Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 19:59

Gezien ik over een maand 18 wordt wil ik natuurlijk gelijk beginnen met rijlessen Haha! Maar, er zijn een aantal rijscholen in de buurt waar ik over aan het twijfelen ben omdat ze ongeveer dezelfde slagingspercentages hebben en ervaringen verschillend zijn.

De twee rijscholen waar ik op het moment echt serieus over aan het nadenken ben: Rijschool Jan Heezen uit Waalre of Verkeersschool Dommelen. Schijnbaar hebben een aantal mensen problemen gehad met Jan Heezen, maar aan de andere kant hoor je weer superveel positieve ervaringen van mensen die daar lessen. Verkeersschool Dommelen heb ik echter nog niemand over gesproken, maar deze is in verhouding vrij duur met paketten ten opzichte van Jan Heezen. Nu hoorde ik ook van ons pap dat Bas van Meurs schijnbaar fijn lesgeeft, dus nu ben ik helemaal het spoor bijster Haha!

Mijn vraag aan de bokkers uit omgeving Valkenswaard/Bergeijk/Eindhoven is; welke rijschool hebben jullie gelest en welke raadden jullie me juist aan (of af natuurlijk Knipoog)?

Pauline
Berichten: 12221
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:32

Als je kijkt bij de Leeuw, in eindhoven, daar krijg je examengarantie. Mocht je zakken kun je op hun kosten een her doen....ik heb daar gereden en was heel service gericht.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 20:34

Die examengarantie wordt door alle rijscholen waar ik naar opzoek ben geboden, echter betaal je hier dus zelf wel degelijk voor Knipoog Maar. bedankt voor de tip. Leeuw zie je hier inderdaad ook wel eens rijden, eens wat info op gaan zoeken op Inet enzo.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Berichten: 79330
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:50

Ik heb bij Botteram rijlessen gehad, eerste keer geslaagd en echt hele fijne lessen gehad. Ken er veel die daar de lessen hebben gehad en allemaal zijn ze vol lof. Over slagingspercentages weet ik niks, maar degenen die ik ken zijn allemaal binnen de 40 uur lessen geslaagd. Geloof dat slagingspercentages niet helemaal reƫel zijn, omdat dit over het percentage 1ste keer geslaagd gaat. In mijn tijd waren er rijschoolhouders die de klanten bewust enorm veel lessen lieten nemen voordat ze op mochten gaan om zeker te zijn van een hoog percentage.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:04

Ik heb anderhalf jaar geleden bij Rijschool Jan Heezen gelest en heb m'n rijbewijs in 2 maanden gehaald.
Van Jan Heezen zelf heb ik nooit les gehad, die is een beetje apart Knipoog ik had een fijne instructeur die alles goed uit kon leggen en ook van een geintje hield.
Ik had een pakket van 40 lessen van 1 uur incl theorie en praktijkexamen + examengarantie.
Ik ben heel tevreden over deze rijschool.

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 14:53

Ik heb ook les gehad bij jan heezen en ook ik heb mijn rijbewijs in 2 maanden gehaald:). Ik vond het een erg fijne rijschool.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 17:24

Bedankt voor alle reacties tot zover Lachen

griebels

Berichten: 15357
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 09:49

Ik heb mijn rijbewijs bij Autorijschool Sarton in Eindhoven gehaald. Evenals de rest van mijn familie. Allemaal in 1x geslaagd. Hij heeft dan ook een hoog slagingspercentage.
Zijn telefoonnummer is 040-2526070

Chans

Berichten: 1004
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: Het Zuiden

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:15

zowel mijn zusje als ik hebben bij verkeersschool jannie jansen ( http://www.janniejansen.nl/ ) gelest. Goede lessen, aardige instructeurs en we zijn allebei de 1e keer geslaagd.

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:52

Verkeersschool dommelen Knipoog Van Rob Jansen? Dat is een vader van een vriendin van mij Knipoog Aardige man! en volgens mij is iedereen er tot nu toe geslaagd Knipoog

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Ervaringen rijscholen omg Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 17:10

Vandaag ben ik dan eindelijk 18 geworden, en tot mijn grote verrassing (nouja, had er wel een beeetje op gerekend Haha!) kreeg ik een smsje van ons pap vandaag:
Citaat:
Zaterdag twee uur zijn alle wegen rond Valkenswaard afgesloten voor je eerste rijles. x Pap.


Alleen, ik ben nu al zenuwachtig, in mijn hoofd zijn we al 6x met de ambulance afgevoerd of tegen een lantaarnpaal beland Nagelbijten / Gniffelen Nou weet ik dat doemdenken allemaal niet moet, maar hebben jullie in godsnaam tips om niet zo zenuwachtig te zijn komende zaterdag?

Overigens is het Bas van Meurs geworden Lachen