Wat moet ik doen?Volgens mij gaat hij het uitmaken

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 09:35

Desiree schreef:
Sjee, bij Obsession is het ook wel banketstaaflig gegaan, maar 4 weken om er achter te komen dat je eigenlijk beter af bent zo, is wel fijn. Ik weet niet of Tallie er zo snel overheen zal zijn. bij mij duurde dat destijds iets van 9 maanden. In zo'n geval kun je alleen hopen dat de tijd snel voorbij gaat zodat je eerder van het verdriet af bent. Sterkte Tallie. Inderdaad, je zult er wel overheen komen, het heeft alleen effe tijd nodig.


Ik ben er ook nog lang niet overheen , het doet onwijs pijn, zeker als je ziet hoe hij nu de beest uit hangt . Maar goed dat bewijst maar weer eens wat een puber het nog is ....
Tja en als je al een kind hebt dan is het wel zo fijn als zijn vader zich volwassen gedraagt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 10:38

obsession schreef:

Ik ben er ook nog lang niet overheen , het doet onwijs pijn, zeker als je ziet hoe hij nu de beest uit hangt . Maar goed dat bewijst maar weer eens wat een puber het nog is ....
Tja en als je al een kind hebt dan is het wel zo fijn als zijn vader zich volwassen gedraagt.

Je moet je gewoon optrekken aan het feit dat je een enorme inschattingsfout hebt gemaakt want dat is wel duidelijk naar boven gekomen. Het is wel erg dat zoiets zo'n pijn kan doen he.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 10:47

En Obsession zoals ik je met je zoontje op de BBQ bezig zag red jij het wel in je eentje , zo te zien mist hij maar weinig. Knipoog Maar was natuurlijk wel fijner geweest als hij ook een echte vader zou hebben.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 10:55

greetje schreef:
En Obsession zoals ik je met je zoontje op de BBQ bezig zag red jij het wel in je eentje , zo te zien mist hij maar weinig. Knipoog Maar was natuurlijk wel fijner geweest als hij ook een echte vader zou hebben.


Thanx Greetje! Lovers
Heel lief van je!

Gelukkig denkt zn vader niet alleen aan zichzelf en zoekt hij Damian wel op. HIj komt dit hele weekend in mijn huis om bij deem te zijn, ik ag dan gewoon naar mn ouders. We doen het gewoon zo totdat hij eigen woonruimte heeft. Dit is momenteel de beste oplossing. Ik ga zo snel mogelijk aan het werk bij een dressuurstal waar iik vroeger ook gewerkt heb tot mn zwangerschap. Ik moet daar dan om de week een heel weekend werken en dan kan Damian mooi naar zn papa.

Desiree het is inderdaad een vreselijk k*tgevoel dat je je zo kan vergissen. Ik kom er wel overheen en waarschijnlijk wordt ik er aalleen maar sterker van. Maar goed het blijft altijd moeilijk natuurlijk. Zeker met kids in het spel!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 13:54

ik zou haast zeggen join the club van de vrijgezellen, ben ook sinds 3 weken weer vrijgezel...... Sterkte met het verwerken ervan, en net zoals je moeder zegt er is geen handvol maar een landvol, dat denk ik ook maar altijd

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 14:27

obsession schreef:
[ zeker als je ziet hoe hij nu de beest uit hangt ..
[/quote]


Ja, en dat zie ik dus elke keer weer gebeuren he.
Dik volwassen mensen (heb ik het over 27-35 jaar) die uit elkaar gaan na werkelijk jaren samenzijn/getrouwd zijn en wel of niet kinderen hebben, en die gaan dan compleet uit hun dak, zowel mannen als vrouwen!!!!
zie het overal om me heen gebeuren namelijk

Heeft denk ik te maken met een gevoel van vrijheid ofzo???

het is mij ook gebeurt na 6,5 jaar dat hij er met een collega vandoor ging. en dat is bitter.

ERG VEEL STERKTE!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 14:47

MirageGidran schreef:

het is mij ook gebeurt na 6,5 jaar dat hij er met een collega vandoor ging. en dat is bitter.


DAt weet ik nog. Hij had geloof ik ook nog de hond he? je zat toen inderdaad goed in zak en as, maar dat is gelukkig weer helemaal goedgekomen. DAT was in de tijd dat we veel chatten, met Ben en Carl en zo.

Tallie1979
Berichten: 22776
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 22:28

Jullie zijn schatten!! Zo, dat wilde ik effe kwijt..

Vandaag kijk ik er al heel anders tegenaan dan gisteren.. Ik probeer nooit te lang te rouwen.. 1 dag ofzo en dan ben ik vaak het ergste al kwijt..

Vandaag heb ik lekker vrijgenomen en ben ik lekker nix gaan doen.. Beetje film kijken en nadenken en ik moet zeggen dat dat wel geholpen heeft..

Bovendien heb ik vandaag een mailtje gehad dat ik mee mag doen aan de screening van Dayzers Donderdag, waar ik dus 21 september heenga!! Hardstikke leuk, ik hoop dat het lukt, ik wil namelijk met het prijzengeld een eigen paard gaan kopen.. Haha!

Jongens, nogmaals dank.. Ik voel me veel beter door jullie vreselijk lieve reacties!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 09:23

Ha, dat vind ik mooi. Dat was ook de bedoeling dat je je er beter door zou voelen.