ook niet alle stretchbroeken pas ik hoor. Meestal iets goedkoops dat ik later weer vernaai ofzo, dat werkt wel...